به استقبال ٨ مارس روز جهانی زن برویم

لیلا سلطان پناه
روز جهانی زن در راه است. این روز، روز همبستگی و اتحاد زنان آزادیخواه در مقابل تفکرات ارتجاعی سرمایه داران، مردسالاران مرتجع و دولتهایشان است که تا به امروز به عناوین مختلف و به بهانه های گونا گون زنان را تحت ستم نگه داشته اند.

 این روز یاد آور جنبش رادیکال زنان امریکا علیه استثمارگران خون آشامی است که چیزی جز منافع مادی برایشان مطرح نیست. روزی است که زنان مبارز بر علیه استثمار و بی حقوقی به میدان امده اند! این روز را گرامی بداریم.

در این روز میلیونها نفر از زنان و مردان آزادیخواه در سرتاسر جهان به خیابانها خواهند آمد  و بر علیه ظلم و ستم، علیه استثمار و فقر، علیه نابرابری و تحقیر انسانها، علیه اشاعه تن فروشی زنان، علیه اعتیاد  صدای انسانیت مترقی و متمدن، صدای اعتراض شان را به گوش جهانیان می رسانند.

ما، زنان و مردان بجان آمده امسال در شرایطی به استقبال ۸ مارس می  میرویم که رژیم اسلامی  به وحشیانه ترین شیوه ممکن به دانشجویان مبارز و آزادیخواه یورش برده دها نفر از آنها را در سیاه چالهای خود به بند کشیده است. ابراهیم لطف اللهی دانشجوی کرد را در سنندج زیر شکنجه به قتل رسانده است.

تعدادی از فعالان اجتماعی ، کارگری و و بخصوص زنان را دستگیر یا در زندان نگه داشته و یا اینکه با وسیقه های سنگین تا نوبت محاکمه از زندان آزاد کرده است.

تحت عنوان مبارزه با مفاسید اجتماعی صدها زن تحت ستم را مورد یورش و حشیانه قرار داده  و در سیاه چالهای قرون وسطی خود به بند کشیده ومورد تجاوز قرار داده است.

جوانان، زنان ومردان مبارز کردستان ، کردستان این سنگر آزادیخواهی مردم ایران را حفظ  کنیم با هر وسیله ممکن نگزاریم بیش از این مرتجعان افکار ارتجاعی خود را ترویج کنند.حکومت اسلامی رفتنی است و باید برود ! به زیر کشیدن این مرتجعان به مبارزات متحدانه ما مردم آزادیخواه بستگی دارد. متحد ویک پارچه بر خیزیم و این نظام ضد زن را به زباله دان تاریخ بسپاریم!

زنده باد ۸ مارس روز جهانی زن!

زنده باد برابری زن ومرد در تمام عرصه ها!

درود بر مردان آزادیخواهی که از همگام با زنان برای رهائی زن مبارزه میکنند!