جان فرزاد کمانگر در خطر است

به انسانهای شرافتمند وباوجدان.

دست اندر کاران رژیم جمهوری اسلامی باز هم فرزاد کمانگر معلم آزادیخواه  را به زندان اوین انتقال دادند. در این شرایط  حساس و برای گرفتن زهر چشمی از معلمین شرافتمندی که اعتصاب کرده اند می خواهند فرزاد را قربانی کنند.

فرزاد به مدت شش روز ناپدید می شود و کسی از او خبری نداشت تا بالاخره  توسط  فعالیت وکیلش، اورا پیدا می کنند و به خانواده اش خبر می دهد که فرزاد در معرض خطر جدی قرار دارد و می  خواهند اورا اعدام کنند.  شما به مثابه خانواده فرزاد می خواهید چکار کنید؟

خانواده فرزاد در اوج دلهره و نگرانی های عمیق، با بازجوی فرزاد تماس برقرار می کنند.

سپس روز شنبه حدود ساعت  ده  صبح فرزاد کمانگر با خانواده اش تماس می گیرد و می گوید: مادر خونسردی خودرا حفظ کنید . خواهش می کنم آرام باشید فعلاً مرا از آنجا بیرون آورده اند. اما فعلا ممنوع الملاقات هستم . همچنین روز یکشنبه  ساعت  ۱۱ به وقت ایران مجددا تلفن زنگ می زند وصدای فرزاد دو باره شنیده می شود و باز هم می گوید مادر خونسرد باش من  نمی خواهم بخاطر من هیچ انسانی ناراحت شود و هیچ انسانی در عذاب باشد. پس از چند جمله تلفن قطع می شود.

بدنبال تماس تلفنی فرزاد با مادرش،خانواده او جان تازه ای میگیرند.اکنون خانواده فرزاد برای نجات جان او دست یاری را به سوی همه انسانهای شرافتمند در سراسرجهان دراز می کنند که بهر شیوه  ممکن و برای نجات جان فرزاد از اعدام، به کمک آنها بشتابند و تلاشی صورت بدهند.

زنان و مردان آزادیخواه انسانهای شرافتمند!

نگذارید که این جنایت اتفاق بیافتد.باید جلو این فاجعه دلخراش را گرفت. نبابد بگذاریم فرزاد کمانگر را اعدام کنند. تلاش وسیع و قدرتمند در سطح داخلی و خارجی می تواند جان فرزاد و امثال او را از خطر اعدام نجات دهد. باید جلو این کابوس وحشتناک را گرفت. من از کارگران ، دانشجویان ، معلمان و انسانهای شریف و آزادیخواه می خواهم به هر شیوۀ ممکن به هر نوعی که برایشان امکان  دارد به فکر مادر هفتاد ساله او باشند. به جاوید  سیزده ساله، برادر زاده فرزاد و تمامی خانواده او بیاندیشند. 

زنده باد انسانیت. محمدامین کمانگر

۱ مارس ۲۰۰۹