درود بر رزمتان مردم مبارز ایران!

یادداشتی کوتاه!

درود بر رزمتان مردم مبارز ایران!

مردم مبارز ایران بعد دیگری از تلاش برای نابودی رژیم اسلامی را در چند روز اخیر شروع کرده اند. مبارزه برای بقا زندگی خود و علیه فساد و گرانی. اینبار گسترده تر و جدی تر از گذشته به خیابان آمده اند. سران فاسد حکومتی در تلاش اند جنگ زرگری راه بیاندازند تا خاک به چشم مردم بپاشند. از عربده کشی مزدوران سپاه تا تلاش برای جلو انداختن مزدورانی مثل کروبی و موسوی، میخواهند نظام فاشیست را حفظ کنند.

‏برای اینکه تلاش و مبارزاتمان هدر نرود باید خودرا در کمیته های اعتصاب و شورای محلات سازمان دهیم و تلاش کنیم مبارزه متشکل خودرا به همه نقاط کشور بگسترانیم.

در فکر سازمان دادن ارتباطات بین نیروهای مبارزه علیه نظام باشیم. از تجربیات اعتصابات چند سال اخیر درس بگیریم و فریب قول و قرار دشمن را نخوریم. دشمن را نباید مهلت داد. نباید فریب جنگ زرگری بین جناحهای رژیم فاشیست خورد.

تنها مبارزات متحد مردم تکلیف حاکمیت فاشیست را معلوم میکند. ما نباید چشم انتظار معجزه از خارج باشیم. سران فاشیست رژیم در فکر فراراند. طبق آخرین خبر:

آقای الیاس اسماعیلی،جانباز ۸سال دفاع مقدس (داماد آیت الله جزایری امام جمعه اهواز) ، با دریافت وام ۲۶۷میلیاردی بدون کوچکترین ضمانت و وثیقه از بانک ملت مرکزی و تبدیل آنها به دلار در یکی از صرافی های اهواز، دیشب در حال خروج از ایران توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

پول های وی ضبط و تحویل دولت ترکیه داده شد.

این شخص با کامیون محتوای خشکبار دلار های خود را در چند صندوق در وسط کشمش و انجیر جاساز کرده بود.

اینها نمونه های کوچکی است از اوضاع فعلی سران فاشیست حاکم.

اسماعیل مولودی

۱۰ مرداد ۱۳۹۷