وصیت باباهای خوب !

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به پکن سفر کرده و با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین دیداری داشته است . دولت چین پس از دیدار تاریخی میان رئیس جمهوری این کشور با رهبر کره شمالی گفت که پیونگ یانگ متعهد به خلع سلاح اتمی شده است . رهبر کره شمالی در اظهاراتی غیر منتظره گفت که غیر اتمی کردن شبه جزیره کره وصیت پدربزرگ و پدرش بوده است….

به دنبال این اتفاق علی خامنه ای هم شاید برود روسیه و بگوید : قبول کردن زهر برجام در حلقمان وصیت امام خمینی بود . امام ۲ وصیت تاکتیکی داشت که شامل شعار ” مرگ بر دنیا ” و “اقتصاد مال خر” است …. یک وصیت استراتژیک هم داشت که اول اسمش برجام است مبنی براینکه مقاومت نکنید وبذارید بمالن … والا اگر به درمالی رضایت ندین آنوقت چپاندن به روش ناتو دردش خیلی بیشتر است….

…………………………………..

مجاهدین از قول عضو قدیمی خودشان ” آقا ” نوشتند : سرنوشت رقت آور وعبرت انگیز شاعری که در برابر شیخ و شاه زانو زد و ارتجاع او را به یغما برد…

آقا که جای خود دارد شخص مسعود رجوی هم بیاید و بنویسد باز هم واقعییت تغییری نمیکند با بالعکس جا نمیرود….شعور مخاطب حتی هواداران خودتان را دست کم نگیرید…

بحث فردیت و جنسیت البته در تشکیلات مجاهدین پایه علمی نداشت . انقلاب ایدئولوژیک فقط بن بست سیاسی آن زمان را پوشش میداد . این توجیه و پوشش ظاهرا خیلی هم علمی و منطقی مینمود به نام جنگ درونی با فردیت و جنسیت….مجاهدین در بحث های سرکاری مربوطه این ۲ موضوع را منکر نشدند فقط تشریح میکردند که انسان در مواجه و رویکرد عملی با این پدیده ها میتواند مثبت و یا منفی بافی کند . حفظ ساختار تشکیلاتی آن زمان در تولید همین بحث ها ریشه داشت . در قسمت منفی بحث باید زد توی سر فردیت تا کسی جای رهبری را نگیرد به خاطر مبارزه ….و در بخش جنسیت موجودات ” نر ” حضور یا نقش خودشان را به زبان خودشان منکر شوند تا ماده های مسئول ، عقب ماندگی تاریخی زنان کره زمین را جبران کنند . فردیت و جنسیت بالا برنده را هم البته تشریح میکردند که به جز مقام رهبری عقیدتی ، هیچ فرد دیگری شایسته آن نبود .

مارمولک عقیدتی خوب همه را به مدت ۲ دهه گذاشته بود سرکار باهمین بحث ها ، فقط برای حفظ نیرو یا تشکیلات جهت چیدن میوه سیاسی اش … و هنوز هم همین است…

برایشان قیمت این حفظ نیرو مهم نبود که چطور پرداخت میشود ؟ تخلیه فشار به شکلی مصنوعی چه شکلی دارد ؟ انکار پذیرفته بودند و میدانستند که آدمها به خاطر مبارزه جلق میزنند و یا کون هم میذارند…..وقتی تمام راهها بسته باشد این پدیده از کجا فشار را تخلیه کند ؟ خانواده و سکس به خاطر مبارزه ممنوع میشود ، مسیر سیاسی و نظامی هم به خاطر کجی زمین بسته است ، راه خروج و انتخاب را هم به خاطر مبارزه بستند …. تمام مسیر و تصمیماتشان ورژن سیاسی داشت که عملا به مرور زمان، سکنات و رفتارهای فرقه ای به خود گرفت ، حالا حکومت اسلامی دست گرفته که فرقه ها چه خصوصیاتی دارند ؟ به همان دلایل که افاقه نمیکند اقا یا شخص مسعود جهت مالاندن بقیه بیاید…به همان دلیل هم ساختن مزخرفاتی مثل ماجرای نیمروز وسارقان روح توسط حکومت اسلامی حاکم و مدیا،از نظر تاریخی جا نمیرود . پدیده ها با رفتار نیروی مقابلشان جبرا پوزسیونشان مشخص میشود . شعور مخاطب را دست کم نگیرید.

بحث فردیت و جنسیت از نوع سازنده اش ، خاص مجاهدین نبوده و نیست آنها فقط این بحث را به نفع خودشان نتیجه گیری میکردند. والا هر بُزی میداند که فردیت و جنسیت غیر قابل کنترل و وحشی ، نتیجه اش میشود سعید طوسی و ولایت فقیه حاکم….

۳۰٫۰۳٫۲۰۲۱۸
اسماعیل هوشیار