تنها کارگران در این عصر می توانند انقلاب کنند + انقلاب، انقلاب سرخ کارگران تنها راه علاج است لاغیر!

تنها  کارگران در این عصر می توانند انقلاب کنند و فقط انقلاب سُرخ کارگران و دیگر هیچ چیز جوایگونیست!

وضعیت این خانواده را نگاه کنید، آخر این چه خدا و امام و پیغمبرانش هستند که این وضعیت را می بینند و کاری نمی کنند؟ ولی اگر کمی با ذهنیت باز قادر گردیم و اندیشه کنیم، متوجه می شویم که اصولا خدایی موجود نیست تا پیغمبری داشته باشد تا کاری انجام دهد و یا ندهد، خدا فقط یک خرافه است که همچون بختکی بر مغز و اندیشه تان افتاده است.

برخیزید، کارگران بر خیزید، زحمتکشان به دور کارگران گرد آئید، که پیروزی در آنجاست، مجتمع شوید کارگران  جهان متحد شوید، کارگران این را درک کنید که میهن یا وطن زندان شما است. مذهب خرافه ای است که  فقط می تواند شما را  نسبت به زندگی واقعی دور نماید.

کارگران جهان مرزهای ابا و اجدادی برای خدمت به طبقات سرمایه دار و ارتجاعی و بر ضد شما است، زیرا که شما کارگران  را از درک اینکه شما طبقه ی جهانی اید، باز می دارید و بر علیه یک دیگر تحریک می کند. به جنگ سرنوشت، به جنگ آخر، به جنگ طبقاتی علیه سرمایه داران، علیه امپریالیستان، علیه مرتجعان،  علیه جامعه طبقاتی، علیه ناسیونالیسم   و ناسیونالیست ها با هر رنگ و تحت هر نامی و علیه   مذهب، علیه فاشیستان سرمایه دار برخیزید پس،، مرزها را در هم شکنید که بودنشان نابودی ماست، کارگران و زحمتکشان زن و مرد، پیر و جوان ، ادیان و خرافات را به دور اندازید تا ذهن تان باز شود، تا قادر به دیدن واقعیات گردید، به خود باور آورید  تا توانا و قادر گردید، سازمان یابید،  ترس و هراس را از خود بزدایید، برخیزید برخیزید، نشستن نابودی ست! که انفرادما، نابودی ما است ، پس متحد شوید، همه یک صف شوید، پشت به پشت ، بازو به بازو دهید، تحزب یابید،  خدا و ملت  را بعنوان افسانه ساختگی  طبقات استثمارگر، از زبانتان بی اندازید که با سرمایه دار خود ی بودن فقط معنایش  نابودی ما است! ستاد ستاد جنگ طبقاتی بنیاد نهید! فریاد برآورید ، نابودی سرمایه، لغو کارمزدوری، مرگ دولت ستمکار و قاتل کنونی، ایجاد اقتدار تان ، زنده باد دیکتاتوری پرولتاریا – حکومت طبقه کارگر و نه این نخبه و آن مصلح اجتماعی، زنده باد کمونیسم!  را شعار دهید، انقلاب مداوم مارکسی را در نظر داشته باشید و به پیرزی اش همت کنید، که آن راه حل شماست، درمان دردهای مشترک ما فقط کمونیسم ست! زیرا در کمونیسم است که با جامعه ای روبرو می شویم که بر پرچمش نوشته شده : – از هر کس به اندازه توان فعالیت مفید و به هر کس به اندازه نیازش داده شود.

انسان انسان نشود، انسان رها نگردد تا که مالکیت خصوصی لغو نگردد ، استثمار انسان از انسان بر چیده نشود، خدا از جامعه زدوده نگردد و دولت زوال نیابد،

تا سرمایه حاکم است، انسان اسیر است، زن از دنده چپ آدم آفریده شده است! این حکم تمام ادیان بویژه توحیدی جاری است!

پس

کارگران و زحمتکشان، شاغلان و بیکاران، جوانان و پیران زنان و مردان ، دختران و پسران.

سازماندهی، تحزب ، مبارزه، نبرد طبقاتی – جنگ طبقاتی علیه سرمایه داران اسلامی و غیر اسلامی، مسلمان و سکولار، ب دین و بی دین ، انقلاب سُرخ،انقلاب مسلحانه کمونیستی، انقلاب زیر و رو کننده اوضاع کنونی شما تنها راه و چاره ماست. اگر خدا، شاه و میهن بمیرند، اگر مالکیت لغو گردد، انسان زنده می شود، برای رسیدن بدین هدف والا،.

پاید سازمان یافت، باید حزب کارگران آگاه ایجاد نمود و از آن به عنوان ستاد جنگ طبقاتی استفاده کرد، باید  به صورن یک طبقه مسلح شد ، نبرد طبقاتی را ادامه داد، جنگ بین طبقات را تعمیق بخشید، ایده نغییر نظم موجود را به میان توده ی کارگر و زحمتکش برد، متحد شد، دست بدست ، بازو به بازو داد ، یر نیروهای دولت، نیروهای سرکوبگر حامی طبقه ی سرمایه دار شورید، همه با هم – ما کار گران و زحمتکشان می گوئیم : مرگ بر سرمایه، مرگ بر مرز بین انسان، مرگ بر امپریالیسم، مرگ برخرافه مذهب و نازیسم، مرگ مالکیت خصوصی و خدا، زنده شدن ماست! پیروز باد انقلاب! – پیروز باد انقلاب قهرآمیز، زنده کمونیسم!

روزی خدا بمیرد، مالکیت خصوصی بر چیده گردد، اشتمار نباشد، انسان مجبور به دروغ گفتن نه گردد ، انسان زنده می گردد و ظلم خدایان- باورمندان به خداونذی خدا که چیزی پوچ است- به پایان می رسد. آن روز را است.

.

مالکیت خصوصی و خدا یا انسان و رهائی؟ کدامیک؟

هنگامی که مالکیت خصوصی برچیده گردد،

زمانی که خدا بمیرد

انسان زنده می شود

زیرا که هنگامی خدا بمیرد

مالکیت برچیده گردد

سرمایه و سرمایه دار می میمرند

استثمار انسان از انسان بر می افتد

دیگر زوری نیست تا به زور بر افکنی

دیگر خدائی نیست، تا نبی اش »سب” باشی

دیگر ذهن از خرافه پاک شده است.

دیگر کسی به خاطر نوشتن اعدام نمی کنند.

بنا بر این دولت بی محل می گردد

دولت زوال می یابد

آزادی پر می گیرد

رهائی فرا می رسد.

افیون ، سموم و خرافه

مذهب و ناسیونالیسم زدوده می شوند.

خورشید انسان طلوع می کند

انسان آزاد و رها می گردد

زیرا که

خدا ، میهن و حاکم می میرند

انسان انسان می گردد

و انسان زنده می شود.

پس مرگ بر خدا

لغو باد مالکیت خصوصی

انسان باد انسان!

۲۵- ۱۰- ۲۰۱۵

حمید قربانی

https://www.facebook.com/firooz.davalloo/videos/10215769984949807/

+++

انقلاب، انقلاب سرخ کارگران تنها راه علاج است لاغیر!

کارگران جهان و منطقه و بویژه  کردستان باید بدانند و آگاه باشند که ازطرف دولت های سرمایه داری امپریالیستی و ارتجاعی و بویژه دولت  فاشیست ایالات متحده آمریکا که تا کنون میلیونها نفر را در این منطقه و فقط در این دو دهه ی اخیر چه مستقیم و بوسیله نیروهای رسمی و کنتراتی خویش و چه بوسیله گرو ه ها و دولت های تروریست  به قتل رسانده است، به دولت های فاشیست سرمایه داریو ارتجاعی منطقه و مخصوصا به دولت طبقاتی سرمایه داری ترکیه به سر پرستی اردوغان جواز و مأموریت ریشه کنی هر چه ترقی خواهی و حتی مخالفتی با دولت های دست به فرمان را، داده شده است. ترامپ که در این روزها باز بیش از پیش بر سر زبانها افتاده است، در آخرین پیام توئیتر خویش این جواز و مأموریت را چنین بیان می کند که دولت ترکیه  رئییس جمهوری اردوغان  قول داده است که باقی مانده تروریست های داعش را ریشه کن کند. دولت ترکیه هم توان این کار را دارد و هم همسایه سوریه است و می تواند این کار را به پایان رساند و ما سربازان مان را به خانه بر می گردانیم.”  ما همه می دانیم که داعش و دیگر تروریست های خون آشام در منطقه و بویژه سوریه موجودیت نمی یافتند، توسعه و رشد نمی کردند، مگر با دستور همین دولت امپریالیست یعنی آمریکا، دیگر اعضای ناتو و پول و سلاح خریده شده با دلارهای نفتی عربستان و قطر و آموزش و نقل و انتقال آنها بوسیله دولت های عضو ناتو و مخصوصا دولت سرمایه داری فاشیست و ارتجاعی – سلطانی ترکیه.  کارگران و زحمتکشان منطقه، این فقط در توان جنبش انقلابی کمونیستی شماست که با سازمان یافتن و مسلح شدن ، جلوی این قلدران سرمایه را سد کنید و نه هیچ جنبش اجتماعی و ناسیونالیستی و ملیتی و در یوزه مثل احزاب و جریانات ناسیونالیست و مذهبی کرد که رهبرانش همین دولت ها را حامی خود دانسته و نجات را در پیروی از دستورات ادیان ارتجاعی و خرافی ( قهرمانان تاریخی خلق های خاورمیانه زردشت، موسی، عیسی و محمد هستند و با پیروی واقعی از دستورات  واقعی آنها به آزادی می رسند- مانیفست اوجالان از زندان فاشیست های ترکیه) اسلام، مسیحیت و یهودیت و…. کارگران فقط شما می توانید ضد سرمایه و سرمایه داری باشید و نه توله ی سگ های سرمایه دوست که امروزه یک دو جین در جنبش  اپوزیسیون ایران – اپوزیسیون رژیم کشتارگر سرمایه داری اسلامی-  موجودند. رفقا موقعیت خطیر خود و جوامع خود را در یابید، تلاش در سازماندهی خود نمائید که سازمان و انقلاب قهری کمونیستی شما، تنها راه علاج است.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1077064829825966081