یک واقعه تنفر بر انگیز تاریخی!

یک واقعه تنفر بر انگیز تاریخی!

اخیرا رژیم فاشیست اسلامی در ایران برای حاکم شدن بر فضای انقلابی شهر سنندج عده ای دف زن به خیابان آورده و با صدای الله الله گفتن و عربده های مذهبی از طرف عده ای فناتیک مذهبی مثل طایفه آبرو باخته هوادار احمد مفتی زاده و نیز گروه تروریستی سلفی که سر به عربستان سعودی دارند. رژیم فاشیست اسلامی در اتحاد با فرقه های دیگر مسلمان سنی هاعلیه مبارزات مردم در سنندج دست به یکی کردند و تلاش میکنند با این عربده کشی ها بر فضای انقلابی شهر سنندج حاکم شوند.

رژیم فاشیست شیعه حاکم که سنی هارا تاکنون اجازه نداده در حاکمیت نقش داشته باشند و بیشتر بصورت مزدور(جاش) از آنها استفاده کرده است اکنون با دست به یکی کردن با سنی ها  میخواهند بنام دف زنی و عربده های مذهبی فضای سیاسی انقلابی شهر را به عقب برانند. و نظام حاکم که مورد حمله مردم آزادیخواه قرار گرفته را نجات دهند.

پنجاه سال پیش رژیم پهلوی در کردستان از این شیوه برعلیه مبارزات مردم استفاده کرد. در سالهای ۱۳۴۶ـ۱۳۴۷ خورشیدی که حرکت مسلحانه گروه اسماعیل شریف زاده در جامعه طنین انداخته بود. رژیم پهلوی با تمام قوا در همکاری با ملا مصطفی بارزانی گروه اسماعیل شریف زاده را قتل عام کردند. برای ترساندن مردم در خیابانها جار میزدند که مردم را به پادگانها ببرند تا به تماشای اعدام اسیران بنشینند. (آن سالها من سال سوم دبیرستان بودم و در جریان اتفاقات سیاسی کردستان تا اندازه ای قرار داشتم و تلاش میکردم با دوستان دیگر مردم را از رفتن به پادگان منصرف کنیم.)

روز بعد از اعدام مبارزان جنازه آنهارا در خیابانها نشان مردم میدادند. هفته بعد از آن رژیم فاسد پهلوی با راه انداختن فرقه دراویش در شهر های کردستان ( و رهبر این حرکات شیخ های از قبیله شیخهای مزدور ساواک شیخ عثمان نقشبندی دوروه و اورامان.) بود و با این کار رژیم ضد بشری پهلوی تلاش کرد حاکم بر فضای اعتراضی و آلوده کردن آن شود.

درست بعد از پنجاه سال اکنون رژیم فاشیست اسلامی همین طرفند را بکار گرفته و با بی آبرو ترین جریانها فاشیست اسلامی در جامعه کردستان همدست شده است. این نه تنها نشان از زبونی و فاشیست بودن حاکمان فاسد بر ایران است بلکه نشان و ترس این جانیان از گسترش مبارزات انقلابی مردم کردستان در اتحاد با مبارزات کارگران و زحمتکشان به جان آمده از رژیم فاشیست ایران است. این ترس حاکمیت از مبارزات مردم باید گسترده تر شود و با اتحاد و سراسری کردن اعتراضات و اعتصابات در سراسر ایران حاکمیت فاشیستی اسلامی را بزیر بکشیم.

زنده باد اتحاد ما!

نابود با فاشیسم اسلامی در یران