رویدادهای سیاسی هفته

رویدادهای سیاسی هفته

مردم “توطئه‌ گران” را می شناسند!

گانگسترهای فرقه رجویه در فاز تعجیل!

ثریا شهابی

مردم “توطئه گران” را می شناسند!

حسن روحانی در همایش سراسری قوه قضاییه: “در هر مرحله “دشمنان این ملت، توطئههای بزرگی را انجام دادند”.

اشاره حسن روحانی به سیاست های ترامپ و تحریم ها و خراب شدن بار آن بر گرده اکثریت میلیونی مردم در ایران است. ترامپ، جوهر ارتجاع زمانه و بازی اش یک روز با ورق کره شمالی اتمی و یک بار با حکومت ایران، نقش تعیین کننده ای در رابطه مردم ایران، دهها میلیون محروم، زنان، کارگران، معلمان و دانشجویان و … با حاکمیت ندارد. همانطور که فرقه رجویه به رهبری مریم رجوی نقشی در این رابطه ندارند.

مردم ایران چهل سال است “توطئه گران” خود را می شناسند. میدانند که منشا ثروت و قدرت آنها، طی چهل سال گذشته، محرومیت و سرکوب داخلی است نه دشمن خارجی! میدانند که هزینه تحرکات نظامی در خاورمیانه و میوه چینی از تخریب عراق و .. برای بقا حکومت داخلی، علیه منافع مردم ایران و علیه منافع مردم مناطق تخریب شده است. در جهان امروز، از انگلستان تا آمریکا و ایران و عراق و .. بهانه “دشمن خارجی”، برای سرپوش گذاشتن بر روی نقش مخرب کارکرد دولت های تا مغز استخوان دست راستی خودی، رنگ باخته است. معضلات و مشکلات داخلی، معضلات و مشکلات کار کرد سرمایه در سراسر جهان، بر سر قدرت های حاکم در داخل در حال خراب شدن است. در این میان جمهوری اسلامی ایران، ستاره اول بازی سرنگونی زیر فشار پایین است. روحانی به جای “امنیت” فراریان در خارج از کشور، باید به فکر “امنیت” خود و نظام اش از گزند تعرض پایین و محکومین باشد. خامنه ای به جای ترهات “جلب اعتماد افکار عمومی” باید به فکر جلب ترحم مردم باشد! این سیر را نمی توان متوقف کرد. جمهوری اسلامی ایران در سراشیب سقوط اقتصادی تلاش میکند بار آن را بر سر مردم خراب کند. باید یقه شان را گرفت. دروغ میگویند که پول و ارز نیست. حقوق نمایندگان مجلس، خرج دم و دستگاه مقام معظم و تبلیغات اسلامی و تسلیحات و دخالت در تخریب خاورمیانه که جمهوری اسلامی ایران یک رکن آن بوده است، و هزاران هزار قلم دیگر از هزینه بقا نظام شان را مردم یک به یک حسابرسی کرده و میکنند! نحوه به زیر کشیده شدن این ها، تغییر نظام و نحوه دخالت پایین، موضوع امروز است نه نحوه ادامه حاکمیت شان. سازمان دادن قدرت مردمی از پایین، با پرچم کمونیست ها و حکمتیست ها، امروز از نان شب واجب تر است.

فرقه رجویه در فاز تعجیل

اوضاع پر التهاب اعتراضی و مسئله سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر گانگسترهای سیاسی فرقه رجویه، را فعال کرد! باز مجاهدین در فاز تعجیل، ستاره آبی پوش فاکس نیوز ولاحضرت خواهر مریم رجوی، را جلو صحنه آورد تا با نمایش به اندازه کافی آدم کرایه ای و اشتهای آتشین “ملاستیزی” خود را عرضه کند تا تاج و تخت از دست رفته رییس جمهور مقاومت را باز پس بگیرد! به این امید که جای آقای پهلوی در اپوزیسیون راست پروترامپ و پروغرب را بگیرند! حقیقتا این فرقه، کاندید مناسب تری برای سناریو هالیوودی “رژیم چینج” این دور گندیده ترین رگه بورژوازی راست در غرب است.

کنگره مجاهدین و حضور جان بولتن در ان و کنگره ملی ایرانیان و حضور چند نماینده دیگر مجلس امریکا و مسابقه اینها برای نشان دادن توان و قدرت نوکری، میگوید که باید شتاب کرد و شانس شان را کور کرد. یکی (کنگره ملی ایرانیان) قانون اساسی را نوشته است و دیگری (مجاهد) دستپاچه اعلام فرموده است که حکومت آینده “مجاهدینی” حکومتی سکولار و خواهان جدایی مذهب از دولت اند و برابری کامل زن و مرد البته با ریاست ستاره آبی پوش و محجبه جمهوری اسلامی مجاهدینی مریم است! این رویا ممنوعه را باید برایشان کابوس کرد!

فرقه رجویه، امروز در فاز تعجیل، از جنس خامنه ای و روحانی و رییسی است. پاره از قدرت رانده شده تن حاکمیت است! باند مافیای از قدرت رانده شده جمهوری اسلامی ایران است! قدرت مردم، میتواند شانس نداشته این ها را که امروز توسط دست راستی ترین جریانات ارتجاع جهانی باد زده میشود، تماما کور کند. این یکی از وظایف کمونیست ها است.

۲ ژوییه ۲۰۱۸