پیام شرم آور ملا بختیار به حکومت اعدام اسلامی ایران برای اعدام نکردن رامین حسین پناهی

پیام شرم آور ملا بختیار به حکومت اعدام اسلامی ایران برای اعدام نکردن رامین حسین پناهی.


ملا بختیار خطاب به روحانی در اینمورد پیام داده است. اما اگر چه نفس تلاش برای اعدام نشدن رامین چیز مثبتی است و لی محتوای پیام شرم آور است. نقض غرض است.

در این پیام، او روحانی را دعوت میکند که به رامین و همشهریانش رحم کند. ترحم کند. و او را ببخشد. رامین مقصر میشود و بر همین مبنا باید به درگاه رژیمی که از طرف رامین مورد ظلم واقع شده ، رفت و برای بخشش این خطا کار در پیشگاه مظلوم زانو زد ، التماس کرد. و تقاضای ترحم به درگاهش تقدیم کرد.

از محتوای این پیام بر می آید که ملا بختیار قانون رژیم را به رسمیت می شناسد ، و برای آن به اصطلاح فهم دارد.

پس در نتیجه روحانی را نه از زاویه قانونی بلکه از زاویه وجدانی به بخشش توجه می دهد. تداعی کردن حکومت ایران با وجدان، شوخی بی مزه و تلخ است. تازه ترین نمونه آن “خود کشاندن” نیشتمان خواهر زاده رامین توسط اطلاعات رژیم روحانی است.

از این فراتر ، به شیوه ای شرم آور پای ایدئولوژی رامین را به میان میکشد و میگوید که او خود با این ایدئولوژی نیست و فاصله دارد ، گویی داشتن ایدئولوژی مخالف دولت روحانی برای مکافات اعدام کافی است. پس میماند، که به ترحم و وجدان آویزان شد تا بتوان حکومت را نرم کرد.

این خودشیرینی برای حکومت ایران است و به شیوه ای متحیر کننده دارد ضمنی این را تایید میکند که بله شما جای ایراد ندارید چون رامین ایدئولوژی دیگری دارد و به همین دلیل منتظر دار اعدام است.ایدئولوژی که خود ملا بختیار تاکید میکند که او خودش با آن فاصله دارد و با این یادآوری چندش آور برای روحانی و مسلمانهای دیگر بویژه صاحبان پول و قدرت پیغام میدهد که آنها را می فهمد و درک میکند.!!

ملا بختیار ، از اینها هم فراتر رفته، به نمایندگی از همشهریان رامین، روحانی جانی را به ترحم نسبت به همشهری های رامین دعوت میکند.

در ادامه او تلاش میکند که در این فرصت از اسلام چهره انسانی بدهد و اسلام را همتا و مساوی باحقوق انسانی ( مروف) قلم دهد.

اگر این درخواست ، یعنی دادن پیام ، دیکته اطلاعات قرار گاه حمزه هم نباشد که توجیهی برای عقب نشینی در اعدام رامین درست کنند،

ولی محتوای پیام مشمئز کننده است. و جای تاسف از این همه سقوط .

آیا ملا بختیار متوجه نیست که به قیمت حفظ جان رامین ، دارد شخصیت اش را ترور میکند، متوجه نیست که دارد عقایدش ، افکار ش و آرمانش را از او میگیرد و در نتیجه او را میشکند؟

متوجه نیست که این همان چیزی و همان خواسته ای است که رژیم ایران از رامین میخواهد؟