به تخریب کنندگان و همدستان شکنجه گران اسماعیل بخشی

یکی از وجوه سرکوب اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه تخریب اسماعیل بخشی است. یک بخش از این تخریب بعهده شکنجه گران رژیم اسلامی است تا اسماعیل بخشی علیه خود اعتراف کند و به سناریوهای دروغین و نخ نمای آدمکشان اطلاعات سپاه گردن گذارد. یک بخش دیگر تخریب هم بعهده ارتش سایبری اطلاعات سپاه افتاده تا تحت لوای چپ اسماعیل بخشی را تخریب کنند. هر دو این طرحها نخ نماست.
وقتی موسوی که خواهان بازگشت دوران طلایی کشتارهای امام شان بود را در خانه خودش حبس کردند، حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه و یکی از خطرناک ترین آدمکشان رژیم اسلامی پیاده کردن طرحی، شبیه همین که علیه اسماعیل بخشی در جریان هست، را برای تخریب موسوی فاش ساخت. حسین طائب فاش کرد که توسط چند جریان اینترنتی که برای همین روزها در آب نمک خوابانده بودند، نقش موسوی در کشتار سال ۶۷ را مطرح کردند تا اگر علیه آن حرف بزند طرفداران خمینی از اطرافش پراکنده شوند و اگر تائید کند لیبرالها دورش را خالی کنند.
اکنون نیز که اسماعیل بخشی اسیر سازمان اطلاعات سپاه و زیر شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی است و قدرت دفاع از خود را ندارد، سه پست اینستاگرام از وی در دفاع از موسوی و رهنورد و همچنین تصویری از یک زن پیشمرگه از کردستان سوریه را که وی نوشته “از اینکه آریایی و هم خون هستیم به خود می بالم” را برای تخریب اسماعیل بخشی نزد سوسیالیستها بکار گرفته اند.
گاف و دم خروس این طرح آن است که برای تخریب اسماعیل بخشی بابت این نظرات عده ای تحت عنوان چپ و سوسیالیست را زین کرده اند. در صورتیکه نزد تمام نظرگاههای سوسیالیستی، وظیفه نیروهای سوسیالیست آگاه کردن کارگران است. اگر اسماعیل بخشی ظرف این مدت کوتاه به یک رهبر کارگری آگاه به منافع طبقاتی خود تبدیل شده است، نظرهای گذشته وی موضوع افشاگری نیست بلکه موضوع موفق بودن آگاهی بخشی سوسیالیستها و مایه افتخار است.
اسماعیل بخشی با طرح شعار “نان کار آزادی اداره شورایی”، مشخصاتی از نظام مورد نظر جنبش مستقل کارگری را مطرح کرده و در حال سرایت به دیگر بخشهای جامعه است. هیچ درجه از تخریب اسماعیل بخشی چه زیر شکنجه و چه افشاگری های این چنینی، مانع حرکت بهمنی که براه افتاده، نیست.