انقلاب قهری مسلحانه کارگران و زحمتکشان متحزب، تنها راه نجاب انسان از نابود شدن بوسیله نابودی خود بخودی سرمایه است!

انقلاب قهری مسلحانه کارگران و زحمتکشان متحزب، تنها راه نجاب انسان از نابود شدن بوسیله نابودی خود بخودی سرمایه است!

رفقا: سازمان، سازمان، سازمان انقلابی و تسلیح طبقاتی حرف آخر را می زند! دشمن طبقاتی – طبقه ی سرمایه دار امپریالیست و فاشیست – سازمان یافته و مسلح است. نیروی سازمان یافته و مسلح مادی را فقط با نیروی سازمان یافته ی مسلح مادی می توان پاسخ گفت و درهم شکست و به آزادی – رهایی – رسید!

Camarades: organisation, organisation, organisation révolutionnaire et arme de classe A sont les derniers mots! L’ennemi de classe est une branche organisée et armée de la classe capitaliste impérialiste et fasciste. Le matériel organisé et armé ne peut être utilisé que par les forces armées organisées, puis détruit et libéré!

https://www.facebook.com/EuropeSaysOXI/videos/497042757456175/UzpfSTUzNDc1Mzc0OToxMDE1Njk3MjM4NjcyODc1MA/

و اکر نه در عصری این چنین نمی توان به پیروزی رسید:

عصر ما، عصر یک حباب پر از دروغ! عصری که سازمان نماینده دولت های سرکوب گر ۹۹% ملل؟! – کارگران و زحمتکشان – نامش، سازمان ملل متحد است! دنیائی که در آن تضاد آشکار است و جنگ آن را از هم دریده و پاره پاره کرده است، سازمانش، سازمان ملل متحد است!!!

دنیای ما، دنیای دروغ های بزرگ است که در آن خدای ناموجود دارای فرزند می شود که اکثریت جمعیت آن، دروغ را پذیرفته و آن را جشن می گیرد! دنیای تمسخر بزرگ! با یک ههههه ادامه دار!

حزب کارگران آگاه، انقلابی و کمونیست، تنها سازمانی است که قادر است، کارگران را به ویران کردن این دنیا و ساختن دنیای کمونیسم – دنیای انسان ره، آماده نموده و رهبر باشد!