راه مقابله با افزایش فشار رژیم تداوم مبارزه و گسترش اتحاد صفوف جنبش مان است!

راه مقابله با افزایش فشار رژیم تداوم مبارزه و گسترش اتحاد صفوف جنبش مان است!

از پیدایش  رژیم جمهوری اسلامی این حکومت سرمایه و نماینده جهل و خرافات در ایران و منطقه نزدیک به چهل سال است که زندگی طبقه کارگر در ایران و اقشار ناراضی و برابری طلب زیر فشار  تهدید زندان و شکنجه ، و خانه خرابی و توهین و بی حرمتی قرار داده است . حتی برای یک دقیقه هم شده از جنایت کردن در حق ان جامعه به خصوص زنان و کارگران کوتاهی نکرده است  . شب و روز دستگاه  چپاول و سرکوب  و اعدام  دارد  کار میکند .

این حکومت مافیایی زندگی  جامعه هشتاد میلیونی را نا امن کرده است. کارگر با آن حقوق ناچیز کار میکند اما آنرا هم پرداخت نمی کنند. وقتی اعتراض هم میکنند مورد هجوم  اوباش اطلاعاتی و سپاه و نیروی انتظامی و جنایتکاران “آتش به اخیار” قرار میگیرند. نمونه بارز کارگران هفت تپه و کارگران شرکت فولاد اهواز است که چگونه این جنایتکاران دست به سرکوب و بازداشت آنها زدند. این رفقا مگر چه جرمی مرتکب شده اند ؟، کار کرده اند پولشان را میخواهند. زن و بچه دارند  و خانواده دارند،کرایه  خانه باید پرداخت کنند، .پول برق و اب باید پرداخت کنند، باید پول دارو و دوا و پوشاک  و لباس  وخورد خوراک شان تامین کنند. کارگران نه از راه دزدی و فساد و مفت خوری، که  شما  اسلامیها وحکومتیها و سرمایه داران به آن عادت دارید، بلکه با کار شبانه روزی و قدرت بازوی خود بدست می آورند چرا آنرا نیز میدزدید و به کارگران پرداخت نمی کنید. چرا باید برای چنین مطالبه چنین تو زندان باشند . چه کار کرده اند  که مانند سگ وحشی نصف شب  به منزلشان  یورش میبرید ؟

معلم و دانشجو ونهادهای دفاع از محیط زیست نیز به همین شکل اعتراض به وضع موجود دارند ، اما بلافاصله مورد هجوم قرار میگرند  و روانه زندان  و زیر ضربت شکنجه شلاق و قتل عمدی قرار میگیرند. زنان اسلام زده  درایران برای بی حقوقی مطلق و تبعیضات و مخالفت با حجاب اجباری اعترض میکنند، فورا به دستور سران این حکومت سرکوب و مورد بی حرمتی و تجاوز و شخصیت شکنی قرار میگیرند. نهادهای اجتماع و تشکلهای کارگری  در ایران دارند با هزار مشکلات و محدویت تلاش میکنند برای یک زندگی بهتر برای خودشان و اینده فرزندانشان به وجود بیاورند، اما از طریق این حکومت فاشیست اسلامی “غیر قانونی” و “مجرم” شناخته میشوند . آنهایکه دفاع از حق کودکان میکنند و همایش کودکان راه می اندازند را نیز تحمل نمیکند فورا فعالینش را بازداشت و تحت پیگرد قرار می دهند. دفاع از روز هشت مارس، دفاع از روز جهانی کارگر، دفاع از بیکاران، دفاع از زالزله زدگان، دفاع از حق حیوانات، دفاع از تشکل و آزادی، و دفاع از هر چیزی که به حق و حقوق انسان ربطی داشته باشد از جانب این همین حکومت عدل الهی، این حکومت دزد و آدمکش  سرمایه داران فارس، ترک، کرد و عرب زبان سرکوب و آنانرا “غیر قانونی” اعلام  و فعالینش با تعقیب و دستگیری مواجه میشوند،و با پاپوش دوزی و دروغ و “امنیتی” قلمداد کردن آن فعالیتها هر روز فعالین صادق و دلسوز این عرصه های سیاسی واجتماعی و کارگری را روانه سیاه چالهای خود میکنند.

بدین ترتیب این جنایتکاران زندگی میلیونها انسان،به خصوص زندگی کارگران، و کلا  همه سرمایه آن مملکت را به کروگان گرفته اند. به هیج وجه دست بردار هم نیستند .انگار ملک باباشان است  و خود را صاحب هم چیز میدانند. و بیشرمانه خو را هم حق به جانب میدانند!. این حکومت جنایتکار با سرکوب وغارات ان مملکت و زندگی اکثریت شهروندان جامعه را به خاک سیاه نشانده است .حکومت جمهوری اسلامی مسئول نا امنی جامعه ایران است .تحمیل حجاب اجباری به زور سر زنان ایران نا امنی نیست؟  زندگی کارگران را به قهقرا بردن نا امنی نیست؟ زندانیان در زندان بدون وکیل  نا امنی نیست؟، شکنجه و آزار و گسیل نیروی مسلح علیه کسانی که دارند حقشان را متالبه میکنند اوج ناامنی نیست؟ کوله بری  که از سر ناچاری و  اجبار خودش را به  آب و اتش میزند برای اینکه زندگی  بردگی اش بچرخد و هر روز هم تعدادی ازآنها را میکشند  جنایت و ایجای فضای نا امنی نیست؟و…سازمان دادن این هم نیروی سرکوبگر که با پول و مالیات طبقه کارگر دارد تامین میشود،اسمش را چه میگذارید ؟ این نا امنی نیست؟، سران حکومت سرکوبگر و مجموع نهادهای زیر  نظر و تحت هدایت خامنه ای جلاد  با حقوقهای چندین میلیونی که میگیرند، واز مالیات دادن  نیز معاف هستند،اسم این ظلم  و قلدری و ایجاد نا امنی نیست؟ .نزدیک به یک میلیون آخوند لمپن و مفتخور بدون اینکه کار مثبتی در حق ان جامعه انجام بدهند، اسم این ظلم و ناعدالتی و نا امنی  را چه میگذارید.؟

 اما اگر مردم گرسنه و ناراضی به این  وضع موجود اعتراض میکنند، از جانب حکومت اسلامی، که نفس موجودیتش برای شهروندان همواره نامن بوده است،  فوری  با بر چسپ عوامل بیگانه، بر علیه امنیت ملی، توهین به رهبر، ضد انقلاب،عوامل امریکا و اسرائیل، و چرندیات مشابه مواجه میشوند، و بهانه برای سر کوب و کشتن و قتل و جنایت علیه کارگران و زحمتکشان و آزادیخواهان برای خود فراهم میکند. سران حکومت، چه اصلاح طلب چه اصول گرا  و اعتدال و هر قماش دیگر، همگی  در تمام این  ظلم و دزدی و جنایت و غارات و نا امن کردن جامعه و اجرای  جنایتکارانه اعدامهای دسته جمعی و راه اندازه قتل و شکنجه  شریک هستند. باید در آینده همه این جنایتکاران در دادگاه جوابگو باشن و مجازات شوند. آن روز نزدیک است. راه مقابله با افزایش فشار رژیم تداوم مبارزه و گسترش اتحاد صفوف جنبش مان است!

در اخر فراخوان من این است جنبش طبقه کارگر در ایران از این پراکندگی در بیاید .و ضروری و لازم است باید متحد شویم. زور و قدرتمان را روی هم بگذاریم. رهبران کارگری و کمونیستهای ازایخواه و برابری طلب و فعالین نهادهای  اجتماعی ،معلمان و دانشجویان ضروری است بیش از پیش در یک صف واحد سوسیالیستی  متحد شوند  و بر علیه این رژیم مستبد و دزد و آدم کش دست در دست همدیگر بگذارییم . و در این راه مهم است  به حزب سوسیالیست انقلابی ایران بپیوندید، این حزب را از خود بدانید. در یک کلام تمام تلاش خود را بکار آندازیم تا جنبش و صف طبقاتی بر حقمان در ایران را  تقویت تر و متحد تر کنیم و هر چه زودتر این رژیم ضد کارگر و ضد انسانی را به زباله دان تاریخ بسپاریم .زنده باد سوسیالیسم  !

منبع: شماره ٨٠ نشریه سوسیالیسم امروز

١ دی ١٣٩٧

٢٢ دسامبر ٢٠١٨