کودکان و یاوه گویی یکی از مقامات قضایی استان خراسان رضوی

یک مقام قضایی جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی عامل محرکه تعداد زیادی از پرونده های کودک آزاری را لباس و ظاهر شیک کودکان اعلام کرده است. نیره عابدین زاده معاون دادستانی عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی روز پنچ شنبه در جریان “چهارمین همایش مادر و فرزند در مشهد” این موضوع را بیان کرد .خانم عابدین زاده این نماینده جاهل ضد کودک به صراحت گفت: در پرونده کودک آزاری و قتل دختر هفت ساله افغان که هفتم فروردین گذشته در شهرک رجایی مشهد رخ داد قاتل موهای زیبا این دختر را عامل محرکی برای انجام کودک آزاری بیان کرد.

جواب روشن و کوتاه به این نماینده جاهل اسلامی و ضد کودک تنها این میتواند باشد: بروید پیش روانپزشک و تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرید! شما جاهلان پرورش شده دست اسلام محمدی و خمینی نمیتوانید در جایگاهی باشید که دم از دفاع از کودک ازاری و عاملهای آن بزنید! شما صلاحیت رسیدگی به مشکلات کودکان ندارید چرا که خود عامل کلیه این معضلات و جنایات هستید. رژیم جمهوری اسلامی با شرع و شریعتش ضد کودک بوده و هست. سیستم فکری و عملکرد سران حکومت و امثال شما در این چهل سال نشان داده اید چه قدر ضد کودک هستید. و چه جنایتهای در حق کودکان اسلام زاده در ایران که نباید میشد شما انجام داده اید. خانم عابدین زاده، یادت رفته طوسی قاری قران و محبوب رهبر معظم خامنه ای جلاد به دها کودک ،که همگی نیز پسر بودند و موی سرشان شبی موی سر دختربچه ها هم نبود تجاوز کردند و زندگی آن کودکان را نابود و سر خورده کرد و خانواده هایشان را هم ناراحت و با فشار روحی مبتلا کردید.

خانم عابدی زاده حتما قران را خونده اید و روایت کرده اید مگر محمد رهبر مسلمانان جهان و نماینده خدا در روی سرزمین ومعلم و راهنمایی شماها وقتی با آیشه ازدواج کرد، ایشه بدبخت چند سالش بود؟ آیا آیشه هم موی سر زیبای داشت که محمد بچه باز را واداشت به او تجاوز کند؟ اگر این تعبیر احمقانه شما در باره دختر معصوم “افغانی”درست است خوب اسم این حرکت غیر انسانی وکودک آزاری و تجاوزی که از طرف محمد و کلیه سر دسته های اسلامی به اسم ازدواج شرع و قوانین اسلامی در برخورد به دختران خوردسال انجام گرفته و میگیرد، چه میگذارید؟ مگر در حکومت شما در این چند سال کم کودک را در زندانهایتان شکنجه و اعدام کردید ؟. مگر در سایه حکومت اسلامی شما هزاران کودک بی سر پرست و بیخانمان نداریم ؟ مگر در حکومت شما صدها هزار نفر بزرگ سال که کودکان خورد سال داشتند اعدام نکردید، و بچهایشان را بی پدر و مادر نکردید ؟ چه جوابی دارید برای این کودکانی که پدر و مادرشان را اعدام کردید ؟ مگر در حکومت شما میلیونهاکودک به کارتون خوابی وکودکان کار و دست فروشی و یا با اجبار تن دادن به تن فروشی، یا شکل قانونی همین تن فروشی، یعنی صیغه گری “شرعی”، مجبور نکرده اید.

شما با ادعای پوچی که دارید و اینکه عامل تحریک مردان پرورش یافته دست فرهنگ اسلامی تان را پوشیدن لباس و ظاهر زیبای کودکان میدانید، از سوی دیگر با این استدلال ضد انسانی تان آیا عملا به نود ونو در صد مردان ایران توهین نمیکنید؟ آیا بجز در قوانین اسلامی حتی میتوان درجنگل ودر میان زندگی حیوانات نیز شاهد چنینی تعرض جنسی به خردسالان بود؟ یک بزرگسال، با برخورداری از اندکی عقل و شعور، چگونه میتواند چشم طمع به معصومترین و عزیزترین کودکان خردسال داشته باشد و بخواهد آنان را آزار دهد اگر فرهنگ دین و حاکمیت نر سالاری و نبود آزادیهای دیگر اجتماعی چنین زمینه های بازتولید نکند؟ این لباس و موی سر کودکان نیست که “تحریک کننده” است بلکه جهالت و حماقت دین و دولت و فرهنگ شما است که چنین تحریکات و اتفاقات شرم آوری را به وجود می آورد. بله در حکومت نوع داعش و طالبان هم همین بر خورد شما و موضع تو را در حق به کودکان و زنان دارند. شما نه کودکان که زن بزرگسال را نیز با گونی و چارقد می پوشانید تا از تعرض همان مردان که از محمد و طالبان و خمینی و ابوبکر البغدادی و بن لادنها تعلیم گرفته اند در امان بگذارید. تو خودت را هم با این سنت و تعاریفی که دارید در ردیف انسان برابر قرار نمی دهید، تو یک برده و یک قربانی دست کثیف اسلام بیش نیستید!

خانم عابدین زاده! شما و حکومت تان صلاحیت ندارید دم از کودک آزاری بزنید. خودتان عامل تجاوز و اعمال بی حقوقی مطلق و سیاه روزی به کودکان در ایران هستید. شماها باید به جرم کودک آزاری دادگاهی و محاکمه شوید. و این را هم بدان در اینده نه چندان دور باید جوابگو این همه جنایت که در حق کودکان و زنان و کارگران و محرومان و جوانان جامعه مرتکب شده اید بدون چون و چرا حساب پس بدهید .

ما کمونیستها و حزب سوسیالیست انقلابی ایران اعلام میکنیم کودک اولویت جامعه است. دولت مسئول امنیت جانی، روحی –روانی، رفاه ، سلامتی، شادابی، و فراهم کردن تغذیه و درمان رایگان برای همه کودکان و جوانان کشور است.

ما هر شکلی از نقض حقوق کودکان و جوانان را از جمله در آموزش و پروش و مراکز مذهبی و جامعه ملغا و غیر قانونی اعلام میکنیم!هر تعرضی به حق و حقوق کودکان به عنوان تعرض به کل جامعه‌ به درک و دانش اولیه کلیه شهروندان تبدیل مینمائیم.
تلاش وهدف ما کمونیستها و طبقه کارگر و زنان و جوانان آزادیخواه و برابری طلب و انسانهای شرافتمند و مدرن این است که با سرنگونی این حکومت ضد کودک و ضد انسانی، یک حکومت کارگری و سوسیالیستی سر کار بیاوریم، که در آن نه تنها کودکان همیشه و همه جا مقدمند که کلیه انسانها برابر و آزاد و از یک زندگی مرفه و شاد برخوردار باشند، و دیگر خبری از کشتار و اعدام و زندان و تفتیش عقاید و نابرابری زن و مرد و استثمار کودکان وجود نداشته باشد. همه را به پیوستن به این مبارزه و تلاش فرا میخوانیم!به امید یک دنیایی بهتر برای کودکان !

منبع: شماره ۶۵ نشریه سوسیالیسم امروز
١٧ شهریور ١٣٩٧
٨سپتامبر ٢٠١٨