اخبار تکان دهنده خبرگزاری سراسری هلند! دولت هلند از تروریستها در سوریه حمایت می کرد!

اخبار تکان دهنده خبرگزاری سراسری هلند! دولت هلند از تروریستها در سوریه حمایت می کرد!
دولت هلند در سوریه از گروه هایی حمایت لوجستیکی می کرد که وزارت کشور هلند آنها را در طبقه بندی جهادگرایان سلفی و تروریستها قرار داده است!

نمایندگان پارلمان هلند از اخبار امشب بطرز وحشتناکی شوکه شده اند! حمایت از گروه هایی که توسط دادستانی عمومی تروریست قلمداد می شوند!

بین ماه مه ۲۰۱۵ و بهار ۲۰۱۸، دولت هلند از ۲۲ گروه مسلح در سوریه پشتیبانی کرده است. اسامی این گروه ها تا حالا مخفی مانده اند. دولت هلند به این گروه های شورشگر به اصطلاح “معتدل” سلاح نداده است. اما بیش از ۲۵ میلیون اورو برای خرید ۳۱۳ دستگاه خودرو، غذا، دارو، تجهیزات ارتباطی، چادر، لباس اونیفرم و آموزش و تمرین داده است! به گفته Nieuwsuur به جبهه الشامیه از جمله لباس اونیفرم و وانت کامیون داده اند.
گروه هایی را که دولت هلند “معتدل” می نامد وزارت کشور آنها را گروههای «سلفی و جهادی» می نامد که «در تلاش برای ایجاد خلافت اسلامی» هستند!

“تکان دهنده”!
حتی آقای شوردسما عضو پارلمان از حزب حاکم دمکراتهای ۶۶ که در دولت شرکت دارد می گوید این خبر تکان دهند است! او با تعجب می پرسد چگونه ممکن است که دولت هلند اجازه دهد کار به این مرحله برسد؟ علیرغم اینکه بارها در مجلس هلند توسط نمایندگان مختلف در مورد این خطر هشدار داده شده!
اعضای پارلمان می خواهند هرچه زودتر در این مورد در پارلمان بحث شود.
حتی پیتر اومتزیخ از حزب دمکرات مسیحی که در دولت حاکم شرکت دارند می گوید: شش بار در مورد این مسئله از دولت سئوال کرده ام! فردا در بحث پارلمان از دولت خواهم پرسید چرا دولت ما از گروه هایی حمایت می کرد که دقیقا می دانست چه کسانی هستند؟!…
پیتر اومتزیخ می گوید: اطلاعات زیادی در مورد حمایت از گروه های جنگنده در سوریه محرمانه اعلام شده و مخفی هستند. این عضو پارلمان می گوید در این مورد باید مسائل آشکار و روشن شود. این وظیفه من هست که به مثابه نماینده پارلمان ” بتوانم کنترل کنم دولت واقعا چه کارهایی کرده است!”

هرگز نباید اتفاق می افتاد
سیخرس رهبر اتحاد مسیحی در برنامه “ساعت خبری” امشب عکس العمل خود را نشان داد. او از یک تصویر مخوف صحبت کرد. او اعلام کرد که حزب او در سال ۲۰۱۵ میلادی خواستار عدم حمایت دولت هلند از مخالفان “معتدل” بود، …

“آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد دقیقا همان ترسی استکه ما در آن زمان داشتیم، انسان نمی داند که آیا در نقض حقوق بشر با جهادی ها همکاری صورت گرفته است یا نه؟ این دقیقا همان چیزی است که ما نمی خواهیم.” به گفته سیخرس، به این امر که دقیقا به چه کسانی این کمک شد و چگونه سازمانها توسعه و تکامل یافتند، هیچ توجهی نشد.

“اگر می خواهید حقوق بشر را حفظ کنید، اگر می خواهید با جهادگراها مبارزه کنید، این امر هرگز نباید اتفاق می افتاد”. سیخرس می خواهد همه چیز از بنیاد روشن شود، بنابراین آقای بلوک وزیر امور خارجه باید فردا در پارلمان جوابگو باشد.
خیرت ویلدر رهبر حزب آزادی هلن می گوید: اخبار ثابت می کند که این کابینه حمایت گسترده و وسیعی از تروریستها کرده است! او در تویت خود نوشت: کابینه شماره ۳ مارک روته = ترور شماره ۱ است!
خانم سادات کارا بولوت از حزب سوسیالیست هلند می گوید: ” کابینه هلند تابحال همواره گفته است که تنها به گروه های “معتدل” در سوریه کمک کرده است! ولی اکنون روشن شده است که شورشیان “معتدل ” آنقدرها هم “معتدل” نبوده اند!

این تحقیقات توسط خبرنگاران روزنامه “تراو” و “ساعت خبر” انجام پذیرفته که درمجموع با صد نفر در سوریه مصاحبه کرده اند!
این تحقیقات نشان می دهد گروه هایی که از دولت هلند کمک دریافت کرده اند، با دیگر گروه های افراطی همکاری می کنند و مرتکب نقض جدی حقوق بشر می شوند.
وزارت کشور هلند ماه آینده یک هلندی جوان را محاکمه می کند که به سوریه رفته بود و با جبهه الشامیه همکاری کرده است!
وزارت کشور هلند روز جمعه گذشته گفته است که کمک به گروه های شکست خورده اپوزیسیون در سوریه را متوقف کرده است!… زیرا می ترسند که این کمکها در دستهای گروه های ناباب قرار گیرد!
وزارت امورخارجه می گوید: تحقیقات روزنامه تراو و ساعت خبر نشان می دهد که تصمیم ما درست بوده است!

تا اینجا ترجمه از دو منبع، خبرگزاری سراسر هلند و بلژیک بود.
Kamer schrikt van Nederlandse steun aan jihadisten
https://nos.nl/…/۲۲۴۹۸۲۰-kamer-schrikt-van-nederlandse-steu…
“Nederland gaf steun aan jihadisten in Syrië”
https://www.hln.be/…/-nederland-gaf-steun-aan-jihadisten-…/…
******************
یادتان باشد که اغلب مردم جهان هلند را قلب دمکراسی و عدالت می نامند!…
در این کشور و در تمام کشورهای اروپایی اگر یک نفر کوچکترین حرکت مشکوکی می کرد، یا کوچکترین دوستی و آشنایی با کسی داشته که متهم به تروریسم بوده، به اتهام تروریست چه بلاهایی که بر سرشان نیاورده اند!…
حتی کسانیرا که برای چند روز به سوریه رفته بودند، در عرض چند روز بدون اینکه آموزش ایدئولوژیک و سیاسی و نظامی دیده باشند، پشیمان شده بودند و برگشته بودند، مانند بزرگترین تروریستها و جنایتکاران با آنها رفتار می کردند و برخی از نمایندگان پارلمان خواهان بازگشت اعدام بودند!…
اکنون کشف می کنند که دولت هلند به تروریستها ۳۱۳ ماشین و کامیون و … داده است!…
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد!
چند روز پیش جلسه استیضاح آقای استف بلوک وزیر امورخارجه هلند به خاطر بیانات راسیستی و نئوفاشیستی بود!
بحث زنده نمایندگان پارلمان هلند با وزیری که حرفهای راسیستی و نئوفاشیستی می زند!

جان کلام بیانات استف بلوک وزیر امورخارجه که در جلسه ای برای کارمندان شرکتهای بین المللی گفته، این استکه: ژنهای ما طوری است که نمی توانیم با صلح و صفا با بیگانگان زندگی کنیم!… و من هیچ جامعه چندفرهنگی مسالمت آمیز و بدون جنگ و مبارزه نمی شناسم!…
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/2240575759294980?__xts__[0]=68.ARCvu4vzUYnMD9jfEO7jeoOvvZMHcSCcV_ErkdrLYh9EIunvAked3qZkoE3xT84daRUlzj1BHXca3qP19zAOVTDsMYs2lUtH_ShVe4XfLKosmFWu0yCFEtoLdchsur7iA85TeuVtYzE2m23sb6NH0j7t4KCgCpZg_okDc_z6M-odxP8ba9Nc3w&__tn__=C-R

اکنون جلسه استیضاح به خاطر حمایت دولت از تروریستها در سوریه است!
چند وقت پیش خبرنگارن افشا کردند که دولت سالها اطلاعات مربوط به حمایت مالی عربستان سعودی را از مساجد و امام جماعت هایی که بشدت بنیادگرا بودند، مخفی نگاهداشته بود! اکنون لیست کمکهای مالی عربستان سعودی به مساجد بنیادگرای سلفی که بالغ بر میلیونها اورو می باشد رو شده است!

آیا واقعا امریکا و شرکای اروپائی او خواهان مبارزه با تروریستها در سوریه یا کشورهای دیگر هستند؟

درست روزیکه دولت هلند انتخاب شد این مقاله را نوشتم: اکنون واقعیات نشان می دهند که داشتن دید علمی و درست یعنی چه؟ بخوانید و قضاوت کنید!
آنزمان خیلی از خبرگزاریها از جمله بی بی سی تقریبا با من دعوا می کرد که چرا از پیروزی دولت هلند خوشحال نیستم!… به همین خاطر یادداشت زیر را نوشتم و مطالعه آنرا برای همه کسانیکه می خواهند در باره دولت هلند به درون بینی برسند پیشنهاد می کنم.
رسانه های جهان در انتخابات هلند چه چیزی را جشن می گیرند؟
رسانه های اصلی و حاکم برجهان پیروزی آقای مارک روته رهبر حزب لیبرال و محافظه کار «مردم برای آزادی و دموکراسی» را به معنی شکست نیروهای ضد مهاجر، ضد پناجویان، بیگانه ستیز، اسلام ستیز، می نامند! همچنین از پیروزی امید، منطق، دیالگوگ، وحدت، همبستگی و خوش بینی در مقابل شعارهای سنتی فاشیستی دم می زنند! برخی از رهبران اروپا هلندیها را “قهرمان” نامیدند…
چنین تصویری از جامعه هلند و انتخابات اخیر تصویری بغایت جعلی و نادرست است! ایکاش که این رویاها و توهمات واقعیت داشتند!
در نهایت تاسف واقعیت چنین نیست!
ادامه مطلب ….
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/1624664214219474

توفان سیاسی در هلند در راه است.
https://mejalehhafteh.com/…/%D8%B7%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%86…/

کسانیکه فکر می کنند اروپا و امریکا واقعا می خواهند با داعش مبارزه کنند حتما یادداشت زیر را بخوانند.
چند خبر مهم و چند سئوال مهم تر
امروز داعش در چندکشور حداقل ۲۴۷ نفر را کشت.
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/1129482703737630

جهان در تب جنگ با داعش می سوزد! ساده لوح!
https://mejalehhafteh.com/…/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%…/ذ

داعش و ترامپ دو روی یک سکه هستند!
آنها پیامدهای متفاوت بحران اقتصادی و حاکمیت نظم نوین نئولیبرالی در جهان سوم و جهان صنعتی هستند!
انواع و اقسام داعش ها و ترامپ ها پیامدهای بحران اقتصادی، جنگهای ویرانگر، سیاستهای نئولیبرالی و سیاستمدارانی هستند که قربانیان نظام را در تمام جهان فراموش کرده اند! سیاستمدارانی که در عمل توسط نظام حاکم تا سطح کارمندان و مزدبگیران فنی شرکتهای چندملیتی تنزل یافته اند. نگران وعده های متناقض خود و عکس العمل قربانیان سیاستهای ناعادلانه شان نیستند!
ادامه مطلب…
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/1485330881486142?notif_t=notify_me_page&notif_id=1479267453709004

سخنان نئوفاشیستی از زبان نخست وزیر هلند در مناظره انتخاباتی!
مارک روته نخست وزیر هلند دیشب در مناظره تلویزیونی برای انتخابات استانهای هلند گفت: کسانیکه از هلند به سوریه رفته اند بهتر است بمیرند تا اینکه زنده برگردند! این نوع شعارها تا بحال تنها از زبان خیرت ویلدرس رهبر “حزب آزادی” بیان می شد، حزبی که بشدت راست افراطی را نمایندگی میکند!
در مجموع از کشور هلند ۱۸۰ نفر به سوریه رفته اند. ۳۵ نفر تا بحال برگشته اند و ۲۷ نفر در سوریه کشته شده اند.
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/1061323840553517

در این ویدئو وزارت امورخارجه هلند بی آنکه بطور مستقیم برزبان آورند یک محور شیطانی جدید را معرفی می کنند!

قابل تامل است که آقای هالبه زیلسترا وزیر امورخارجه قبلی هلند بخاطر دروغهای آشکاری که جهت شیطان سازی از پوتین گفته بود، بعد از افشاشدن دروغهایش مجبور به استعفا شد! چیزی را که کمتر کسی متوجه شد این بود که بجای ایشان مهره جدیدی بنام استف بلوک آمد که دقیقا همان سیاستی را که بر دروغ استوار بود و برای شعله ورتر کردن آتش جنگ سرد جدید تدوین شده بود وزیر امورخاجه جدید ادامه می دهد!… جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به یادداشت زیر مراجعه کنید:
وزیر امورخارجه هلند بخاطر دروغهایی که در باره شیطان سازی از پوتین و روسیه گفته بود، استعفا داد!
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/1978466488839243

چه تصادف تاریخی عجیبی امروز یازده سپتامبر است! … و حمایت دولت هلند از تروریستها افشا می شود!…
آیا این دولت با این افتضاح سرنگون می شود یا اینکه باز هم با یک معذرت خواهی سطحی دوباره بکار خود ادامه می دهند!

به احتمال زیاد امروز در پارلمان هلند اطلاعات بسیار شوک کننده افشا خواهد شد! …
یک نکته را ایرانیان نئولیبرال و دمکراتهای تازه بدوران رسیده و عاشق ترامپ های امریکایی و اروپایی حتما فراموش نمی کنند که هیچ وقت دستهای پاکیزه رهبران اروپا و امریکا به خون انسانهای بی گناه در سوریه آلوده نشده و نمی شود! حتما همه قتلها و جنایتها را در سوریه خود پوتین شخصا انجام داده است، حتی از سال ۲۰۱۱ تا آخرماه سپتامبر ۲۰۱۵ که فقط امریکائی ها و اروپائی ها در سوریه می جنگیدند همه قربانیان آنها را به حساب شخصی پوتین می نویسند!… روسیه در۳۰ سپتامبر یعنی سه ماه مانده به پایان سال ۲۰۱۵ به سوریه وارد شد!… ولی این حقایق برای ایرانی ها مهم نیست باید از روسیه و پوتین شیطان سازی کنند! ولی امریکا و شرکایش اگر هر روز صد افتضاح این چنینی بار آورند فورا بخشوده و فراموش می شوند!… هرگز مرتکب قتل و جنایت نمی شوند!
به همین دلیل است که امروز جان بولتن گفته است:
“اگر دیوان بین‌المللی کیفری درباره اتهام جنایت جنگی کارمندان خدماتی و اطلاعاتی آمریکا در جنگ افغانستان تحقیق کند، دولت ترامپ “با آن مبارزه خواهد کرد” و اگر چنین تحقیقی ادامه یابد، دولت ورود قضات و دادستان‌های دادگاه لاهه را به آمریکا ممنوع خواهد کرد و کمک‌های مالی به این دیوان از طریق سیستم بانکی آمریکا را تحریم و متخلفان را به دادگاه معرفی خواهد کرد… آمریکا با این دیوان همکاری نخواهد کرد، هیج کمکی به این دیوان نخواهد کرد، به این دیوان ملحق نخواهد شد و اجازه می‌دهد که این دیوان خودش بمیرد، هرچند که این دیوان برای آمریکا مرده است.”
http://www.bbc.com/persian/afghanistan-45470231
یک لحظه تصور کنید، اگر چنین جملاتی را ایران که سهل است، روسیه یا چین علیه دیوان بین‌المللی کیفری بزبان می آوردند، علاوه بر امریکا و شرکا، مزدوران ایرانی آنها چه قیامتی به پا می کردند؟ اکنون همه سکوت می کنند!
یک نکته را باید یادآوری کنم. من پوتین را مانند سایر میلیاردرها انسانی میدانم که میلیاردر است و ثروتش را از راه استثمار و دزدی قانونی مانند بقیه میلیاردرها بدست آورده است! نیازی به توضیح من نیست کشور روسیه خودش اعتراف می کند که کشور سرمایه داری است! اما کسانیکه از پوتین و روسیه خطرناکترین شیطان بزرگ جهان را ساخته اند پرواضح است که می خواهند بزرگترین شیاطین واقعی را از زیر ضرب بیرون کنند. در این زمینه می توان ده ها کتاب نوشت من تنها یک سئوال می کنم تا هموطنان ما بیدار شوند.
روسیه در تمام جهان در خارج از کشور خودش تنها در سوریه یک پایگاه نظامی دارد! امریکا به اعتراف رهبران سازمان سیا در خارج از امریکا بیش از ۱۰۰۰ پایگاه نظامی شناخته شده دارد!
راستی دیکتاتور کثیف و خطر جهانی کدام است؟

آیا پادوهای بزرگترین جنایتکاران جهان می توانند در ایران برای توده های محروم و فقیر دمکراسی و عدالت اقتصادی و اجتماعی بیاروند؟

همه کشورهای اروپایی و امریکایی به سوریه رفته بودند تا تروریسم را ریشه کن کنند ولی به اعتراف اغلب رسانه های جهان از جمله رادیو فرانسه پانزده سال بعد از شروع مبارزه علیه تروریسم، با رشد دوهزار درصدی تروریسم در جهان روبرو شدیم!…
تنها بعد از ورود روسیه به جنگ سوریه بود که مبارزه واقعی با تروریسم شروع شد! …
میدانم در فضای سراپا مسموم حاکم بر ایران امروز گفتن این حرفها به کسی محبویت نمی آفریند!
بر این باورهستم که حتی بیان تلخ ترین حقیقت بهتر از شیرین ترین دروغ به نفع قربانیان غارتگران جهان است. بهتر است تنها ماند تا بدنبال گله راه افتاد! آفتاب حقیقت تا ابد در پشت ابرها نخواهد ماند. جهت ایجاد روشنایی در این زمینه حاضرم با هر فردی که اعلام آمادگی کند در هر میدان واقعی یا اینترنتی مناظره کنم.

امیدوارم کسانیکه واقعا مشکل کمبود اطلاعات داشتند، اکنون مشکل شان برطرف شده باشد، حتی کشوری مانند هلند که کعبه دمکراسی و عدالت نامیده می شود یواشکی و در خفا جهادگرایان و تروریستها را کمک می کرد! پرواضح است که خیلی از حقایق به این زودیها روشن نخواهد شد و از طبقه بندی پرونده های محرمانه بیرون نخواهد آمد…

کسانیکه به کمک امریکا و جان بولتن ها و ترامپها می خواهند درایران دمکراسی بوجود بیاورند… پرواضح است که مشکل کمبود اطلاعات ندارند. مشکل آنها رقابت در وطن فروشی است!…

رهایی مردم ایران به مبارزه موثر و همه جانبه علیه دو دشمن اصلی وابسته است.
یک: رهایی از تمامی جناح های جمهوری اسلامی و نابودی ریشه ای نظام جهل و خرافات و جنایات…
دو: مبارزه علیه هرگونه مزدوری بیگانگان!

تنها با روی کار آمدن دولتی عدالت خواه و رهبرانی شایسته و مردمی می توانند در مناسبات بین المللی به بهترین نحو تلاش کنند تا از عدالت و منافع مردم ایران دفاع کنند. با مزدوران و دیکتاتورها این کار غیرممکن است!

با احترام،
احمد پوری (هلند) ۱۱ – ۰۹ – ۲۰۱۸

داعش در زمین سفت واقعیات چه تغییراتی و به نفع چه کسانی بوجود آورده است؟

کسانیکه می خواهند بدانند خاورمیانه به کدام سمت می رود و چرا رهبران اغلب سازمانهای کردی از بغل آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی سر در می آورند… بهتر است این یادداشت را بخوانند.

زمانی همه رهبران و هواداران این سازمانها روابط خود را با امریکا و اسرائیل و عربستان سعودی انکار می کردند ولی حالا از نقطه عطف رد شده اند. بطور علنی به اینگونه روابط افتخار و اعتراف می کنند!…

این یادداشت را سه سال پیش نوشتم. در نهایت تاسف سیر تکامل اوضاع خاورمیانه تقریبا بطور کامل این پیش بینی ها را اثبا کرده است!…

امیدوارم قبل از آنکه دیر شود قربانیان جنگهای خاورمیانه بیدار شوند و جنگ های جدید را متوقف کنند! خاورمیانه و جهان به جنگهای بیشتر نیاز ندارد. بشریت به صلح ابدی و همبستگی انسانی نیازمند است نه جنگ های ابدی ویرانگر که تنها منافع غارتگران جهانی و مزدوران منطقه ای آنها را برآورد می کند!…

جمله معروفی هست که میگوید: همه جنگها با رویاهای ژنرالها و رهبران شروع می شود ولی هیچ جنگی با رویاهای آنها پایان نیافته است!

پس نباید نا امید شد!

لطفا این یادداشت را بخوانید و خودتان قضاوت کنید که چه کسانی عمق رویدادهای منطقه را درست دیدند و چرا…!

ادامه مطلب…

داعش در زمین سفت واقعیات چه تغییراتی و به نفع چه کسانی بوجود آورده است؟
https://www.facebook.com/ahmed.pouri/posts/936715203014382?notif_t=notify_me