هنرمندان حکومتی و اطلاعاتی و سعید حجاریان ‎

هنرمندان حکومتی و اطلاعاتی و سعید حجاریان ‎


سعید حجاریان از بنیان گزاران وزارت اطلاعات فرمان داده که سلبریتی ها بر علیه تحریم ها بپاخیزند .

از اول کودتای اسلامی توسط خمینی با شعار حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله همه احزاب و گروه ها تحریم شدند صدای سلبریتی های حکومتی در آمد ؟

دختران باکره برای رفتن به بهشت تحریم شده مورد تجاوز پاسداران قرار گرفتند صدای سلبریتی های اطلاعاتی حجاریانی در آمد؟

وزارت اطلاعات حجاریان مردم را کشتار کرد در داخل و خارج از فارس و کرد و ترک ترکمن و بلوچ و عرب و همه تحریم شدند چون ولایت فقیه را نپذیرفتند آیا صدای سلبیریتی های حکومتی اطلاعاتی در آمد؟

مردم ایران تحریم شدند که به ایران و خانه خویش باز برگردند چرا سلبیریتی های حجاریانی دولتی خفقان گرفتند و سکوت کردند؟

زنان برای انتخاب پوشش و لباس خود تحریم شدند و حجاب اجباری صدای سلبیریتی های اطلاعاتی حجاریان ها را در نیاورد .

بغیر از تعدادی اخوند اطلاعاتی جیره خوار علی خامنه ای و خمینی همه ملت ایران از انتخاب و انتخاب شدن محروم و تحریم شدند و مشتی أوباش در صدر مملکت زندگی کردن خندیدن شاد بودن موسیقی گوش کردن آواز خواندن زنان را تحریم کردن صدای سلبیریتی اطلاعاتی حجاریان شنیده شد؟

من فکر کردم با این همه تحریم سالیان رژیم اسلامی بر مردم محروم ایران تحمیل کرده مردم تحریم را در رگ و پوست و گوشت و خون خود دارند به این دلیل بازار اعتصاب میکند مغازه ها اعتراض و اعتصاب میکنند کامیون داران دست از کار میکشند و ماشین ها را میخوابانند یعنی با تحریم های بین المللی برای بزیر کشیدن این آپارتهاید اسلامی همصدائی میکنند. با جامعه جهانی مانند مردم آفریقای جنوبی همصدائی میکنند از جهان میخواهند که این رژیم کودتاگر جنگ طلب کشتار گر را تحریم و از صحنه خارج کنند.

زیرا مردم ایران و جهان به خوبی دریافته اند که هر ریال پولی که در دستان آخوند تروریست قرار گیرد خرج جنگ کشتار داخلی و خارجی خرج تروریسم و سرکوب مردم ایران منطقه و تروریسم جهانی خواهد شد سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید این رژیم و اقتصادش را به زانو در خواهد آورد.
مردم افریقای جنوبی با تحریم های جهانی پیروز شدند سلبریتی های اطلاعاتی ایران هنوز زیر قبا و عبای اخوند در منجلاب اسلام کشتار گر بر علیه مردم ایران دارند دست و پا میزنند که مبادا اخوند از قدرت کنار برود ننگ بر شما ننگ. نوید اخگر ١٠ نوامبر ٢٠١٨ سوئد استکهلم