الله در اتاق خوابش را کوبید، می خواهند اعدامش کنند , در باره خطر اعدام مصلح زمانی

شش سال پیش مصلح زمانی در سن هفده سالگی به علت داشتن روابط جنسی با دوست دخترش توسط نیروهای سرکوب رژیم در سنندچ  دستگیر و به اعدام محکوم شد. به گزارش انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و حقوق بشر،  حکم اعدام مصلح زمانی توسط دادگاه سنندج صادر وبعد از تجدید نظرخواهی حکم برای دومین بار درشعبه ششم دیوانعالی قضایی تایید گردید.
خانواده ومردم شهرسنندج درتیرماه ۱۳۸۶ دوسال پیش درمقابل دادگستری شهرسنندج به اجرای حکم اعتراض کردند وحکم درآنموقع متوقف شد.
دوست دختر مصلح رضایت کتبی خود را رسما به دادگاه اعلام کرده است وازدادگاه خواسته است که مصلح را اعدام نکنند، اما مسولین امنیتی رژیم در اعدام مصلح اصرار دارند و برای جلوگیری از اعتراضات مردم شهر سنندچ، وی را از سنندچ به زندان دیزل اباد کرمانشاه منتقل کرده اند. قاضی اجرای احکام و رییس اداره زندانهای استان کرمانشاه گفته اند باید روزپنجشنبه یک روز قبل از ماه محرم مصلح همراه دیگرزندانیان اعدامی درزندان دیزل آباد به دارآویخته شود.
دجاله های نهی از منکر بنمایندگی از مشنگی بنام پیغمبر اسلام بر در اتاق خواب این نوجوان کوبیدند و دنیای لطیفش را در یک چشم بر هم زدن به دهلیز مرگ تبدیل کردند. خادمین خدا از جسارت دو نوجوان به خشم آمدند که چرا خارج از سنت پیغمبرشان “صیغه” را جاری نساختند و بی اجازه الله، تن به عشقبازی سپردند؟ رها شدگان از طویله اسلام بر مصلح زمانی غضب کردند که چرا موقع دل دادن، موقع انتخاب، پا اندازهای حکومتی را خبر نکرده است؟ چرا در دفتر بیماری بنام اخوند ثبت نکرده است که با چه کسی به اتاق خواب می رود؟  از او خشمگین شدند که  چرا سر به جنگل توحش اسلام نگذاشته است و به مانند پیغمبر و دوازده رجاله دیگر بنام امام، با تکرار اورادی نه یکی بل دهها زن را در بازار بردگان جنسی اسلام ، به تملک خود در نیاورده است؟. بجای نیاوردن این سنن منحط همه در حکومت متولیان امام زمان جرم است.
مصلح زمانی به نسلی متعلق است که انسان بودنش، جوانی اش، عواطفش، خواسته ها و آروزهایش توسط تفنگداران اسلام به یغما رفته است. نسلی که با سبعانه ترین شیوه ها، تلخی زندگی در حکومت اسلامی را تجربه نمود. نسلی که در  هر قدم برای زندگی کردن می بایست با هیولای اسلام  دست و پنجه نرم کند. نسلی که قربانی فراوان داد اما در مقابل حکومت اصحاب کهف زانو نزد و تسلیم نشد. نسلی که امروز عمارت اسلامی را بلرزه در آورده است و تا نابودی ماشین جنایت و جنون اسلامی از پای نخواهد نشست. از هراس مرگ عنقریب حکومتشان، می خواهند از این نسل قربانی بگیرند. سرنگونی، در خانه ولی فقیه را زده است از همینرو افسار آدمکشان حرفه ای و حکام شرع را برای اعدام و قتل، شل تر کرده اند. به تعداد انسانهایی که در همین چند ماه اخیر اعدام شده اند، نگاهی بیندازید تا متوجه شوید دارالمجانین حکومت اسلامی چه ظرفیت بالایی در نابودی انسانها دارد. سیستان و بلوچستان، اهواز، رشت، تبریز، تهران، …….. و اینبار کرمانشاه. همه جا چوبه های دار بپا کردند تا رعشه های مرگ حکومتشان را از دیده مردم پنهان دارند. جانورانی مانند رادان و سعید مرتضوی را مامور کهریزک کردند تا  رذالت اسلامی را تا ته خط بنمایش بگذارند، به این امید که مردم را مرعوب شده بخانه بفرستند، اما انچه در صحنه باقی ماند فریاد میلیونی مردمی بود که فریاد زدند تجاوز، شکنجه، کهریزک دیگر اثر ندارد.
انسانهای آزادیخواه،
دستگاه خونریز حکومت اسلامی  تلاش میکند تا دقایق آخر حیاتش به جنایت و ادمکشی ادامه دهد. مصلح زمانی را به “جرم” داشتن رابطه جنسی داوطلبانه با دوست دخترش، می خواهند اعدام کنند. این جنون زدگان اسلامی می خواهند با اعدام مصلح از شهر سرخ سنندچ انتقام بگیرند. می خواهند از  شهری انتقام بگیرند که طی سی سال گذشته همواره سنگر انقلاب مردم بر علیه ضد انقلاب اسلامی بوده است. می خواهند از مردمی انتقام بگیرند که در همان سال اول پس از قیام، پوزه سربازان دست به ماشه اسلام را بخاک مالیدند، می خواهند از صف وسیع رهبران کارگری  کردستان انتقام بگیرند، از شکوه اول ماه مه های سنندچ ناراحتند، می خواهند به چهره شهر خون بپاشند. مصلح زمانی را به گروگان گرفته اند از اینرو که از قیام عنقریب مردم در کردستان در هراسند. تمامی انسانهای آزادیخواه باید با تمام توان و از هر راهی که خود می شناسند  برای جلوگیری از اعدام مصلح زمانی، اقدام نمایند. به هر شکلی که می توانید به حکم اعدام مصلح زمانی اعتراض کنید.   

آدرس تماس با مینا احدی مسئول کمیته بین المللی علیه اعدام:  :
minaahadi@aol.com
تلفن: ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳