سالمرگ محمد و نوه اش حسن و فاشیزم اسلامی ربطی به مردم ایران ندارد‎

سالمرگ محمد و نوه اش حسن و فاشیزم اسلامی ربطی 
بخاطر مردن محمد و نوه اش حسن مجاهدین با برنامه های ضد تاریخی ضد ملی مهوع و دروغ خود باعث رنجش خاطر ایرانیان و مبارزین و آزادیخواهان ایران میشوند

در برنامه ای که تلویزیون مجاهدین برای مردن محمد و نوه اش حسن ترتیب داده بود محمد حیاتی از اعضای قدیمی آنان با دروغهایش در مورد محمد و اسلام حال همه را بهم زد

دروغ شاخدار اول

محمد حیاتی از اعضای سازمان مجاهدین از محمدی و پیامبری سخن میگفت که به دیگر ادیان و تفکرات صعه صدر نشان داده و همه را نه بعنوان کافر و محلد و زندیق و اهل ذمه بلکه همه را با دید مهربانانه دیده و به همه ادیان احترام گذاشته است. محمد حیاتی میخواست بصورت تاریخی آنچه را که در مورد مثلا کوروش هخامنشی در اذهان ایرانیان نقش بسته و صعه صدرش در مورد دیگر تفکرات و ادیان را به محمد پیامبر مسلمین نسبت دهد

محمد حیاتی نگفت که خانه کعبه توسط ابراهیم به گفته قرآنی که خودش به آن اعتقاد دارد ساخته شده و ربطی به محمد و اسلام نداشته و همه ادیان از ابراهیم تا محمد بر اساس مستندات قرآنی در آن خانه خدایان خودشان را از سنگ و چوب و فلزات و هسته خرما ساخته و پرستش میکردند و این محمد بود که به آنجا با علی یورش میبرد همه خدایان را از لات و منات و عزی و …… گردن میزند و از کعبه بیرون میریزد و شعار فاشیستی اشهد ان لا الله الی الله اشهد ان محمد رسول الله را سر میدهد یعنی جزب الله مرا نپرستید و جز پیامبری من را قبول نکنید یعنی حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله. آقای محمد حیاتی آیا نمیداند این شعار و حرکت فاشیستی محمد و اسلام سرمنشا همه کشتار های بعدی محمد و علی و حسن و حسین شده اند؟ آیا این برخورد محمد مشابه برخورد مثلا کوروش هخامنشی با یهودیان اسیر شده در دستان بخت النصر حاکم بابل آن زمان است؟ که یهودیان را از اسارت بابلیان آزاد کرد و به سرزمین و به نزد آئین خودشان بازشان گردانید؟ ایا کشتار خدایان کعبه همسنگ این عمل کوروش هخامنشی بوده؟

آقای محمد حیاتی نگفت که محمد چه بر سر قبیله بنی قریظه یهودی آورد وقتی قبیله انها تسلیم شدند در میدان مدینه کودالی کندند و در یک روز ۹۰۰ تن از آنان را بدست علی سرزدند و در گودال انداختند غنایم نیز که به گفته‌ای ۱۵۰۰ شمشیر، ۳۰۰ زره و ۲۰۰۰ نیزه و ۵۰۰ سپر بود؛ تقسیم شد. پیامبر ریحانه یکی از زنان را برای خود برگزید گویا کمبود زن داشت( ۵۳ زن ) این بود مهر و عطوفت اسلامی محمد؟ جنگ های محمد یکی از دیگری جنایت بار تر و خیانت آمیز تر بوده است که در این مقاله نمیگنجد. این مقاله از پرداختن به تک تک جنایات محمد معذور است . مجاهدین و آقای محمد حیاتی چشم بر آن نتنها می بندند که با دروغ و تزویر و بلاهت اسلامی خویش میخواهند علی و محمد را آزادیخواه و هوادار حقوق انسان و بشر نیز جا بزنند بسی بیشرمی.

اگر فردی خمینی را بعد از کشتار ۶۷ زندانیان سیاسی طرفدار حقوق بشر و آزادیخواه بنامد باو چه باید گفت و به آقای محمد حیاتی چه؟

شاید هر کسی از خود بپرسد چرا مجاهدین و یا اعضای آنان با بیش از نیم قرن سابقه به اصطلاح مبارزاتی نمیتوانند خوب را از بد سیاسی اجتماعی ایدئولوژیک امروز ایران تشخیص دهند هر چند که با ریزش های هزاران نفری مواجه هستند؟

به نظر نگارنده پدیده ها و شخصیت ها در دستگاه ارزشی مجاهدین تبدیل به اسطوره شده اند و وقتی اسطور در مقابل فردی مانند محمد حیاتی قرار میگیرد نمی تواند به واقعیت های وجودی اصلی خود آن پدیده که راه زنی و دزدی و کشتار ۸۰۰ یا ۹۰۰ نفری در یک روز و همخوابگی با دختران خردسال شش ساله مانند عایشه و تصاحب زنان مردم و صد ها کثافت کاری تاریخی دیگر نزدیک شود. به اسطوره نمیشود دست زد و با آن به استدلال عقلانی مشغول شد باید او را با قلب پذیرفت و پاک دانست. اولین موضوعی که در اینجا مخدوش شده و حذف میشود استدلال تفکر انسانی و عقلانی است که راه به سکولاریسم میبرد یعنی در یک کلام اسطوره محمد یا علی یا حسین در مقابل تفکر انسان آزاد و سکولار قرار میگیرد و هر چند که محمد حیاتی ها و مجاهدین با استدلال بخواهند به این موضوع نزدیک شوند که بله در دستگاه ارزشی آنان سکولاریزم نیز جای میگیرد باید با پس خندی از آنان گذر کرد.

دروغ شاخدار دوم

آقای محمد حیاتی از حمایت اسلام از کودکان که زنده بگور میشدند و از حمایت اسلام از زنان گفت.

وقتی شما در یک سامانه فکری چون اسلام که ایدئولوژی نیست ده ها پیغمبر و امام و امام زاده خلق کردی و همه را هم اسطوره کردی در پی آمد آن نمیشود اعمال آنان را از کادر اسطور سازی و مقدس سازی خارج کرد حتی وقتی خمینی به مردان میگوید کودک شیرخوار را وسط پایت بذار برهنه کن و با او سکس کن این دستور در تحریرالوسیله و کتاب خمینی برای آنها که خمینی را اسطوره خود میدانند یعنی حزب الهی ها قابل تفکر و بحث و نقد نیست همانطور که همخوابگی محمد با دختر شش ساله یا عمر با دختر پنج ساله علی یا تصاحب زنان مردم توسط علی و اینجا کسی نمیتواند قرآنی را که اسطوره شده بزیر علامت سئوال ببرد و بپرسد چرا در قرآن حتی یک سوره برای حمایت از کودکان شیزخوار و کودکان پنج شش ساله وجود ندارد و چرا قرآن به محمد و عمر و علی و خمینی اجازه حتی همخوابگی با کودکان شیرخوار را میدهد؟ تا حداقل اقای محمد حیاتی خجالت بکشد و در حمایت اسلام از کودکان داد سخن ندهد چه بهتر که آن کودکان زنده بگور شوند تا در لای دست و پای مردان مسلمان روزانه مورد تجاوز واقع نشوند.

دروغ شاخدار سوم

آقای حیاتی در حمایت اسلام از زنان فرمودند از حق ارث و آزادی و غیره برخوردارند باز برمیگردم به همان اسطوره بودن قرآن در نظرگاه ایشان و محمدی که ۵۴ زن داشت و علی که ۳۳ زن داشت و امام موسی کاظم که ۷۳۲ زن داشت و همه امامان و امام زادگان زنباره دیگر در تفکر اقای محمد حیاتی و مجاهدین همان اسطوره ای دست نیافتنی هستند که حقوق زنان را با همخوابگی های خود سعی کرده اند مراعات کنند البته با ۷۳۲ زن چگونه باید همچون یک اسطوره برخورد کرد را باید آقای حیاتی و رجوی و معتقدین به این آئین نکبت بار توضیح بدهند هر چند که برای آیات قرآنی میتوانند ناسخ و منسوخ خلق کنند تا از افتادن به بعضی دره ها مصون بمانند ولی حداقل برای کودکان و حمایت از لای پای مردان قرار گرفتن نمیتوانند آیه ای نازل کنند و یا در جائی که قرآن زن را عورت خطاب میکند در سوره نور و میگوید زن باید خود را بپوشاند بقول آخوند گنجه ای از اعضای شورای مجاهدین و میگوید حجاب اجباری جزو محکمات اسلام است و در سوره نساء خدا بمردان میگوید که اگر دستوری بزنت دادی و اجرا نکرد یعنی گفتی چادر و لچک بسرت کن و نکرد چون پوشش جزو محکمات است لچک و چادر و چاقچور بکن و نکرد میتوانی بر اساس ایه های قرانی است در سوره نساء اجازه میدهد که او را کتک بزن و در سوره بقره خدای محمد توضیح میده که این زن کشتزار مردان است و میتوانند بر روی این زن هر جور خواستند کشت و زرع کنند تازه تعدادی از مسلمین اعلم هم معتقدند که زن اصلا آدم نیست برای ارضاء مسائل جنسی مردان آفریده شده حیوانی است که به شکل انسان در آمده.

اگر حجاب برای مجاهدین اسطوره محمدی نبود که میتوانستند با آن عقلانی و انسانی برخورد کنند و از پوشاندن این لباسهای اجق وجق بزنان ایرانی و لباسهای تعین تکلیف شده برای زنانی که جهت به اصطلاح مبارزه به آنان پیوسته اند خودداری میکردند ولی چون حجاب جزو اسطوره های مذهبی اسلامی است باید به آقای محمد حیاتی گفت زیاد زور آزادی زن نزنید اگر توانستید حتی در همین روابط تشکیلاتی خودتان در فضائی آزاد زنان را در کنار مردان داشته باشید قدم بلندی است در جهت نگاه به جلو

فقط از آقای حیاتی و دیگر اعضای مجاهدین تقاضا میشود مردم ایران را در فرم های صد سال گذشته ارزیابی نفرمایند و حرفهائی را نزنند که حتی بعضا اخوند ها از زدنش و اظهار نظر در مرد آن ابا دارند .

جامعه ایران نه در بخش سیاسی و نه در بخش فرهنگی نتوانسته نگاه سکولار به جامعه به زن به کودک به آزادی به فرهنگ و غیرو داشته باشد شعرا و نویسندگان ما از گذشته تا حال هیچکدام نگاه سکولار نداشته اند همه با دید مذهبی اسلامی نوشته و عمل کرده هم در فرم هم در محتوا و نوشته هایشان هم مملو است از اسلام و مذهب و نماز و عبادات اسلامی حتی یک نمونه غیر مذهبی اسلامی یافت نمیشود از شروع حمله اسلام تا همین امروز .

تا جامعه زیر بنائی به این معضل نپردازد و اینکه نگاه سکولار به زندگی را کسب کند حتی اگر در حملات سیاسی بر علیه رژیم اسلامی هم پیروز شود باز در آینده بازنده خواهد بود.

نوید اخگر
۷ ماه نوامبر ساال ۲۰۱۸ میلادی سوئد استکهلم