خمینی سفاک: اسلام با همین سینه زنی ها و عزاداری ها زنده است

خمینی سفاک: اسلام با همین سینه زنی ها و عزاداری ها زنده است


روح الا خمینی سفاک راست می گفت، اسلام یعنی حکومت دار و شکنجه و قصاص، خفقان و بی حقوقی توده ها یعنی رژیم جمهوری اسلامی با همین محرم وعزاداری های زنده است و دیدیم که این فرهنگ بغایت ارتجاعی چگونه زمینه ساز تاسیس حکومت فاشیست شیعی سرمایه را در ایران و منطقه بوجود آورد. طبقه حاکمه برای اعمال سیادت خود و غارت دسترنج کارگران جامعه را آنچنان تربیت می کند تا جایی که بجای عشق به زندگی، میل و شوق مرگ را در شیوه زندگی و اندیشه کارگران و زحمتکشان تهیدست تقویت می کنند.

شعارهایی که خیل عظیمی از مردم بدرستی در خیلبانها در دی ماه ۹۶ سر دادند، گواه بر درک درست آنها در رابطه با استفاده ابزاری مذهب توسط رژیم می باشد. شعارهایی چون دین رو پله کردن مردمو ذله کردن، اسلامو پله کردن مردمو ذله کردن و…. آری بدرستی این رژیم جنایتکار و شیاد، محرم، حسین، بساط رمضان و دیگر مناسک دینی را پله کرده است و کارگران، ملتهای تحت ستم، زنان ، جوانان، سالمندان ، روشنفکران ، اقلیتهای دینی و دیگران را بیش از چهار دهه ذله کرده و بستوه آورده است.

قبل از گسترش سرمایه داری و در زمان حاکم بودن نظام فئودالی، زیست دهقانان تحت سلطه اربابان و گماشتگان آنان بود تا جایی که بر جان و فرزندان دهقانان حاکم بودند و اعمال بیگاری بر آنان روشی عادی و متداول بود، صد البته این فشارها دهقانان را به فکر شورش بر علیه اربابان انگل می انداخت و در این وضعیت این آخوندها و کشیشهای مزدور اربابان زمین دار بودند که وظیفه داشتند آتش خشم توده ها را با روشهای شیادانه خود فرو نشانند. این جماعت انگل با نوحه و مرثیه خوانی بهشت موهوم را به دهقانان فقیر وعده می دادند و آنان را به قناعت و پذیرش شرایط رقت بار و تسلیم به خواست خدای موهوم وادار می کردند. دهقانان به جای سازماندهی خود و یورش به دشمن طبقاتی و نیز نداشتن هیچگونه فعالیت آزاد فرهنگی، با اعمال اراده آخوند در مراسم عزاداری حسین و حسن شرکت کرده و با ریختن اشک و بر سر و صورت خود کوفتن، ظاهرن برای چند ساعتی از فشار روانی خود می کاستند. بیهوده نیست که آموزگار پرولتاریا گفت، مذهب افیون توده هاست.

این یک واقعیت است که اختلاف میان حکومت یزید با اوپوزیسیون او یعنی حسین، اختلاف بر سر حق خلافت بود، تمام خلفای اسلامی و اوپوزیسیون اسلامی آنها از جمله خاندان بنی هاشم با اجرای قوانین ارتجاعی اسلامی که محمد از دین یهود کپی برداری کرده بود، توافق داشتند، قوانینی که همچون داعش و جمهوری اسلامی و آل سعود، قتل و کشتار کفار و بزور مسلمان کردن غیر مسلمین وگرفتن جزیه، به اسارت گرفتن زنان در جنگ و فروش آنان، چند همسری، حکم قصاص، سر و دست و پا بریدن و چشم در آوردن و…. را عملی می کرد. و اما در مورد دهقانان باید گفت پر واضح است که آنها با دیدن سرهای بریده شده و بدنهای مثله شده مخالفین سپاه اسلام آنچنان آسیمیله شده بودند که یارای مقاومت نداشتند و با پذیرش دین مهاجمین وحشی نمی توانستند جز آن بیاندیشند. دهقانان با پرداخت خمس و ذکات ( مالیات و باج) و فرستادن پسران خود به سپاه خلیفه به حیات کوتاه مدت ذلت بار خود ادامه می دادند.

امروز در عصر ارتباطات دیجیتالی، عصر روباتیک، الکترونیک، پیشرفتهای عظیم در زمینه پزشکی و غیره و همچنان حاکم بودن نظام گندیده وانگل سرمایه مالی امپریالیستی، ما کارگران شاهد گسترش و ترویج مراسم ارتجاعی مذهبی بخصوص اسلام شیعی توسط رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی ایران در خاور میانه و دیگر نقاط هستیم. این امر بر هیچ انسان آگاه و شرافتمندی پوشیده نیست که این رژیم بعنوان نماینده جناح فاشیست شیعی سرمایه طبقه حاکم یعنی سرمایه داران، با دارا بودن درجه بالایی از سبعیت و وحشی گری و بکار گیری گسترده ابزار اعدام و شکنجه و تجاوز و زندان و… از این جهت مورد قبول اربابان امپریالیستش می بوده است که بعنوان یک الگوی مستبد و قاطع، توانسته در طول این چهار دهه سازماندهی طبقه کارگر برای امر انقلاب سوسیالیستی را به شکل وحشیانه سرکوب کند. این رژیم با ادعای اینکه ایران کشوری اسلامی است و قوانین اسلامی باید حاکم باشد و حاکمان خود را نماینده خدا و دین می دانند، همچون اسلافش با هدف حاکم شدن مطلق بر تمامی شئونات زندگی کارگران، ملتهای تحت ستم ملی و زنان و با هدف غارت حداکثر ثروتی که توسط آنان تولید میشود، به خیال خود با هدف آسیمیله کردن و حل جامعه به سیاستهای ضد بشری خود به ترویج بساط محرم، رمضان و غیره می پردازد، که بگویند هیچ چیز جز این را نمی پزیرند و جامعه این شرایط را بنام قرآن و بنام حسین و حسن و تقی و نقی باید بپذیرند. بیهوده نیست صادق لاریجانی آن مرتک دژخیم حتی کسانی را که موضوع تن فروشی زنان در مشهد و قم را به توریستهای عراقی را مطرح می کنند تهدید به مجازات می کند.

با گذشت چهل سال از حاکمیت رژیم وحشی و فاشیست شیعی سرمایه با کارنامه قتل و خون، چرک و جنایت، کارنامه زیر خط مرگ زندگی کارگران و دیگر اقشار خلق، گسترش میلیونها بیکار، رواج تن فروشی، فروش اعضای بدن، گسترش کارتن، زیر پل و قبر خوابی! گسترش اعتیاد به مواد مخدر و نابود شدن زندگی میلیونها انسان و هم اینک تحریمهای سنگین اقتصادی و بر هم خوردن برجام و غیره، توده ها بدرستی در یافته اند که این رژیمیان با وای حسینا ، وای محرم ، وای رمضان و وای اسلاما، دین رو پله کردن، و زندگی توده ها را نابود کرده اند. آخوندهای بیشرف و کثیفی چون مصباح یزدی رسمن اعلام کرده اند که طبق آیه قرآن، لواط و زنا با زندانی به منظور گرفتن اعتراف جایز است!

در اینجا لازم است به یک موضوع اشاره کرد، گروهی هنوز به محرم و حسین متوهم هستند، به این دسته باید گفت فراموش نکنیم هر گونه شرکت در این بساط دینی، تایید شرایط نکبت بار کنونی و تایید سیاستهای تا کنونی این رژیم جنایتکار ضد بشری می باشد.

بجای شرکت در مراسم ارتجاعی دینی که پایه های این رژیم فاشیست شیعی سرمایه را تقویت می کند، باید اینگونه نمایشها را قویا برای همیشه کنار گذاشت و این رژیم شیاد، جنایتکار وغارتگر را هر چه بیشتر منزوی کرد تا با مبارزات انقلابی کارگران، ملتهای تحت ستم ملی، زنان و میلیونها کارگر بیکار، سرنگونی کامل این رژیم اعدام و شکنجه را رقم زد. ما کارگران باید یاد جانباختگان راه سوسیالیسم و آزادی را گرامی بداریم و بجای ماتم گرفتن و شیون و عزا، خود را سازماندهی کنیم. با سازماندهی هسته های سرخ مخفی مقاومت و کمیته های مخفی اعتصاب در هر جا که لازم است، مبارزات خود را در جهت سرنگونی انقلابی این رژیم جنایتکار به پیش بریم.

سرنگون باد رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ایران

پیروز باد انقلاب سوسیالیستی برهبری طبقه کارگر

پرویز ورزقان، شنبه ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸

۲۴ شهریور ۱۳۹۷