گرامی باد یاد و خاطره جانباخته گان گردان شوان ! ( آلبوم عکس رفقاى گردان شوان )

براى دیدن عکسهاى بیشتر اینجا را کلیک کنید


تاریخ مبارزه جنبش کمونیستی در راه رسیدن به جامعه ای آزاد و انسانی  پر از  روزهای ویژه است ، یکی از این تاریخهای ویژه ، روزهای  ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه ۱۳۶۶ است که جمعی از رفقای پیشمرگ کومه له در گردان شوان به دنبال حمله شیمیایی رژیم بعث عراق و در یک درگیری نابرابر با نیروهای رژیم اسلامی در منطقه حلبچه و بیاره در کردستان عراق و همراه با بیش از ۵ هزار انسان بی گناه جان باختند.

بی گمان صمیمانه ترین و همانا بهترین راه جهت گرامی داشت یاد و خاطره این عزیزان و تمام جانباخته گان راه آزادی و سوسیالیسم ادامه دادن راهشان است .ما تعهد می دهیم به عنوان رفقا و پیشمرگان کو مه له که هم رزم آنها در جنگ بر علیه رژیم اسلامی سرمایه و مرتجعان منطقه بوده ایم تا رسیدن به آرمانهای والای کمونیستی و انسانی این عزیزان دست از مبارزه بر نداریم .
به این مناسبت من آلبومی از رفقای جانباخته گردان شوان تهیه کرده ام و آن را یه خانواده این عزیزان و  دوستداران کومه له و حزب کمونیست ایران و هم چنین به تمام رهروان آزادی و برابری تقدیم می کنم .
یادشان گرامی و راهشان پر ره رو باد !
زنده باد آزادی برابری حکومت کارگری !
زنده باد کومه له و حزب کمونیست ایران !
ستار فتحی (آویهنگ)
starf1955@hotmail.com
"قابل توخه دوستان عزیز : ممکن است چند عکس از آلبوم زیر مربوط به رفقایی باشد که در قید حیات باشند به علاوه بعضی از رفقای جانباخته که در این آلبوم جای گرفته اند ممکن است تنها بخشی از مبارزه و فعالیت انقلابیشان با گردان شوان همراه بوده باشد"
(حق چاپ و تکثیر این آلبوم برای ناشر آن محفوظ است لطفا در صورت نیاز با ناشر آن تماس بگیرید )