جمهوری اسلامی در حق ملت کُرد دست به جنایت دیگری زد

جمهوری اسلامی در حق ملت کُرد دست به جنایت دیگری زد

همزمان با اعدام رامین حسین‌پناهی، لقمان و زانیار مرادی، در طرحی از پیش آماده شده و به هدف تحت پوشش قرار گرفتن خبرها، سپاەپاسداران رژیم فاشیست جمهوری اسلامی، با پرتاب ۶ موشک به مقرهای حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان_ ایران حمله کرده است. طبق گزارشات در اثر حمله ددمنشانه رژیم متأسفانه ١٢ نفر از کادردای حدک و ٢ پیشمرگ حدکا جانباختەاند و ۴٠ نفر هم زخمی شدەاند. ضمن تسلیت به بازماندگان جانباختگان حمله موشکی و همینطور تسلیت به خانوادەهای رامین، لقمان و زانیار، برای زخمی‌های آرزوی بازیافتن سلامتی دارم.
سران حکومت فاشیستی_اسلامی ایران بر این واقعیت واقفند که واپسین روزهای عمر ننگین‌اشان سر رسیده است. خروش میلیونی کارگران و زحمتکشان لرزه بر اندام حاکمان جهل و سرکوب انداخته است. قیام مردمی در سراسر ایران خواب از چشم تک‌تک جنایتکارانی که ۴٠ سال است خون مردم را به شیشه کردەاند، گرفته است. صدای ناقوس مرگ‌اشان از دی‌ماه با اغاز خیزش‌های مردمی روز به روز بلندتر به گوش می‌رسد.
اتحاد و یکپارچگی معترضان جان به لب رسیده در تظاهرات‌های وسیع دی‌ماه امسال و اعتراضات کارگری و اعتصاب‌های تقریبا همه روزه رژیم را به وحشت انداخته، تا جائیکه مسئولین و سران فاسد رژیم تلاش دارند با متهم کردن همپالیگی‌هایشان خود را از انتقام مردم برهانند.
در کردستان نیز که ۴٠ سال است مردم به ماهیت این رژیم واقفند شرایط بمراتب برای رژیم اسفبارتر است. تنفر رژیم جمهوری اسلامی از ملت کرد عمری ۴٠ ساله دارد. مردم کردستان با نه گفتن به این رژیم ۴٠ سال است مورد غضب سران ریز و درشت حکومت واقع شدەاند. ۴٠ سال است این ملت برای مقاومتشان در برابر ظلم و ستم قربانی می‌دهند.
ملت کرد طی ۴٠ سال گذشته بارها قدرت اتحاد و یکپارچگی‌اشان را بنمایش گذاشتەاند. تازەترین نمونه در مراسم خاکسپاری ۴ فعال محیط زیست بود که رژیم نظارەگر قدرت متحد مردم در شهرهای مریوان و سنندج بود. اتحاد و یکپارچگی مردمی را شاهد بود که روز موعود برای سرنگون کردن رژیم جهل و سرمایه کوچک‌ترین تردیدی به خود راه نمی‌دهند.
جمهوری اسلامی هم مانند هر رژیم فاشیست و دیکتاتور تلاش دارد با استفاده از نیروی نظامی‌اش به اصطلاح اقتدارش را به نمایش بگذارد، غافل از اینکه افکار عمومی جهان و بخصوص مردم ایران و ملت کرد به خوبی می‌دانند، این تلاش‌ها دست و پا زدنی بیش نیست برای به عقب انداختن مرگ نظام. نظام‌های دیکتاتوری غالبأ در مقابل تعرض خارجی ترسو بازنده، اما برای سرکوب معترضان داخلی بی رحم و خشن عمل می‌کنند.
طبق ادعای دولت اسرائیل در دو سال گذشته صدها حمله هوائی و موشکی به پایگاهای جمهوری اسلامی در سوریه صورت گرفته است. تنها هنر رژیم پنهان کردن تعداد کشتەهایش است و بس.
۰۹٫۰۹٫۲۰۱۸