علیه رجزخوانی خامنه ای و شمشیر کشیدن دولت و قوه قضایه ارتجاع متحد شویم

علیه رجزخوانی خامنه ای و شمشیر کشیدن دولت و قوه قضایه ارتجاع متحد شویم
ابراهیم باتمانی

در پی اعتراضات اخیر بازاریان و معترضین در تهران و چند شهر دیگر،صادق لایجانی، ریس قوه آدمکشی ایران، “برهم زنندگان ثبات اقتصادی” را به مجازات اعدام تهدید کرده است! یعنی تهدید واقعی معترضین نه سرمایه داران و دزدهای حکم از جمله شخص خودش. اینها اگر فقط سرمایه و ثروت به تاراج برده جامعه از جانب شخص خامنه ای و لاریجانیها و رفسنجانیها و دیگر مقامات سپاه تروریست شان را به مردم برگردانند مقداری از فشار خرد کننده اقتصادی بر بخشی از مردم کاهش خواهد یافت. “خطر امریکا” و “دشمن” واقعی جامعه و” بر هم زنندگان اقتصاد” جامعه خود اینها و وجود یک نظام فاسد اسلامی و مدافع سرمایه داران و متکی به استبداد و آدمکشی است.

باید به این نوع جنایتکاران دزد وآدمکش گفت نه تو و نه حکومت عدل اسلامی قرون وسطی تان ربطی به طبقه کارگر و محرومان و ستم دیده گان جامعه بیش از هشتاد میلیونی، و در راس همه زنان، نداشته وندارید . به همین دلیل واقعی است که هر روز علیه شما اعتراض و اعتصاب است، حتی در سطح خرده مالکان و بازاریان کشور که آنها نیز به سطحی از سهم بری و امنیت اقتصادی سرمایه داری نیازمندند و شما از تامین آن عاجز هستید. در طول این چهل سال که از حاکمیت ننگین اسلامی و اعدام میگذرد مگر کم تهدید و پاپوش دوزی و دروغ و ریاکاری و برچسب زدن به معترضین و مخالفین نظام مقدستان کرده اید؟. مگر بالای ٢٠٠ هزار جوانان و مبارزو معترض مملکت را به جوخه اعدام نسپاردید ؟ مگراعدام در مله عام تا اعدامهای دسته جمعی و ایجاد گورستانهای بی نام و نشان و نعلت آبادها در ایران به یک تاریخ سیاه خود مبدل نکرده اید؟ با وجود این همه جنایت توانسته اید راه به جائی ببرید؟ ای جلادان دزد و آدام کش! نه ما و نه شما جنایتکاران این هم جنایت را فراموش نکرده و نخواهیم کرد!

اسید پاشیدن به روی زنان جوان و دست و پا قطع کردنها بر اساس حکم قران وشرع و شریعت کثیفتان را به یاد دارید؟ حمله به کارگران و زنان و کشتار آنها را در همان سالهای اول به قدرت رسیدن خودتان را به دیاد دارید؟ لشکر کشی به کردستان و توپ بارا ن و بمب باران شهرها و قتل عام مردم قارنا و قلاتان و ایندرقاش و اعدام ۵٩ نفر درمهاباد و جسد اعدام شده ان انسانهای مبارز و انقلابی و بی گناه در تلویزیون نشان دادن یادتان هست ؟ سرکوب کردن دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب و پرت کردن دانشجویان معترض از طبقه چهارم در دانشگاه در تهران در دوران رئیس جمهوری خاتمی اصلاح طلب جلاد، و شلاق زدن کارگران که به خاطر دفاع از حقوق پرداخت نشده خود وحشیانه آنها را شلاق کاری کرده اید، کشتن شاهرخ زمانی که به جز دفاع از حق و حقوق خود و کارگران جرمی نداشت؟ فرزاد کمانگر،معلم ازادیخواه و مخالف سیاسی حکومت عدل الهیتان، و هزارها انسان دیگر را اعدام نکردید ؟ مگر این همه جنایت توانسته است ما را سر جایمان بنشاند و برای نابودی اوباشان چون شما و حاکمیت سیاه اسلامیتان به میدان نیائیم؟ ای جلاد! دیر یا زود شما نیز همانند خاندان مفتخور پهلوی و شاه مستبد با خشم طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ایران روبرو شده و سرنگونتان میکنیم.

لاریجانی دزد، برای طفره رفتن از اصل ماجرا علل و زمینه های خشم و اعتراض اجتماعی به خرده حسابهای خانوادگی درون نظامشان و “دخالت خارجی” پناه برده است، همانطوری که روحانی و بقیه سران جنایتکار رژیم نیز چنین میکنند. لاریجانی در تایخ پنجم تیر ماه گفت “تعدادی با سرمایه های کلانشان قصد برهم زدن ثبات اقتصادی را دارند. این افراد با ریختن پولشان در بازار و جمع کردن دلار و سکه میخواهند بازار را ملتهب کنند”. “و نیروهای اطلاعاتی باید تلاش کنند این افراد را شناسای کنند”.ووو. باید از این جلاد و روحانی و خامنه ای و سران ریز و درشت حکومت پرسید پول داران کی هستند به جز خودتان و اطرافیانتان؟ همه پول و سرمایه آن مملکت زیر دست شما میباشد. بیش از شصت در صد ثروت و پول مملکت زیر دست “فرمانده کل قواه” آقای خامنه ای قاتل و باند مسلح آدمکش ومافیای مواد فروش سپاه پاسداران میباشد . الان دارید با بیشرمی و پر روی دروغ میگوید که نیروهای اطلاعاتی شناسایی کنند! خود اطلاعاتی ها جزو همان پول داران کلان هستند. دارید کلاه سر خودت میزارید یا جامعه؟ کور خوانده اید! دیگر بجز یک بخش مرتجع و شریک دزدیهای حاکمیت اسلامی، کارگران و زنان و جوانان و گرسنگان و آزدیخواهان فریب حیله گری شماها را نمیخورند.

آقای لاریجانی میشود به مردم ایران بگوید خودت چقدر سرمایه و ملک وپول نقد دارید ؟ آیا میشود توضیح بدهید برای محرومان و ستم دیدگان و اسلام زده گان جامعه که جناب عالی شصت وسه شماره حساب دارید چقدر پول در آنها وجود دارد؟ آقای قوه قضایه متوانید به نیروهای اطلاعات دستور بدهید تا پول و سرمایه خامنه ای، این نماینده جانی خدا و رهبر معظم و محبوب تان را بر رسی کنند و به جامعه گزارش بدهند؟

لاریجانی بی حیا! میتوانید در جایگاه قوه قضایه گزارش بدهید در سال چقدر پول و سرمایه آن مملکت را برای شیعه گسترشی خرج میکنید؟ لاریجانی نماینده حکومت الله و عدل اسلامی میتوانید گزارش بدهید چقدر پول باد اورده ان مملکت را به حزب الله لبنان و سوریه و یمن و بوسنی و افغانستان و پاکستان و طالبان و حشد شعبی در عراق و غیره پرداخت میکنید؟ برای یک بار هم شده به ان مملکت اسلام زده گذارش درست بدهید ای جنایتکاران بیمار اسلامی و سرمایه داران بیشرم و فاسد!

همینجا ب اشاره کنم به موردی که سازمان “”بازرسی کل کشور” اعلام کرده گویا یک فرد ٣١ ساله بیش از سی و هشت هزار سکه طلا را به قیمت دستکم پنجاه و سه میلیارد تومان خریداری کرده است، و به چهل شرکت نیز بیش از دویست و بیست میلیون دلار برای واردات گوشی پول پرداخت شده، که یکصد و چهل و پنج میلیون یورو از ان ناپدید شده است. اما این سازمان دروغگو و بازرس دزدهای حاکم بر کشور حاضر نیست اسمش را علنی کند، مانند همه “اختلاسها” و دزدیهای دیگر که منشا آن مقامات “عالی رتبه کشور” و یا” آقازاده” هایشان واز خودشان بوده است!

فراخوان من به تمام کارگران و زنان و محرومان و آزادیخواهان و انسانهای شرافتمند و جوانان پر شور و انقلابی در ایران این است که نباید از تهدیدهای این جنانیان ترسید! باید این رژیم فاسد را با قدرت و اتحاد و اعتصاب و تظاهرات سراسری سرنگون کرد. و اما برای سرنگونی این رژیم و رسیدن به آینده شایسته جامعه باید با خواست و شعار سوسیالیستی و آزادیخواهانه و علیه هر شکلی از حاکمیت بر مبنای دین و ملی گرای به میدان آمد. نباید به کشوهای خارجی امید بست چرا که امید شما را نابود میکنند. نباید به هیچ اپوزسیون قوم پرست و طرفدار شاه گور بگور شده ویا فدرالیسم و جریانات اپوزسیون مذهبی و ضد مردمی امید ببندیم، چرا که زندگی شما را تبدیل به زندگی مردم سوریه و عراق میکنند. اینها هیچ فرق بنیادی با جمهوری اسلامی ندارند.

خمینی الترناتیو اینها بود. الان هم داستان همین است. امریکا و غرب خوب میدانند کمونیستها و کارگران و صف آزادیخواهی و برابری طلبان در ایران قوی هستند، حزب دارند، برنامه دارند، تجربه دارند، خوشنام هستند، تاریخ پر افتخاری دارند و هیچ نوع سازشی با جمهوری اسلام و جناحهایش نکرده و نخواهند کرد ندارند، دقیقا به همین دلیل ارتجاع داخلی و خارجی در تلاش هستند که این صف آزادیخواهی به قدرت نرسد و مانند سال ۵٧ دوباره جامعه را با یک خمینی کثیف دیگر حال به اسم. اقای شاه زاده یا مجاهدین خلق و یا سیستم ضد مردمی قومگری فدرالی در سایه امریکا جانشین رژیم اسلامی کنند. از این جهت ماکارگران و آزادیخواهان باید با صدای بلند و محکم علیه آنها متحد شویم و از آزادی و برابری و حق شهروندی برابر که در یک نظام سوسیالیستی متحقق میگردد دفاع کنیم.

این رژیم فاشیست با این پرونده سیاهی که زیر بغل دارد باید بدون توهم و توقف کردن وبدون نیاز به دولتها و جریانات ارتجاعی نام برده با قدرت آزادیخواهانه خود سرنگون کرد. این راه را تا اخر باید پیمود. در مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی حزب سوسیالیست انقلابی ایران با تمام توان و قدرت همراه شما مردم آزادیخواه است. منفعت و هدف حزب ما جدا از منفعت و اهداف طبقه کارکر و زنان و محرومان ان جامعه نیست.

فراخوان حزب سوسیالیست انقلابی ایران این است با دید باز و منفعت طبقاتی روشن و انتخاب آلترناتیو سوسیالیستی در جهت رسیدن به زندگی بهتر و کسب ازادی بی فید و شرط، و برای دنیای سالم وخوش برای خود و کودکانمان به میدان بیائیم. به امید هر چه زودتر سرنگونی جمهوری اسلامی به امید تحقق ازادی، برابری و سوسیالیسم!

منبع: شماره ۵۵ نشریه سوسیالیسم امروز www.simroz.org
٩ تیر ١٣٩٧
٣٠ ژوئن ٢٠١٨