جوابی به ظریف، نماینده حکومت ننگ بشریت

جوابی به ظریف، نماینده حکومت ننگ بشریت

چند روز پیش مجری یکی از شبکه های جمهوری اسلامی تحت عنوان “حالا خورشید” با یکی از طلبه های اسلامی که در پست “وزیر امور خارجه ایران” فعالیت دارد گفتگوی داشت. در میان هذیان گوئیهای جناب وزیر امور خارجه، محمد جواد ظریف، پاسخ به این پرسش که این همه کشور در دنیا روابط خوبی با دیگر کشورها دارند و فشاری روی آنها نیست حال چرا فشار روی ایران وجود دارد ؟ جالب بود!

آقای نامحترم وزیر امور خارجه ایران در پاسخ مجری گفتند: “یک دلیل وجود دارد و این است که ما خودمان انتخاب کردیم یک جور دیگر زندگی کنیم “. کدام خودمان؟ معلوم نمیکنند. اما اینها بنا به شگرد آخوند مسلکی و عوامفریبی شان به جای جامعه ای از “خودمان” سخن میگویند که اکثریت همان جامعه علیه این “خودمان ها”، که در واقع نظام فاسد آقای ظریف هستش، به تنگ آمده اند. باید به این نماینده حکومت سر تا پا دزد و فاسد گفت شما چه کاره هستی و این حق نمایندگی را کدام مردمی که سر سوزنی دارای حرمت و شرف باشد به شما داده است؟، شما وکیل مدافع ان جامعه ی که حکومت شما را قبول ندارند هستید؟ شما دارو دسته های این رژیم جنایتکار که همگی با هم شریک جرم هستید و سر یک آخور دارید میخورید از روز اول که قدم نا مبارکتان به ایران گذاشتید ربطی به ان جامع نداشتید و ندارید!

اقای ظریف خودت خوب میدانید بیش از نود در صد مردم ایران به خصوص کارگران و زنان و جوانان شماها را با حکومت عدل اسلامیتان را قبول ندارند . تو با بیشرمی میگوید “ما خودمان” انتخاب کرده ایم.اگر یک جو شرف میداشتید میگفتید که “ما کل سران حکومت با همه جناحایش تصمیم گرفته ایم” !، نه نود و نو در صد آن جامعه که حق هیچ دخالتی در امور و تصمیم گریها در سرنوشت خود و فرزندانشان ندارند. میبایست حداقل یکبار هم شده در قالب یک نماینده اسلامی- دیپلماتیک دروغگو ظاهر نمیشدید و حقیقت را بیان میکردی که “ما حاکمیت تصمیم گرفته ایم” و “اگر هم کسی اعتراض و یا مخالفت کند اعدام و زندان و جریمه و خانه خرابی نسیبشان میکنیم”.

آقای ظریف و حکومت فاسد جمهوری اسلامی از نظر خودشان و قوانین الهی و شریعت شان راست میگویند که خودشان انتخاب کرده اند نه مردم اسلام زده ایران. ظریف و سران حکومتشان البته با کمک همان “شیطان بزرگها” تصمیم گرفته اند از روز اول تا به امروز خود را یکطرفه و بدون رضایت جامعه با فریب و زور و جنایت و فساد کم نظیر در جامعه انسانی صاحب همه هستی و نیستی آن مملکت بدانند. بله آقای ظریف شما خودتان تصمیم گرفته اید که حجاب اجباری را با زور و تهدید و اعدام به زنان ایران که نصف ان جامعه میباشد تحمیل کنید ! نه با خواست خود زنان،بله آقای دزد! شما تصمیم گرفتید برای ماندنتان در قدرت کل ثروت جامعه را از آن خود کنید، که هزاران هزار انسان بی گناه را بدون وکیل و یا بدون داشتن حق دفاع از خود به کام مرگ فرستادید و دارید ادمه میدهید. بله نماینده خدا! شما انتخاب کرده اید صدها هزار انسان را به مواد مخدر مبتلا کنید به خاطر ویران کردن اراده نسل جوان و به هدف کسب سود و پول بیشتر برای نظامتان و برادران قاچاقچیتان و اخوندهای خر گردن بدست بیاورید.

بله نماینده دروغگو! شما تصمیم گرفته اید که زندگی کارگران رنجدیده ایران را به ته قهقرا ببرید و انگلهای چون شما هر ماه دها برابر دستمزد یک کارگر، که شب و روز زحمت میکشند، به آسانی به جیب می زنید و با ‌ بخشی از همان دزدیها و پولهای باد آورده جامعه خود کارگران را سرکوب و شلاق و زندان میکنید. بله نماینده دزدها شما انتخاب کرده اید در ان مملکت دهها میلیون جوان تحصیل کرده یا تحصیل نکرده بیکار باشند که با جیب خالی و استرس و با ناراحتی و بدون آینده سر بر بالین بگذارند. بله نماینده ولی احمق! شما تصمیم گرفته اید پول و ثروت آن جامعه را خرج گنبد امام رضا و امام خمینی و کربلا و نجف و خرافات و تروریسم در ایران و عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن وغیره کنید. بله شما تصمیم گرفته اید در این کشور ثروتمند میلیونها انسان گرسنه و بی مسکن و بی نان و کارتون خواب باشند. بله اقای شیاد، شما تصمیم گرفته اید بر اساس شرع و شریعت اسلام ناب محمدیتان سنگسار کنید،دست و پا را قط کنید و در مله عام انسانها را بالای دار ببرید و برای همیشه نابودشان کنید. تصمیم شما است که قانون فحشا و یا سیغه و تجاوزاسلامی-قانونی به دختران خورد سال به اسم ازدواج و … را به آن جامعه با زور تحمیل کرده اید. بله حکومت شما تصمیم گرفته هر روز کولبران در مرز ایران و عراق ویا مرز افغانستان و ایران که برای پیدا کردن یک لقمه نان برای فرزندانشان تعمین کنند با رگبار اسلحه مزدوران شما مواجه میشوند و جانشان را از دست میدهند. بله شما تصمیم گرفته اید کسی حق ندارد بپرسد “امام خامنه ای” جلاد و سران حکومت و اوباشان و اخوندهای خر گردن و سر بار جامعه منبع درامدشان از کجا هاتامین میشوند؟ اینها که کار نمیکنند این همه سرمایه را از کجا آورده اند و چرا در صف نوبت گرفتن بیمارستان دیده نمیشوند؟چرا در محیط کار و کارخانه و دست فروشی و میادین دستفروشیها و یا در ایستگاه قطار و تاکسی وغیره دیده نمیشوند؟ و سران سپاه و شخص خودت چقدر سرمایه موجودی دارید و از کجا اورده اید ؟ و دها سوال دیگر.

بله شما تصمیم گرفته اید به آن شکل زندگی کنید و ما هم البته مدتها است تصمیم گرفته ایم این زندگی وحشیانه و ظالمانه و فاسد و جنایتکارانه تان را به همراه خودتان و نظام اسلامیتان به گور بسپاریم. آنگاه جهان متمدن نیز میتواند با جامعه ایران نیز “رابطه عادی” داشته باشد و دیگر هیچ کارکن تلویزیونی چنین پرسشهای به ذهنش خطور نکند!

کارگران و زنان و جوانان و آزادیخواهان و برابری طلبان و همه انسانهای شرافتمند که حتی در ماه به اندازه نصف قیمت دکمه سر آستین پیران شما که در همان مصاحبه در تن داشتید ندارند تا شکم خود و فرزندانشان را سیر کنند تصمیم گرفته اند تا طور دیگری زندگی کنند! از اینرو به این نوع هذ‌یانگوئی شماها فقط با نیشخندی مملو از خشم و نفرت برخورد کرده و میخواهند شما را به درک نائل کنند، و هر روز با اعتراض و اعتصاب و تظاهرات دارند برای کنار زدن شما جنایتکاران و تحقق یک زندگی بهتر تلاس میکنند.

ما تصمیم گرفته ایم با صف و پرچم روشن و انقلابی از شر حکومت شما خلاص شویم وبرای همیشه این نظام ضد انسانی را به زباله دان تاریخ بریزیم. تصمیم گرفته ایم بر ویرانه های که جمهوری اسلامی ایجاد کرده است یک نظام آزاد و برابر و مرفه و خوشبخت برای جامعه، یعنی یک نظام سوسیالیستی و کارگری سر کار بیاوریم. ما کارگران و کمونیستها و حزب سوسیالیست انقلابی ایران وشورای منتخب کارگران و مردم زحمتکش و صف زنان و انسانهای آزادیخواها و برابری طلب و نیروی مسلح توده ای با تمام قدرت از این مبارزه و حراست از یک نظام شورائی-سوسیالیستی دفاع میکنیم. مرگ بر جمهوری اسلامی،زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری .

منبع: شمار ۶۴ نشریه سوسیالیسم امروز
١٠ شهریور ١٣٩٧
١ سپتامبر ٢٠١٨
www.sirmroz.org