سخنان اخیرحسن روحانی در مقابله جوئی با آمریکا و تحلیل آن‎

سخنان اخیرحسن روحانی در مقابله جوئی با آمریکا و تحلیل آن‎

پس از چند روز بسته بودن بازار تهران و شهرستانها و تظاهرات های مردمی با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ، مرگ بر خامنه ای مرگ بر روحانی ، مرگ بر دیکتاتور، حکومت اسلامی نمیخواهیم دلار ده هزار تومانی نمیخواهیم، دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست و نیز فشار نمایندگان مجلس ارتجاع که فریاد میکشیدند چرا رئیس جمهور نمیاید و به مردم جواب نمیگوید شیخ حسن روحانی آمد و خود را رئیس جمهور ۸۱ میلیون مردم ایران خواند و آنان را به گرفتن روزه اقتصادی دعوت کرد و یک منبر آخوندی خسته کننده تکراری از نوع نشخوارهای چهل ساله علی خامنه ای برای شنوندگانش ایراد فرمود بدون اینکه در واقعیت به معضلات دامنگیر اقتصادی مردم پاسخ واقعگرایانه بدهد و نیز به جامعه جهانی پاسخ مقابله با امریکا را داد.

یعنی همان خط علی خامنه ای و کیهان حسین شریعتمداری و گفت که مردم ایران جلو یک درغگو و توهین و تحقیر کننده (بخوانید پرزیدنت ترامپ) به مردم ایران خواهند ایستاد. این در حالی است که تا بحال مردم ایران هیچگونه توهینی نه از طرف پرزیدنت ترامپ و نه از ادمینستراسیون ایالات متحده دریافت نکرده اند و مردم ایران مرتب شعار دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست رو سرداده اند و میدانند که سیاست های ایالات متحده در قبال بمب اتم جمهوری اسلامی و موشکهای دوربرد آخوند ها و سیاست مقابله اقتصادی با آخوند ها برای محدود کردن تروریسم و جنگ طلبی و توسعه طلبی نظامی این رژیم ربطی به مردم ایران نداشته و ندارد بلکه آینده ایران به آخوند و آزادی را هم در نمودار های خود دارد که میتواند با حضور سیاستمدران مستقل و آزاد آندیش به بهروزی مردم ایران منجر گردد .

شیخ حسن روحانی و منبر ایشان در این زمینه راه بجائی که نمیبرد هیچ نشان از بی آیندگی مفرط در حل معضلات اقتصادی سیاسی و بین المللی رژیم اسلامی دارد و یک فاکت مهم در امر سرنگونی و فاز پایانی اقتدار تروریسم نظام فقاهتی است.

در راستای کمک به رژیم جمهوری اسلامی و در آوردن جنگ و ترور و کشتار اسلامی در داخل و خارج وزارت اطلاعات از کانال خائنین شناخته شده بنام یک حرکت ضد امپریالیستی! ضد ترامپی مانند اقدامات بابک زنجانی ها و تریتا پارسی ها و سازمان وی برای لابی گری برای اسلام عزیز و در آوردن اقتصاد رژیم از دایره تحریم ها و سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتارکنید اطلاعیه صادر فرموده اند.

تحریم و برخورد های اقتصادی ایالات متحده را با رژیم اسلامی محکوم کرده و از جهان رسوا تر از زنجانی ها و تریتا پارسی ها استغاثه میکنند که رژیم را تحریم نکنید یعنی مانند آقای اوباما دلارهای میلیاردی را برای جنگ بیشتر در خاور میانه و کشتار و سرکوب در داخل ایران بنام مبارزات ضد امپریالیستی و ضد ترامپی به جیب آخوند ها سرازیر نمائید.

این افراد از قالی فروشان و بقال های اسکاندیناوی و کشور های دیگر  گرفته تا اعضای گروه های به اصطلاح چپ را شامل میشوند که حضور و وجودشان در چهل سال گذشته اکثرا با ریختن آب به جوی اسلام عزیز در پریود های مختلف شناخته میشود و کمتر نقشی در پروسه سیاسی ایران داشتته اند

ضد امپریالیست های مزبور در اطلاعیه خود چنین نوشته اند : سیتات

ده ها تن از فعالین سیاسی، روشنفکران و نویسندگان چپ و سوسیالیست با انتشار فراخوانی ضمن مخالفت با اقدامات دولت ترامپ، تاکید کرده اند که این اقدامات، به ضرر مبارزات رو به گسترش مردم ایران علیه حکومت اسلامی است و سرنگونی جمهوری اسلامی به دست مردم و برای حاکمیت مردم صورت خواهد گرفت

دولت ترامپ با زیر پا گذاشتن برجام و تهدید ایران با راه اندازی شدیدترین تحریم های تاریخ به همان منطق زورگویانه ای روی آورده است ، به تجربه می دانیم که تاکنون تحریم اقتصادی هیچ کشوری به سرنگونی حکومت حاکم بر آن نیانجامیده است. پایان سیتات

این نیروهای خیلی ضد امپریالیست با این درغگوئی های تاریخی فراموش میکنند که بگویند و بنویسند همین تحریم های اقتصادی جهانی بود که سیستم آپاتهاید آفریقای جنوبی را سرنگون و منحل کرد این طراز نامه نیروهای ضد امپریالیست! ضد ترامپ دست کمی از منبر شیخ حسن روحانی کلید دار معضلات اقتصادی در واقعیت امر ندارد و نقش خام کننده مردم را در مبارزات سرنگونی طلبانه شان در مقابل فاشیزم اسلامی رقم میزند و همکار تریتا پارسی است.

این نوع چلبی بازی های ضد امپریالیستی هیچ صندلی را نه برای قالی فروشان وطنی و نه بقال ها و کاسب کارهای اسکاندیناوی حامی ولایت اسلامی به فرموده وزارت اطلاعات خالی نمیکند هر چند که شیخ حسن روحانی در پیامش گفته میخواهد دست مخالفانش را نیز از این نوع ببوسد

نوید اخگر
۲۸ جون سال ۲۰۱۸ میلادی سوئد