اجازه ندهیم پای نمایندگان جمهوری اسلامی به شهر گوتنبرگ کشیده شود

فراخوان به پناهجویان و ایرانیان مقیم گوتنبرگ سوئد

اجازه ندهیم پای نمایندگان جمهوری اسلامی به شهر گوتنبرگ کشیده شود

دوستان عزیز ایرانیان مقیم گوتنبرگ

فراخوان به پناهجویان و ایرانیان مقیم گوتنبرگ سوئد

اجازه ندهیم پای نمایندگان جمهوری اسلامی به شهر گوتنبرگ کشیده شود

دوستان عزیز ایرانیان مقیم گوتنبرگ

طبق اطلاعیه ای که سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم  صادر کرده است قرار است روزهای سه شنبه و چهار شنبه ۱۷ و ۱۸ مارس هیاتی از سفارت جمهوری اسلامی تحت نام ارائه خدمات کنسولی به شهر گوتنبرگ بیایند و درFolkets Hus Backa برای مردم سخنرانی کنند.

اگر جمهوری اسلامی به فکر ارائه خدمات به مردم بود مردم ایران را به فلاکت و آوارگی میلیونی نمی کشاند. اگر این جنایتکاران  راست  می گفتند و به فکر رفاه و آرامش مردم بودند، مردم را به فقر و بیکاری نمی کشاندند و روز را به آنها سیاه نمی کردند. اینها نماینده مردم نیستند اگر بودند نمایندگان و فعالین کارگری و گردانندگان و تولید کنندگان مایحتاج مردم را زیر ضربات شلاق له نمی کردند.

مردم، اینها نمایندگان و فرستادگان رژیمی هستند که آپارتاید جنسی و جداسازی زن و مرد را به مرم ایران تحمیل کردند، حجاب را برزنان اجباری کردند، درب استادیومهای ورزشی را بر روی آنها بستند، حق حضانت و سرپرستی کودکان هنگام جدایی را از آنها گرفتند و آنها را از عشق و از شادی و انتخاب به میل خود محروم کردند و قرون وسطایی ترین مجازاتها را در برخورد به زنان به کار گرفتند و بر آنها یک فرهنگ مردسالار تحمیل کردند. شما نباید اجازه دهید این دشمنان قسم خورده شما در این شهر به هیچ دلیل و بهانه ای حضور پیدا کنند.

مردم، ایرانیان مقیم شهر گوتنبرگ؛ نمایندگان سفارت ایران نمایندگان رژیمی هستند که دهها هزار زندانی سیاسی را قتل و عام کردند و هزینه گلوله هایی  را که به آنها شلیک می کردند از بازماندگانشان طلب می نمودند و جنازه عزیزانشان را نیز در گورهای دسته جمعی زیر خاک می  کردند. اینها نمایندگان رژیمی هستند که در طول ۳۰ سال گذشته نه تنها هیچ قدمی به نفع رفاه و آسایش مردم برنداشته اند، بلکه وسیله ای بوده اند برای سرکوب و زهر چشم گرفتن از مردم. اینها نمایندگان رژیمی هستند که اموال و دارایی و دسترنج مردم ایران را میلیارد میلیارد به تاراج برده اند و ۸۰ درصد از مردم آن کشور را با فقر و گرسنگی روبرو ساخته اند. 

دوستان عزیز، ایرانیان مقیم گوتنبرگ هیچکس به اندازه شما شرایط سخت زندگی  را در طول عمر جمهوری اسلامی تجربه نکرده است. هیچکس مثل شما شاهد زنده  پرپر شدن جوانان در ایران به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و گسترش فحشا و نابسامانیهای اجتماعی نیست. عامل اصلی همه اینها جمهوری اسلامی است. هیچکس به اندازه شما ایرانیان، شاهد بیکاری و دزدی و چپاول و فساد اداری در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی نیست. عامل اصلی این وضعیت کارگران ایران نیستند که  ۶ ماه ۶ ماه حقوق نمی گیرند.

عامل آن معلمان نیستند که در بی حقوقی مطلق نگاه داشته شده اند. عامل این وضعیت، دولت و نظامی است که یک مشت آخوند بی ربط به زندگی مردم در رأس آن قرار گرفته است. به همین دلیل شما زنان و مردان آزادیخواه در شهر گوتنبرگ، شما پناهجویانی  که سالها از عمر مفیدتان تحت تأثیر سرکوب و اختناق سیاسی در ایران قرار گرفته است نباید اجازه بدهید نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی در این شهر چشم باز کنند و برای شما از خدمات کنسولی حرف بزنند. نباید تحت هیچ بهانه ای به فرستادگان این رژیم مشروعیت داد. جمهوری اسلامی ازنظر مردم جهان، از نظر نهادها و سازمانهای انساندوست و دفاع از حقوق بشر و از نظر مردم ایران یک رژیم عقب مانده، مرتجع، منزوی و بی ربط به منافع مردم است. بیاید در دفاع از حرمت مردم ایران آنها را هو کرده و از شهر بیرون کنید. فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی تمام توان خود را برای جلوگیری از فرستادگان جمهوری اسلامی و برگزاری هر نوع جلسه ای از جانب آنها در شهر گوتنبرگ بکار خواهد گرفت.

در اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی روزهای ۱۸ و ۱۹ مارس در Folkets Hus Backa تعیین شده است اما ساعت ورود و شروع جلسه معلوم نیست به همین دلیل اجازه پلیس برای هر دو روز از ساعت ۱۰ صبع تا ۶  بعدازظهراز سوی فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی و حزب کمونیست کارگری تشکیلات گوتنبرگ  گرفته شده است.

عبدالله اسدی

دبیر فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی

۱۵ مارس ۲۰۰۹