باز هم یاوه گویی “رئیس جمهور اسلامی ایران”، حسن روحانی

“رئیس جمهور ایران “،حسن روحانی این نماد ضد بشری ازتداوم دروغ گفتن و ریاکاری هیچ ابایی ندارد. حسن روحانی در مراسم گشایش سی و دومین دوره کنفرانس وحدت اسلامی شان درمورخه سوم آذر برابر ٢۴ نوامبر سخنرانی کرد. در این نمایش مضحک و خرافی حسن روحانی با اشاره به قتل جمال خاشقجی در ترکیه گفت “ای کاش حادثه استانبول رخ نمیداد .ای کاش انسان قطعه قطعه نمیشد.؟ ما هیچ وقت نمیخواستیم مسلمانی دست به جنایت بزند”. در حالی که این دروغگوهای بیشرف اسلامی خودشان در ایران دها هزار را ‌قطعه قطعه کرده اند و هر روز شهروندان را اعدام میکنند و کودکان را مورد تجاوز و مخالفین را زندان و شکنجه میکنند.

برای حسن روحانی ، خامنه ای و ان تعداد انگل مفتخور که از کشورهای اسلامیدیگر آمده بودند هزینه سر سام اور وهنگفت و بدون حساب و کتاب خرج گردید . این در حالی است که اکثریت مردم ایران به خصوص کارگران و محرومان با زندگی مشقت بار روزگار را سپری میکنند . اینان فقط دروغ و جهالت و فساد را تبلیغ و ترویج میکنند.
اینها خوب میدانند که با پیدایش دین اسلام دزدی، کشتن، غارت ،تفرقه افکنی، تبعیض و دروغ گفتن بنا شده است . اگر تاریخ این هزار و چهارصد سال دین اسلام، و بخصوص این چهار دهه گذشته حاکمیت اسلامیهایی محمدی حاکم در ایران را تا به امروز مرور کنیم جز تجربه و الگوهای شبیه قتل جمال خاشقجی چیزی دیگری بدست نمی آید .

جناب روحانی دروغ باف!، برای یک دقیقه هم که شده میتوانید به پرونده سیاه حکومت خودتان نگاهی بیندازید؟ چگونه با بی شرمی و ریاکاری مظلوم نمایی می کنید و یرای مرگ جمال خاشقجی اشک تمساح می ریزید .روحانی جلاد ، تو که میگویی ما هیچ وقت نمیخواهیم مسلمانی دست به جنایت بزند . ایا میتوانید مثل رییس جمهور ایران وبه اصطلاح یک شخص نماز خوان واقعی به جامعه جهانی گزارش بدهید که از روز اول حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی تا همین لحظه چند صد هزار نفر را اعدام کرده اید ؟ چه بلاهایی در زندان به سرشان اورده اید. میتوانید تعداد ترورهای مخفی و علنی را اعلام کنید؟ میتوانید آما رحتی کشتن “مسلمانهای نماز” دیگر را در ایران و خارج ایران بدست خودتان ارائه کنید؟ میتوانید اسید پاشان و سربازان گمنام را معرفی کنید ؟ میتوانید اماری از بردیدن دستها وچشم در اوردنها و پا قطع کردنها و حلق اویز کردن انسانها ارائه بدهید ؟ میتوانید دلیل تجاوز به دختران باکره زندانی را قبل ازاعدام توضیح دهید؟ و دهها جنایا ت دیگر که رژیم جمهوری اسلامی در خفا انجام د اد ه است.

روحانی و خامنه ای و کل سران ریز و درشت جمهوری اسلامی حق ندارند و نمیتوانید قتل و جنایت و دزدی را در کشور دیگری محکوم کنند ،چون خودشان و حکومت شان پایه گذار و عامل این نوع جنایتها بوده و هست.شما جنایتکاران از نظر طبقه کارگر،جوانان ازادیخواه و برابری طلب ،انسانهای عدالتخواه ،زنان و معلمان ، قاتل و دزد و جنایتکار محسوب میشوید . شما مورد تنفر و انزجار مردم هستید و همه در ارزوی مرگ و نابودی شما روز شماری میکنند . به خصوص زنان که به وسیله حکومت عدل الهی تان در این چهل سال با بی حقوقی مطلق وبی حرمتی ، تحقیر تبعیض و …مورد هجوم اسلام سیاسی قرار گرفته اند .

.شما شادابی و جسم و روح زندگی طبقه کارگر و محرومان ان جامعه را به گروگان گرفته اید و جامعه هشتاد میلیونی را به نابودی کشانده اید، اما عوامفریبان دلسوزی خاله خرسه میکنید و با بی شرمی میگوید “مسلمان نباید انسان را بکشد”. چقدر بی حیا هستید! به جای جواب دادن به مشکلات معلمان با درست کردن پرونده امنیتی و پاپوش دوزی آنها را سرکوب و زندانی و اعدام میکنید.در کجای دنیا معلم و کارگر به خاطر دفاع از حق خودش باید زندانی و جریمه شود. این نوع وحشیگری ضد انسانی فقط در سیستم جمهوری اسلامی اجرا میش.
.
سر چشمه اصلی این همه مصیبت ،درد و رنج کارگران هفت تپه و فولاد اهواز و بقیه کارگران درایران در سایه حکومت اسلامی شما است. آنها هر روز با یورش وحشیا نه گارد ویژه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی روبرو میشوند .رهبرانشان را زندانی میکنید و با بی شرمی برایشان پرونده امنیتی درست میکنید. گناه اسماعیل بخشی و سپیده قلیان و صدها زندانی سیاسی دیگر که در زندان به سر میبرند چیست؟ چه کسی در مقابل این همه بیکاری جوابگو و مسئول است.اینده و سرنوشت این جوانان تحصیل کرده بیکار چه میشود؟ چه کسی مسئول این همه کودکان خیابانی و انسانهای کارتون خواب بی خانمان است . چه کسی عامل کشته و زخمی شدن کولبر ان در مرزهای بین عراق و پاکستان است ؟بر اساس چه قانونی کولبران به دست نیروهای سرکوبگر شما کشته میشوند . مگر این انسانها از بیخ بوته به دنیا امده اند .این انسانهای شرافتمند به خاطر پیدا کردن یک لقمه نان برای فرزندانشان این همه شب نخوابی سختی و ناراحتی ترس و استرس را تحمل میکنند. دولت به جای اینکه کار برایشان پیدا کند و زندگی ارام و انسانی داشته باشند انها را میکشید. هزاران جنایت دیگر در پرونده اسلام کثیفتان دارید .بعد با حیله میگوید در کنفرانس استانبول ای کاش انسان قطعه قطعه نمیشد به دست مسلمان دیگر .شرمتان باد جنایتکاران تاریخ مگر در این چهل سال حکمیت کثیفتان کم انسانها را قطعه قطعه کرده اید .
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده بادسوسیالیسم !

منبع: شماره ٧٧ نشریه سوسیالیسم امروز
١٠ آذر ١٣٩٧
١ دسامبر ٢٠١٨