باز هم یاوه گویی و دروغ بافی حسن روحانی

باز هم یاوه گویی و دروغ بافی حسن روحانی

حسن روحانی، این “رئیس جمهور”یکی از فاشیستی ترین نظامهای مذهبی و سرمایه داری،  طبق معمول با وقاحت و بیشرمی تمام در روز دهم مهر ماه  به یاوگویی و دروغ پردازی پرداختند و مدعی شدند که با مشکل ارز و  کمبود مواد خوراگی و نیازهایی روز مره مردم  روبرو نیستند!، این رئیس حقه باز و شیاد فرمود، اینها تبلیغات ضد انقلاب و استکبار جهانی و مخالفین نظام میباشد!  نگران نباشید حتی از تمام سالهای گذشته اوضاع بهتر است!

 این آخوند شکم سیر سرمایه دار آنچنان به حقه بازی و وارونه جلو دادن واقعیت ها عادت دارند، بدون  ذره ای خجالت کشیدن می آیند در این شرایط مملو از بحران و فقر و گرسنگی  و بیکاری و اعتراض و اعتصاب، که با نیروی سرکوب نظامش جلوش را گرفته اند، طوری وانمود میکند که همه جا گل و بلبل است. بله تردیدی نیست که همه جا گل وبلبل هست برای شما حاکمان مفتخور و جنایتکار. و دقیقا به همین دلیل است که زندگی و امنیت و آزادیهای  جامعه را به جهنمی برای اکثریت شهروندان تبدیل کرده اید. گویا دراین مملکت مملو از ثروت و سرمایه، که با زور و فریب در اختیار گرفته اند، هیچ کس بیکار نیست،گرانی سرسام آوری وجود ندارد، دارو رایگان است، کارتون خواب،گور خوابی، تن فروشی، بی خانمانی، خودکشی، کودکان کار و خیابانی، به گرو گرفتن حق و دستمزد دها میلیون کارگر و خانواده زحمتکش، اعدام وبگیر و ببند بی وقفه،  زندان، شکنجه  کتک کاری هر روزه دستفروشان از جانب لمپنهای شهرداری و کشتار هر روزه کولبران  و غیره جود ندارد.  انگار که حجاب اجباری و شلاق زدن و اعتصابات و اعتراضات هر روزه کارگران و کم بود آب اشامیدنی  وجود ندارد ، انگار پوچ شدن ارزش پول ایران و همزمان گران شدن دویست برابر قیمت بیشتر اقلام مایحتیاج زندگی واقعی نیست! و گویا کودکان و جوانان میلیونی آن کشور در رفاه و امنیت  به سر میبرند و از آینده روشنی برخوردارند، لابد این خدا پرستان سینه زن و حقه باز نمی فهمند که شکم گرسنه و بی پولی و بی مسکنی و بیکاری و تن دادن به اعتیاد و خودکشی و غیره، که بانی کلیه این مشقات خودشان هستند، یعنی چی!  و بلاخره در این اوضاع میبینیم رئیس جمهور فاسد  و دزد منتخب یک حکومت فاسدتر و سر دسته دزدهای تاریخ  نظام اسلامی و سرمایه داری میایند و بیشرمانه میگویند “ما مشکل نداریم”. این فقط دروغ گفتن نیست، توهین به شعور کل جامعه است!

آقایان،روحانی  و خامنه ای! شما عجب آدمهای بی حیا  و عناصر کثیف و جانی هستید!  مثل اینکه از بچگی نافتان را با دروغ  و شیادی و دو دوزه بازی بریده اند. سرمایه عظیم باد آورده  ناشی از دست رنج کارگران و محرومان  و منابع مالی و  طبیعی ان جامعه در دستان خونین خود ‌قبضه کرده اید، خودتان  وخانواده تان با ناز و نعمت در خارج  و در داخل  کشور زندگی خدای میکنید. به هیچ بنی احدی هم جواب پس نمیدهید ! و همزمان می دانید که بقای حاکمیت شما دقیقا در گروه وجود همین فقر و گرسنگی و سرکوب و یاس و نامیدی ممکن شده است که شما آگاهانه آنرا تحمیل کرده اید. ولی خودتان هم میدانید که دروغ بافی های امروزتان ناشی از هذیانگوئی بر آمده از وحشت واقعی از جامعه ای است که اکثریت آن آرزوی به گور سپردن فوری تک تک شما و نظام کثیفتان را دارند.

جناب روحانی، ای امید اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و نماد حقه باز کلیدساز، ای نماینده کنونی بیت رهبری و کاسه لیسه های خود فروخته و مرتجع مقیم ایران و خارج کشور! این را  به شما میگوئیم  اگر همین  “شیطان بزرگ”امریکا و نیروهای  ارتجاعی دست راستی”ایرانی” شبیه خودتان در داخل و خارج کشور دوباره به دادتان نرسند،  ما کارگران، زحمتکشان، زنان و جوانان سرکوب شده پوزه تان را به خاک می مالیم! در میان خشم عمیق فرو رفته چهل ساله طبقه کارگر و دها میلیون زن و جوان زجر کشیده کل بساط تان را در هم خواهیم کوبید.

خوب میدانید که کارگران، رنج دیده گان، زنان، جوانان، ازادیخواهان، برابری طلبان، انسانهای شرافتمند، فعالین سیاسی و اجتماعی ، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان مترقی  شما را قبول ندارند و از حکومت عدل الهی تان  متنفرند و آز آن عبور کرده اند. هر روز با چشمان خودتان اعتراضات و خشم و انزجار مردم لب به جان رسیده علیه همان واقعیتهای که شما دارید انکارش میکنید، در کل کشور می بینید.  این جنبش ، جنبش گورکنان شما میباشد. با تامین اتحاد و رهبری و اگاهی طبقاتی بیشتر و روشن بین تر این مبارزه و صف، این روند به سوی سرنگونی انقلابی شما جنایتکاران بطور جدی تری گام بر میدارد. در این نبرد نهائی کارگران سرکوب شده و صف سوسیالیستی آزادیخواهان، که هر روز در این مسیر درس و آزمون بهتری کسب می نمایند به رهبری کمونیستها وحزب سوسیالیست انقلابی ایران  حکومت جنایتکارانه و ننگین و ضد انسانی شما را سرنگون خواهد کرد.

ننگ بر شیادان اسلامی دروغگو! مرگ بر جمهوری اسلامی! زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

منبع: شماره ۶٩ نشریه سوسیالیسم امروز

١۴ مهر ١٣٩٧

۶ اکتبر ٢٠١٨