گوتنبرگ ٬ نمونه یک اعتراض کوبنده علیه عوامل رژیم … تبریک به شرکت کنندگان در این اعتراض

سوران
روزهای ١٧ و ١٨ ماه مارس ٢٠٠٩ روزهای به یاد ماندنی برای کل طیف نیروهای چپ در گوتنبرگ سوئد خواهد بود . در این دو  روز احزاب و سازمانها و شخصیتهای چپ این شهر دوش به دوش هم در مقابل حضور عوامل رژیم اسلامی دست به اعتراض زدند . در طول این سالها ما کمتر شاهد آن بوده ایم که نیروهای چپ فعالانه علیه جمهوری اسلامی در کنار هم و برای یک هدف مشترک دست به اعتراض بزنند . اما این بار در گوتنبرگ این اتفاق افتاد و نتیجه کار هم این شد که همه مطلعید . این اعتراض وسیعا مورد توجه مدیا قرار گرفت و صدای این اعتراض از مرزهای سوئد هم عبور کرد و نمونه خوبی از اعتراض بر علیه رژیم را به چپ جامعه نشان داد.

بیشک این یک موفقیت بزرگ بود و باید به تمامی این عزیزان از جمله فعالین سیاسی منفرد و همچنین اعضا و هواداران  راه کارگر ٬ کومەله ٬ حزب اتحاد کمونیزم کارگری ٬ حزب کمونیست کارگرى و حزب حکمتیست تبریک گفت .
این مبارزه نشان داد که میشود اختلافات سیاسی عمیق داشت و همزمان در مقابل رژیم اسلامی یکدست و یکصدا بود . بار دیگر علاوه بر تبریک سال نو به این عزیزان به خاطر این اعتراض متحد و موفق تبریک میگویم . دستتان درد نکند و به امید حرکتهای بزرگتر و کوبنده تر.