سلاح تولید زلزله مصنوعی”هارپ” دردست آمریکا برای تهدید کشورها ؟

بعد از سونامی در کشورهای آسیای جنوب شرقی وبعد از زلزله هایی در ژاپن ، چین و امروز درهاییتی هرروز هررو ز شایعات مبنی بر اینکه آمریکاییان از سلاح هارپ برای تولید زلزله های مصنوعی استفاده میکنند وکشورها را تهدید  میکنند قویتر میشود .رئیس جمهور ونزوئلا چاوز به صراحت بیان کرد که این زلزله مصنوعی توسط آمریکاییان انجام شده است .

چرا چین ؟ تهدیدات درس دهنده ؟ زیرا چینی ها میخواستند واعلام کردند که بیلیونها دلار را به طلا و ایرو تغییر خواهند داد و اگر چینی
ها
چنین کاری را انجام میدادند دیگر اقتصاد آمریکا قابل نجات بود؟

 

 

 

 

در زلزله در چین هشتاد هزار نفر جان خود را از دست دا دند  و در اندونزی نیز هزاران نفر و در ژاپن و هاییتی … وفردا آیا تهران در سیر حوادث طبیعی که از طرف آمریکا در کانون دشمنی قرار دارد مورد سلاح هارپ قرار خواهد گرفت ؟

این را حد اقل رئیس جمهور ونزوئلا هوگو چاوز مدعی شد و گفت که برای آمریکاییان این یک «آزمایش » بوده است تا بتوانند این سلاح مخرب ضد انسانی و ضد طبیعی را در ایران «برای سرنگونی رژیم » بکار گیرند.

بنیامین فولت فورد یک خبرنگار  سابق فورباس مگزین در این باره این گونه توضیح میدهد :

 

در ویدئویی که در زیر میآید :

http://www.youtube.com/watch?v=0VX0JvpW5q0&feature=player_embedded

 

او در این مورد در باره یک سلاح زلزله سخن میگوید که علیه چین استفاده شده است . این فیلم با این یک مصاحبه با یک وزیر اقتصاد سابق ژاپن شروع میشود هایسو تاکنا کا  که از سال گذشته گزارشی میدهد که «چرا کنترل سیستم اقتصادی ژاپن را به یک گروه از نمایندگا الیگارشی های اروپایی و آمریکایی واگذار شده است » جواب این وزیر سابق ژاپن این بود : برای اینکه ژاپن توسط یک ماشین زلزله خیز مورد تهدید بود .

فولفورد میگوید که در این نقطه از زمان او نمیتوانسته است که این را باور کند . ولی زمانی که این را من منتشر کردم ، پلیس امنیتی ژاپن به پیش من آمدند زیرا که من گزارش داده بودم که در شهر نیاگاتا زلزله خواهد آمد . دو روز بعد بزرگترین نیروگاه اتمی ژآپن در
نزدیکی نیاگاتا  مورد تهاجم دو زلزله قرار گرفت وهردو با قدرت شش وهشت دهم ریشتر !!

 

 

 

این برای من بزرگترین اتفاق بود . بعد از آن در مورد سلاح هارپ همه چیز را تحقیق کردم و اکنون میدانم واقعا که چگونه میتوان زلزله ایجاد کرد. این تاثیر را میگذارد که تشعشعات میکرو وله ای به یون آتمسفر شلیک میشود ، با قدرت یک میلیارد وات .

 

 

بدین شکل یون آ تمسفر افزایش میابد ، که دوباره برگشت داده میشود . وبصورتی بازگشت داده میشود ، باعث زلزله میگردد. مانند یک خواننده ا پرا که در یک سنگینی صدای خود میتواند شیشه ها را بشکند بدین شکل میتوانند که فرکانس این تشعشعات را با هدف متناسب کنند ، بدین شکل سنگها به لرزش میافتند و یک زلزله ایجاد میشود . این ماشین زلزله خیز میتواند این تشعشعات میکرو وله ای خود را نیز باعث گرم شدن آب های زیر زمینی کند وحسابی داغ میشود زمانی که با یک میلیارد وات مورد تهاجم قرا رگیرد. …………..

قبل از زلزله های  مصنوعی در آسمان ابرهای رنگی دیده میشود واین در چین نمونه اش مشاهده گردیده است