ذبح اسلامی اعضای کابینۀ روحانی

ذبح اسلامی اعضای کابینۀ روحانی

نمایشنامۀ ریا همچنان ادامه می یابد. رژیم جیب بر جمهوری اسلامی ، برای بیشتر ماندن، در صحنه آرایی و تلاش در ایجاد آبرو است. آبرو ، چیزی که از همان آغاز حاکمیت، بیگانگی با آن را در عمل و نظر نشان داده است. قربانی کردن و تظاهر به پاک سازی را از کابینۀ روحانی شروع کرده است. پاک سازی مجموعه ای سراسر مسموم ، که بوی آن عالمی را خفه کرده است.
بار دگر، کودتایی خزنده علیه خودی ها، در شرف انجام است. کمدی رقت آور استیضاحی . که دلائل ابراز شده در جلسۀ استیضاح، نه تازه و نه منحصر به این دولت است. مطالبی که از همان آغاز بر پایۀ دشمنی با ملت ایران پایه ریزی شده و هم چنان در تکرار تا به امروز ادامه یافته است. همچون:
ارز دو قیمتی اسلامی ، دولتی برای ملا و آزاد ، برای تیغ زدن ملت ایران،
دزدی بودجۀ مملکتی،
قاچاق از مرزهای بیشمار خصوصی،
به فلاکت کشاندن مردمی شریفی که با اتکاء به کار خویش امرار معاش می کنند.
فروش آب و خاک و زنان … ، ایجاد آب شور کن هایی برای ویرانی مملکت و هزاران مسئلۀ عیان ، که باز گویی مکرر آن به تضیع وقت همگان می انجامد.
لیست دزدی های اعضاء این حاکمیت و خانواده هایشان بارها چاپ و در جهان دست به دست شده است. راه حل های موجود در این روزهای بحرانی،
باز گرداندن تمام اموال دزدیده شدۀ ملت ایران، به خزانۀ ملی
و باز کردن راه، برای به دست گرفتن قدرت توسط نمایندگان راستین ملت ایران است.
پایان دوران فلاکت زای ملا فرا رسیده است.
نمایش کافی ست .
بخش هایی از این کمدی استیضاح ارائه می شود.

مجلس ایران وزیر اقتصاد و دارایی را برکنار کرد
نمایندگان مجلس ایران با ١٣٧ رای موافق، ١٢١ رای مخالف و دو رای ممتنع طرح استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی را تصویب کردند و به این ترتیب، یکی دیگر از وزیران کابینه حسن روحانی، رئیس جمهوری از سمت خود برکنار شده است. چند هفته پیش، طرح استیضاح علی ربیعی، وزیر کار نیز تصویب و آقای ربیعی از سمت خود برکنار شد.
جلیل رحیمی جهان آبادی، رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس و از مدافعان طرح استیضاح، وزیر اقتصاد و دارایی را مسئول مشکلات اقتصادی دانست و گفت:‌ “اقتصاد دولت روحانی بیمار است و مقصر آن هم شخص آقای کرباسیان است” و افزود: “کرباسیان مدیری نیست که اقتصاد کلان بلد باشد و بتواند آن را اداره کند، ‌ ایشان توانایی اداره زیر مجموعه خودش را هم ندارد.”
وزیر امور اقتصادی و دارایی شرایط دشوار اقتصادی را تایید کرد و با ااظهار اینکه “می‌دانم سفره‌های خالی مردم با برخی آمار اقتصادی تناسبی ندارد” این مشکلات را به عوامل برونی نسبت داد و گفت که “برخی از مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصاد برون‌زا بوده و تحت کنترل دولت نیست و برخی دیگر از مشکلات به وجود آمده ناشی از آسیب‌های ساختاری نیست بلکه بدعهدی‌ نظام سلطه سبب ایجاد چنین شرایطی شده است.” آقای کرباسیان هشدار داد که “البته که نمی‌توان انتظار داشت مسائل به وجود آمده در طول یک سال گذشته به راحتی حل و فصل شود.”
وی گفت که در برخی شاخص ها، جمهوری اسلامی تا قبل از بروز مشکلات کنونی پیشرفت داشته است. او از دستاوردهای دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر دفاع کرد و عملکرد گمرک را باعث افزایش تولید در ایران دانست و از موفقیت دولت در مبارزه با فساد و جلوگیری از رانت و تبعیض در دستگاه‌های دولتی سخن گفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجموع عملکرد وزارتخانه تحت نظر خود طی یک سال گذشته را در طول جمهوری اسلامی استثنایی معرفی کرد و گفت: “در طول تاریخ ۴۰ ساله بعد از انقلاب یک وزارتخانه را پیدا کنید که برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و با جزئیات رویکرد کاملا عملی داشته و هفتگی پیگیری کند.”

womens-power.farah-notash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power