انتقال فرزاد کمانگربه بند ٢۴٠ زندان اوین جهت اجرای حکم اعدام

شمس الدین امانتی

دنیای وارونه

چه کسی زندانی است؟آن قامت بلند و چهره بشاش؟ یا آن صورت های پوشیده و سرهای افکنده؟ باور به طبقه کارگر و زحمتکش، مبارزه برای رهایی این طبقه از ستم، دفاع از انسانیت و حقوق بشر چه قامتی برازنده به این آموزگار محکوم به اعدام کامیارانی ما بخشیده است.
هزاران سر و گردن از جلادان سرمایه، صاحبان توپ و تانک و مأمورین ترسوی دور تا دورت بلند تری. ما برای غرور، مقاومت و لبخندت به چوبه دار احترام خاصی قائل هستیم. بایستی اقرار کنم که شما از داخل زندان و در زیر شکنجه های وحشیانه رژیم هار سرمایه داری جمهوری اسلامی، به من ساکن بیرون از بند زندان، مبارزه برای تحقق آزادی، برابری و احترام به انسان و انسانیت را تقویت میکنید.
 آنها از ترس خشم انقلابی شاگردان شما، سازندگان و سازمان دهندگان آینده ای نه چندان دور و انسانی، در انقلابی دیگر به همراه معلمین شریف و آزادیخواه ایران و همگام و هم پیمان با سایر اقشار تحت ستم نقاب ترس و شرم پوشیده اند.
فرزاد سر بلند است. او با چهر ه ای باز، بشاش و مصمم به مبارزه با جهل، خرافات و دیکتاتوری، پا به عرصه مبارزه گذاشته است.
او جهت اثبات حقانیت به راهی که انتخاب کرده در این لحظه کوتاه و در بین جلادان سرمایه با نگاهش پیام آزادیخواهی و مقاومت در برابر سازندگان دنیای وارونه را به مردم آزادیخواه کردستان، معلمان ایران، همکاران و شاگردان کامیارانیش را الهام میبخشد.
دیده ات به دیدار همگی ما و شاگردانت در آینده ای نه چندان دور شاد و خرسند باد.

به امید ‎رهائیت از بند.

۲۰۰۹-۰۳-۰۱