گانگستربازی، مبارزه مردم به پا خاسته علیه وضع موجود را مرعوب نخواهد کرد!

گانگستربازی، مبارزه مردم به پا خاسته علیه وضع موجود را مرعوب نخواهد کرد!

هر شکلی از مبارزه که در راستای تعمیق و گسترش خیزش و اعتصابات سراسری نباشد که از دی ماه ۹۶ تا کنون کل نظام را هدف گرفته می تواند به ضد آن تبدیل شود. گانگستربازیهای از نوع آنچه امروز ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در اهواز اتفاق افتاد و گروه گمنام “جنبش عربی آزادی بخش الاحواز” مسئولیت آنرا در حالی پذیرفته که داعش نیز طی بیانیه ای مسئولیت آنرا به عهده گرفته ربطی به مبارزات مردم آزادیخواه اهواز و خوزستان ندارد. این حرکت تنها و تنها دست رژیم را بیش از پیش باز گذاشتن است جهت قلع و قمع نمودن اعتراضات و اعتصابات برحق مردم آزادیخواه اهواز و سراسر ایران و بس . این تحرکات تحت هر نامی و از سوی هر سازمان یا نهاد ولو ضد رژیمی انجام گرفته باشد، نه تنها به ذره به مبارزه توده های محروم و ستمدیده که بدلیل هزار و یک مصیبت ناشی از وجود این حاکمیت به خیابانها آمده اند کمک نمی رساند بلکه برای آن سم است و مضر.
این تحرکات نقطه مقابل مبارزه همه آزادیخواهان و خصوصا اعتصابات کارگران خوزستان نیز هست که می رود شیوه شورایی اداره کردن کارخانه و کارگاهها را در دستور مبارزات آتی خود قرار دهند. این تحرکات مسلحانه می تواند بجای اتکای مردم به مبارزات خود در محل کار و زندگی و گام نهادن برای ایجاد شوراها در مناطق، شهرها و هر کوچه و محله، احساسات خصوصا جوانان عاصی از این رژیم را بر انگیزد و اسلحه دستشان بدهد تا به اسم “مقاومت ملی خلق عرب!” مبارزات آزادیخواهانه شان را به بیراه ببرد و بطریق اولی بهانه دست رژیم بدهد برای سرکوب کردن و به خون کشاندن مبارزاتشان.
این تحرکات اساسا با باد زدن عرق ناسیونالیستی آب را بیشتر گل آلود میکند تا بتواند در آینده تحولات موی دماغ همین جنبش آزادیخواهانه نیز بشود که چهار دهه است سنگ روی سنگ می گزارد تا به مرحله اعتلای انقلابی پا بگذارد.
همه بایستی به خاطر داشته باشید، صدای آمریکا و بی بی سی و دیگر زرادخانه های تبلیغی بورژوازی که همیشه به عنوان پشت جبهه رژیم جنایات پیشه ایران و علیه مبارزات و خیزش توده های مردم و خصوصا سنتهای مبارزاتی رایج سوسیالیستها عمل کرده اند، چگونه در جریان اعتصاب عمومی کردستان در ۲۱ شهریور کمافی سابق کرکره هایشان را پائین کشیدند و لالمونی گرفته بودند! چرا که اعتصاب در کردستان باز تحت هژمونی جنبش سوسیالیستی و انقلابی ابراز وجودی قاطعانه به جرم و جنایات چهار دهه رژیم بود و بطور اخص در راستای تعمیق و گسترش دادن مبارزات سراسری که از دی ماه ۹۶ اوج بیشتری گرفته بود. دیدیم مدیای بورژوزای زمانی که متوجه شدند اعتصاب چقدر شکوهمندانه به پیروزی رسید اینبار کرکره ها را بالا کشیدند و تلاش کردند این اعتصاب عمومی را به نفع راستها و ناسیونالیستهای کردستان مصادره کنند، ذهی خیال باطل.
بر کسی پوشیده نیست مبارزات اعتراضی توده ها در مسیر رو به اعتلای انقلابی دارد جلو می رود. تنها سران رژیم اسلامی نیستند که کابوس مرگ می بینند بلکه همه قطبهای سرمایه داری را که در این منطقه منفعتی از ناحیه گانگسترهایشان عایدشان می گردد و به تکاپو افتادند پیاده نظامهایشان را به حرکت وادارند، در سددند تا به شرایط اعتلای انقلابی خون بپاشند و نوید تسلیح شدن میدهند را نیز شامل میشود. گانگستر بازی چه از سوی گروه ” آزادی بخش عرب الااحواز” باشد یا هر نیرویی از این سنخ به بیراهه کشاندن مبارزات مردم اهواز و خوزستان است که علیه، بی آبی، بی برقی، گرسنگی، فقر و بیکاری، و حداقل استانداردهای زندگی کلیت این نظام را به چالش کشیده اند. این تحرکات به خون کشیدن مبارزاتی است که ۴۰ سال است میخواهد قدرتمندانه در مقابل رژیمی که زندگی و هستی اشان را به گرو گرفته ابراز وجود نماید.
رژیمی که با خیزش و اعتصابات سراسری دست به گریبان است و دنبال بهانه میگردد تا مبارزات و اعتراضات بر حق مردم اعم از اهواز و خوزستان را سرکوب کند این گانگستربازی راه را برای جنایتکاران رژیم بیشتر باز میکند.
مردم مبارز و آگاه ایران هوشیارتر از آنند در دام چنین تاکیتک و ترفندهایی چه از سوی رژیم سازمان یافته باشد یا از سوی دیگر نیروهایی که میخواهند مبارزه رادیکال و آزادیخواهانه مردم را دستمایه بند و بستهای خود با شرکای مرتجع داخلی و خارجی کنند بیافتند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد کمونیسم

ناصر بابامیری ۲۲٫۰۹٫۲۰۱۸