ایجاد حزب مخفی و به پیروزی رساند انقلاب سرخ، تنها عملی است که ضروری است و لزومیت فوری دارد!

ایجاد حزب مخفی و به پیروزی رساند انقلاب سرخ، تنها عملی است که ضروری است و لزومیت فوری دارد!

دولت سرمایه داران سازمان و نیروی مسلح دارد، شما کارگران نیز نیازمند چنین سازمانی هستید! تا قادر به مبارزه با آن شده و آنرا درهم شکنید، تنها راه و مبارزه ی واقعی – مبارزه ی طبقاتی – در زمانه ی ما، چنین مبارزه ای است!

با این نوع باصطلاح مبارزات ، اگر تا کنون به جایی رسیدید ازآین به بعد هم می رسید! البته، با این تشکلات که گاهی موقع از کسانی مثل مهدی کوهستانی نژاد یعنی مزدور و مأمور سازمان همبستگی کارگری آمریکا که بودجه آنرا پارلمان سرمایه داران و از طریق سازمان دموکراسی برای جهان که تشکیلاتی در کنار سازمان اطلاعات و امنیت آن کشور یعنی سیاست، حمایت می کنند و گاهی با خانه کارگری و شوراهای اسلامی کار تظاهرات در مقابل همین مجلس ارتجاع می گذارند و نامه نگاری و امضاء جمع می کنند، شما کاری بیش از این نمی توانید، انجام دهید. برای مبارزه ی انقلابی و رادیکال تشکلات انقلابی، رادیکال، با پرنسیپ و با استراتژی درهم شکستن دولت سرمایه داران لازم است که متأسفانه کارگران نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان، از آن محروم هستند.

کارگران برای رهایی از استثمار و شکنجه شدن بوسیله دولت و طبقه ی سرمایه دار و نه ستم کار که اصلا کلمه غیر طبقاتی است، کارگران نیازمند حزب مخفی و غیر علنی، حزبی که استراتژی لغو سیستم سرمایه داری را دارد و نه از خصوصی به دولتی و یا برعکس!

کارگر انقلابی، در زمان ما،  به باور من، کارگری است که از این تشکلات علنی که کندوی زنبوران با نیش زهردار هستند، دوری می کند و با بوجود آوردن کمیته های مخفی محل کار و زندگی اش با کارگرانی از جنس خویش و فرزندان دانشجو و روشنفکرش، در پی ایجاد حزب کارگران آگاه، انقلابی و کمونیست – حزب مخفی – لنینی است تا قادر گردد که کل نیروی طبقه را سازمان داده و آگاه و آماده برای به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی کارگران و زحمتکشان نماید.

کارگران آگاه از هر چه سرمایه دار و نوکر دولت های سرمایه داران بیزارند و مرگشان را خواستار! و نه نامه دهنده و از آن ها خواستار رحم و مروت و آزاد کردن همکاران و هم طبقه ای های خویش! باید که سیستم سرمایه داری ( مالکیت خصوصی، مذهب، خانواده، نظم و مدیای رسمی و پارلمان و دموکراسی) را نابود نمود تا رهایی یافت!

برای کارگر آگاه به منافع طبقاتی خویش، امروز دوست و دشمن فقط با ضدیت با کلیت سیستم سرمایه داری – سیستم سرمایه داری امپریالیستی و ارتجاعی و خواستار درهم شکستن دولت های سرمایه داران و جانشینی آنها با دیکتاتوری پرولتاریا- شوراهای کارگران و زحمتکشان مسلح –  مشسخص می شود و نه با نامه پراکنی و تقاضای عفو و بخشش از دولت های جنایت کار سرمایه داران!

کارگران و زحمتکشان و محرومان تولید کننده همه ی چیز و محروم از همه چیز جز شلاق و گرسنگی و شکنجه و مرگ : انقلاب،  انقلاب،  انقلاب قهری کمونیستی، تنها راه و چاره است!

https://www.facebook.com/saman.dory/videos/2030413777027814/