شنود مکالمات تلفنی فعالین سیاسی و کارگری محکوم است.

شنود مکالمات تلفنی فعالین سیاسی و کارگری محکوم است.

جمهوری اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در کنترل جنبش اعتراضی و قدرت طبقه کارگر دارد.

با این سیاسیت قبیحانه شنود و کنترل و همچنین رفت و آمدهای فعالین سیاسی هزاران پرونده سیاسی-امنیتی علیه مردم مبارز و آزادیخواه ایران راه انداخته و متعاقباً با شکنجه، زندان و یا تبعید روبه رو کرده است و این چیز تازه ای نیست.

در این بین جمهوری اسلامی انگشت نشانه را روی چهره های پیشرو در جنبش کارگری و مبارزاتی مردم می‌گذارد و از هیچ ترفندی جهت خدشه دار کردن چهره های معروف سیاسی و کارگری فروگذار نمی کند. تهدید و ارعاب و شکنجه ابزار همیشگی در سرکوب مردم و طبقه زجرکشیده جامعه بوده و هست. امروز اسماعیل بخشی یکی از این ده ها چهره معترض و خوشنامی است که جمهوری اسلامی و در رأس آن شکنجه گران دستگاه اطلاعاتی این رژیم هرچه قدر توانسته اسماعیل را مورد شکنجه و رفتارهای وحشیانه و توهین آمیز قرار دادند.

اسماعیل بخشی صدای هم طبقه ایهایش در هفت تپه، فولاد اهواز و سایر شهرهای دیگر بود و با شجاعتش کلیه این رژیم منفور را به چالش کشید. رژیم ترور، شکنجه و اعدامی جمهوری اسلامی دیگر نمی‌تواند مثل همیشه به راحتی دست به سرکوب و ارعاب مردم بزند. در دانشگاه ها و خیابان، در متروها و پارک و هر محله ای مزدورانش توسط مردم ” هُو” می‌شوند. آخرِ عمر این حکومت به بن بست رسیده منفور و آدمکش فرارسیده و جامعه ایران را همین توده عظیم در خیابان به زیر می‌کشد.

زنده باد مبارزات مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم