اسماعیل بخشی آزاد شد!

اسماعیل بخشی آزاد شد!
سندیکا نیشکر هفت تپه امروز ۲۱ آذر اعلام نمود اسماعیل بخشی نماینده کارگران هفت تپه آزاد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از آزادی بخشی منتشر نشده.
پیشاپیش به کارگران فولاد و هفت تپه و همه حامیان آنان در سراسر جهان و خصوصا کارگران و خانواده هایشان که جهت آزادی اسماعیل بخشی و دیگر زندانیان در بند در تلاش بی وقفه بودند، این گام از پیروزی را تبریک گفته!
تا همینجا گام نخست مبارزه، آزادی اسماعیل بخشی را به رژیم تحمیل کرد. یقینا کارگران و حامیان آنان در پس هر پیروزی ثابت قدمتر از گذشته مبارزه را به پیش خواهند برد.
مشارکت و پشتبانی قابل ارج آزادیخواهان شهر شوش و اهواز بطور اخص طی این چند هفته و دیگر بخشهای پیشرو جامعه دستاوردی ارزنده در پی داشت. و به همین اعتبار این تجربه را بایستی ضمن رفع کاستیهای آن به دیگر مناطق ایران و خصوصا بخشهای کارگری سرایت داد. یقینا در تغییر تناسب قوا به نفع کارگران و اقشار آزادیخواه است که میتوان رژیم سرمایه داری ایران را نه تنها به عقب نشینی های بیشتری هم وادار نمود بلکه به شیوه انقلابی تکلیف آنرا یکسره کرد.
کما اینکه کارگران صنعت فولاد اهواز امروز در سی و سهمین روز اعتراض خود جلو بانک ملی، طی پیامی صریحا به رژیم گفتند: «تا روز شنبه ۲۴ آذر فرصت خواهند داد. در صورت پاسخ نگفتن به خواست آزادی همکاران و دیگر خواسهایشان اینبار با تمام قوا به میدان خواهند آمد علیه ظلم و بیدادگریهای موجود.» (نقل به معنی)
کماکان آزادی فوری و بی قید و شرط دیگر زندانیان در بند اعم از همکاران بخشی، علی نجاتی عضو سندیکا نیشکر هفت تپه، سپیده قلیان خبرنگار و عسل محمدی که همگی به تاوان دفاع از حق و حقوق برحق خود و کارگران به بند کشیده شده اند، در صدر خواستهاست.
زنده باد مبارزات فولاد و هفت تپه
زنده باد وحدت هر چه یکپارچه تر کارگران و آزادیخواهان
ناصر بابامیری ۱۲٫۱۲٫۲۰۱۸