حکومت اسلامی آدم کش و امنیت ؟!

حکومت اسلامی آدم کش و امنیت ؟!

مقامات ریز و درشت و همه کسانی که پدیده جمهوری اسلامی را بنیاد نهادند و ۴٠ سال است وجود کوچکترین امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی و انسانی را مصادف با مرگ و نابودی خود حساب کرده و میکنند اکنون بیشرمانه دم از این میزنند که “به برکت جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشوهای خاومیانه میباشد”!

فاشیستهای اسلامی حاکم! اگرمنظورتان مقایسه با داعش است که در عراق و سوریه و افغانستان جنایت میکنند، عجب امنیتی!. خوب داعش چند سالی است زیر سایه نظم نوین جهانی به وجود امده است. اما شما چهل سال است که داعش واقعی از نوع شیعه گری آن هستید، که اتفاقا همانهای که در این دوره نیاز به شکل دادن داعش بودند در آنزمان نیز به رهبر کردن یک آخوند پست و مرتجع مانند خمینی نیاز داشتند و شما را سرهم بندی کردند و به جامعه ایران تحمیل نمودند.

در اصل وجود جمهوری اسلامی و جنایتش در ایران و منطقه خود یک رکن پایه گذاری داعش هم بوده است. در هر صورت با هم گوشه کوچکی از صحنه های جنایت شما اسلامیون را یاد اور شویم تا بیشتر روشن شود آیا شما فاشیستهای ضد امنیت اجتماعی براستی در ایران “امنیت ایجاد کرده اید”. حتما بیاد میآورید چه جور انقلاب بر حق پنجاه وهفت مردم ازادیخواه و زنان وکارگران ایران برای یک زندگی بهتر و آرامش و ازادی و امنیت به خون کشیدید! ؟؟ عملکرد و حرفهای خمینی جلاد و بنی صدر و طالقانی و بهشتی و رفسنجانی وصیاد شیرازی و چمران و کشتار خلخالی را همه بیاد دارند.

هم نسل های من به یاد دارند و با چشمان خود جنایت شماها را دیدند و هرگز فراموش نمیکنند. نسلهای بعداز ما هم در جنایت بی وقفه شما در امان نبوده است. به یاد دارید سال پنجاه و هشت زنان اعتراض کردند به حجاب اجباری و به خیابانها امدند و حکومت عدل الله هیتان به چه شیوه وحشیانه ای به آنها حمله کردند! خیلیها سر و پا شکسته و زخمی و تعدادی زیادی روانه زندانها کردید. یادتان است تمام احزابهای سیاسی را “غیر قانونی” اعلام کردید و دستور جمع اوری اسلحه های که مردم از پادگانهای دوره پهلوی به دست اورده بودن دادید تا بعد کشتار مخالفینتان را شروع کنید و شروع کردید! دها هزار مبارز و جوان را به دستور شخص خمینی جلاد و با موافقت سران حکومت بدون محاکمه به پای دار بردید و تیر باران کردید وجنازه هایشان به خانواده هایشان تحویل ندادید و اگر هم تحویل میدادید پول کلوله را از خانوادهای داغ دیده میگرفتید ؟ یادتان است دختران سیاسی را میگرفتید و به طور وحشیانه شکنجه و اذیت و ازار میکردید و قبل از اینکه اعدامشان کنید به آنها تجاوز میکردید و میگفتید در قران کثیفتان امده است دختر باکره در اسلام حلال نیست به خاکش بسپارید. یادتان است در کردستان لشکر کشی کردید برای سر کوب مردمی که از دست اوردهای انقلاب پنجاه و هفت دفاع میکرد و حکومت عدل اسلامیتان با توپ باران و خمپاره باران و بمب باران هوایی شهر و دشت و دهات را شخم زدید و چه جنایتی نباید میشد کردید ؟ یادتان است به خاطر مقاومت برحق مردم سنندج ١۴ هزار خمپاره را روی سر ان مردم ازادیخواه و برابری طلب فرو ریختید و صدها نفر زخمی و یا جانشان از دست دادند و خانه و کاشانشان روی سرشان خراب کردید؟ و در فرودگاه سنندج دها نفر بیگناه را اعدام کردید. یادتان است جریان مفتی زاده و محمد شاطر و حاجی مسعود…. اینها را به اسم پیشمرک مسلمان به جان و زندگی مردم در کردستان راه انداخته بودید با پول و اسلحه شما و اختیارات تام جنایت میکردند . یادتان است مردم معترض و انقلابی ترکمن صحرا را با چه جنایتی سرکوب کردید؟ یادتان است در جنگ ایران و عراق هزاران هزار انسان را به کشتن دادید به اسم رمز پیش به سوی کربلا و یا میروید بهشت و خیلیها هم با زور و اجباری روانه جنگ کردید و هرگز بر نکشتند. ولی خود و فرزندانتان در کمال ارامش و سلامت زندگی خود را میکردید .یادتان است صدها انسان بیگناه در ان مملکت اسلام زده را در ملاعام و با جروسقیل اعدام کردید. یادتان است بعد از جنگ ایران و عراق به دستور شما در سال شصت و هفت هزاران نفر را بدون محاکمه تیر باران کردید که حتا با اعتراض منتطری همقطار خودتان نیز روبرو شدید. وووو

هنوز هم روزی نیست در ایران به بهانه های مختلف چند نفر را اعدام نکنید. روزی نیست انسانهای معترض به این وضع موجود که شما فراهم اورده اید دستگیر و روانه زندان نشوند. روزی نیست اعتراضات بر حق کارگران برای به تعویق افتادن حقوق خود مورد هجوم نیروهای سرکوبگر شما قرار نگیرند و دستگیر و روانه زندان نشوند. خوب خبر دارید مواد مخدر که وارد ایران میشود و یا در ایران تولید میشود از کانال سپاه پاسداران و به دستور شما صورت میگیرد و در بین جوانان تقسیم میکنید به خاطر اینکه مبادا در مقابل شما قد علم کنند و یا به سیاست روی بیاورند. این همه گله حزب الله و خواهر زینب وسر بازان گمنام امام زمان و بسیجی و نیروی انتظامی و لباس شخصیها وحراست و نهی از منکر و دها سازمان جنایت کار و مفت خور برای چی لازم دارید اگر در ایران امنیت هست؟؟! روزی نیست زنان ان مملکت را مورد تحقیر و بی حرمتی و بی حقوقی مطلق قرار ندهید. روزی نیست جلوی دختران و زنان ازادیخواه در خیابان نگیرد و مزاحمت برایشان پیش نیاورید. روزی نیست فقر وفلاکت و بیکاری در ان مملکت بیشتر و بیشتر نشود. حالا با این پرونده جنایتکارانه تان بی شرمانه بدون اینکه غم بر ابرو بیاورید میگوید در ایران “امنیت “به وجود اورده اید؟!

شما جنایتکاران تاریخ خودتان عامل اصلی نا امنی هستید. شما هیچ شکلی از امنیت و آزادی در ایران باقی نگذاشته اید چونکه رمز بقای حاکمیت سیاه شما سیاست و اعمال ضد امنیتی کردن تان است.و شما وصله ناجوری هستید با زندگی امروزی جامعه آزادیخواه کارگران و زنان و جوانان و همه کسانی که تشنه آزادی و برابری و امنیت و رفاه هستیند. شما خق ندارید از امنیت دم بزنید! شما، تک تکتان، باید بد دلیل سلب امنیت و جنایت بیشمار در این چهار دهه در ایران و منطقه محاکمه و شدیدا مجازات شوید. و حتما مجازاتتان خواهیم کرد!
مرگ بر جمهوری اسلامی! زنده باد آزادی ، برابر، سوسیالیسم!

منبع: شماره ۴٨ نشریه سوسیالیسم امروز