کودک آزاری اسلامی !

بچه‌بازی یا پدوفیلی، یک ناهنجاری روانی است و عبارت است از تمایل جنسی یا تحریک جنسی نسبت به کودکان زیر ۱۰ سال … مطابق فتوای اسلامی امام خمینی این تمایل جنسی به کودکان شامل شیره خوارگان ۶ ماهه هم میشود و از نظر دینی اشکالی ندارد به شرطی که دخولی انجام نشود…

در پی انتشار گزارش‌ها مبنی بر «آزار جنسی» شماری از دانش آموزان، توسط ناظم دبیرستان غیر دولتی معین در منطقه ۲ تهران، علی خامنه‌ای خواستار محاکمه سریع متهمان و اجرای «حدود الهی» درباره آنان شد . متجاوز از فرزندان مسئولان حکومت است و آقا زاده محسوب میشود . دادستان تهران ضمن اعلام این‌ که والدین ۱۵دانش آموز در این زمینه شکایت کرده‌اند، گفت : « متهم نزد ضابطان و قاضی دادسرا اقرار نموده در یک نوبت فیلم‌های مستهجنی که در گوشی تلفن همراه خود داشته است را برای تعدادی از دانش‌آموزان پخش کرده، و بعد حدود الهی تجاوز را انجام داده است … این مورد نه اولین است و نه آخرین . سعید طوسی قاری نظر کرده ولی فقیه هم اول توبیخ شد و در حدود الهی به او گفتند سعید جان دیگه کون بچه های مردم نذاری … و بعد هم که لوح تقدیر برای تجاوز به کودکان در کلاس قرآن دریافت کرد … این همان استمرار فرهنگ دینی است .
مطابق داده های ویکی پدیا کودک آزاری عبارت است از هر گونه فعل یا ترک فعلی که باعث آزار روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک کودک شود. برخی از این آثار می‌تواند مخفی باشد. تجاوز جنسی به کودک از انواع کودک آزاری فیزیکی محسوب میشود … بر اساس پیمان‌نامه حقوق کودک هر فرد زیر ۱۸ سال کودک محسوب می‌شود . در آلمان کودک‌آزاری که بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند با نظر موافق کمیسیون پزشکی با استفاده از دارو عقیم می‌شوند . در سوئد نیز قانون مشابهی وجود دارد. در فرانسه و اسپانیا نیز مشابه همین حدود الهی برای اجرای مورد مشابه انجام گرفته‌است . کودک آزاری در ایالات متحده آمریکا جرمی بسیار جدی معادل قتل محسوب می‌شود و دادگاه می‌تواند برای مجرمان از احکام تعلیقی تا حبس ابد مجازات تعیین کند.

این غربی های فاسد خیلی بدبخت و خاک تو سرن . از همان کودکی حسابی مواظب کودکان هستند تا در فلاکت و بدبختی دست و پا نزنند رشد خوب و مناسبی از نظر فیزیکی و روحی داشته باشند ، در محیطهای اجتماعی حسابی به کودکان میرسند و مواظبشان هستند تا کودک در فضای آرام رشد کند تحصیلات خوب داشته باشد و نهایتا نیروی کار سالمی به جامعه تزریق شود و اقتصاد رشد کند…و مردم در راحتی دست وپا بزنند و گناه آخرت برای خودشان بخرند … این غربی های فاسد کلاس دینی ندارند و بدبختی از همین جاست . در عوض از همان کودکی به کودک آموزش میدهند که علائم یک کودک آزار چیست ؟ با اعضا بدنش آشنا میشود و خلاصه در هیچ سنینی تابویی برایشان معنی ندارد . کودک در نوجواتی به شکلی کاملا طبیعی با جنس مخالف همسن خودش آشنا و در رابطه است .

ولی در دین اسلام این بدبختی ها وجود یا معنی ندارد . از همان کودکی جدا سازی دینی شروع میشود . همه چیز برای کودک تابو است. کودک اصلا نمیداند کودک آزاری چیست ؟ رسما در کلاسهای دینی و قرآن این نیروی کار جامعه را کونش میگذارند تا روح و روانش رسما سرویس شود و مشتی روانی و بیمار در جامعه رشد میکند و حدود الهی اینجوری رعایت شود … مطابق تحقیقات میدانی ۹۰ درصد متجاوزین به کودکان ، خودشان در کودکی تجربه تجاوز شدن را دارند …

درست در همین هنگامه دعوت حسن روحانی از هنرمندان در ایران به افطار خودش مشکوک میزند . از کلیه هنرهندانی که دعوت شده اند بخواهید تا از رفتن به افطار امتناع کنند ، چون آن موجودات دینی ممکن است هنرمندان را هم کودک فرض کنند و در حین خوردن زولبیا و بامیه کونشان بذارند !

اسماعیل هوشیار
۳۰٫۰۵٫۲۰۱۸