داعش کوچک علیه داعش بزرگ!

داعش کوچک علیه داعش بزرگ!
در جریان نمایش قدرت نظامی حکومت اسلامی ایران، داعش بزرگ، در اهواز تیراندازی هایی صورت گرفت و تعدادی از انسان‌های «بیگناه» یا «باگناه» صدمه دیده و یا جان خود را از دست دادند. گویا داعش، یا همان تشکیلاتی که میخواست کپی جمهوری اسلامی ایران را در عراق پیاده کند، که من آنرا داعش کوچک می‌نامم، مسعولیت این عملیات را بعهده گرفته است.
مستقل از اینکه چه کسانى بطرف جه کسانى شلیک کرده اند و جه کسانى در هماهنگى و همکارى ا جه کسانى نقشه این حمله را ریخته اند، این اقدام و اقداماتى شبیه به این در شرایط امروز ایران کاملا بنفع داعش بزرگ، یعنى حکومت اسلامى ایران تمام میشود. و بهمین اعتبار میشوع حدس زد که چه دستهایى پشت این عملیات و عملیاتهایى از این قبیل قرار دارند..
داعش کوچک که با پول‌های سرازیر شده از طرف حکومتهایی از جمله جمهوری اسلامی ایران، یک حکومت اسلامی دیگر را، بمدت چند سال، در بخش‌هایی از عراق دایر کرد و آنچنان جنایت‌هایی آفرید و چهره و پتانسیل واقعی حکومت های اسلامی در آفرینش جنایت را آنچنان آشکار بنمایش گذاشت که حمایت کنندگانش انکار حمایت کردند، اکنون هم، که رویای ایجاد «خلافت» اش را از دست داده است، در خدمت و بدستور همان اربابان انجام وظیفه میکند.
اگر بازماندگان داعش عراق در آغوش داعشی که هنوز در ایران حکومت میکند جا خوش کرده اند، طولی نخواهد کشید که مردم ایران به تاریخ خلافت ۴۰ ساله اسلامی در این خطه از جهان پایان دهند و سران این داعش را در دادگاه های علنی و در جلو چشم جهان به محاکمه بکشند.

جلیل جلیلى
لندن ٢٢ سپتامبر ٢٠١٨