تثبیت نظرگاه های اسلامی در حکومت خطری برتر از بمب اتم‎

تثبیت نظرگاه های اسلامی در حکومت خطری برتر از بمب اتم‎

ایالات متحده امریکا از برجام خارج شد و دو فرصت۹۰ روزه و ۱۸۰ روزه برای خروج هم پیمانان اقتصادی خود در اروپا و جهان قائل شد که برای درگیر نشدن با تحریم های اقتصادی امریکا از معاهدات اقتصادی خود با حکومت جمهوری اسلامی خارج شوند.

پرزیدنت اوباما با نوشتن متنی و تعریف و تمجید از قرار داد خود با رژیم جمهوری اسلامی هیچ اشاره ای به خطر تروریسم اسلامی در ایران و منطقه خاورمیانه نکرد گویا این خطر اساسا وجود ندارد.

سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید برخورد کنید شاه کلید معمای دیکتاتوری اسلامی تروریستی ایران است.

در طی چهل سال گذشته اعم از نیروهای اپوزیسیون و پوزیسیون اسلامی جمهوری اسلامی و نیز قدرت های خارجی با کلید هائی در دست برای باز کردن قفل دیکتاتوری نظامی تروریستی جمهوری اسلامی اقدام گرده بودند اعم از نافرمانی مدنی رفرندام مماشات انتخابات انتصابات پرداخت میلیارد ها دلار توسط اوباما برای دست مریزاد گفتن به تمام ترورهای داخلی نظیر کشتار ۶۷ در زندانها و یا ترور و کشتار یهودیان در بوئنس آیرس و یا کشتار امریکائیان در پایگاه خُبر ولی هیچکدام به پای شاه کلید با ایران همچون افریقای جنوبی زمان آپاتهاید برخورد کنید نرسید.

ادامه جنگ در سوریه و تجهیز حزب الله لبنان توسط جمهوری اسلامی جنگ را بداخل ایران خواهد کشید.

اعتراضات دولت اسرائیل را در قبال خطری که آنان را توسط جمهوری اسلامی از طریق سوریه و لبنان شامل میشود جدی بگیرید.

پرداخت ملیونها دلار برای پیروز کردن حسن نصرالله و حزب الله لبنان در انتخابات آن کشور جنگ را در شهر های ایران به الزام تبدیل میکند.

دو شاه کلید اساسی در بزیر کشیدن ترریسم جمهوری اسلامی از اریکه قدرت اعتصابات اعتراضات سراسری تسخیر مراکز نظامی و مطبوعاتی رادیو تلویزیونی رژیم و حمایت از سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپاتهاید برخورد کنید یعنی تحریم کامل این جرثومه فساد خواهد بود.

مردم ایران باید از موقعیت بدست آمده کنونی در جهت سرنگونی این نظام خونریز اسلامی استفاده کرده و برای جایگزین کردن آن با یک آلترناتیو سکولار غیر اسلامی و آزادیخواه کمر همت بندند

نوید اخگر ماه می سال ۲۰۱۸ میلادی سوئد استکهلم