مردم ایران از روی اصلاح طلب و اصول گرا و دختران خیابان انقلاب از روی لچک و مجاهدین عبور کردند‎

مردم ایران از روی اصلاح طلب و اصول گرا و دختران خیابان انقلاب از روی لچک و مجاهدین عبور کردند‎

چشم انداز سرنگونی:

ضرب العجل ایالات متحده در خارج شدن از برجام و فشار بر روی خروج علی خامنه ای و باند تبه کار جمهوری اسلامی از جنگ سوریه یمن عراق و افغانستان لبنان (منطقه) و سر گذاشتن بر موازین حقوق بشر همانطور که از سالهای قبل پیش بینی کرده بودیم به منصه ظهور پیوست و برجام دو و سه و چهار و جمع کردن بساط ولایت فقیه یا بصورت مخفی و یا علنی بر روی میز کشورها و جامعه جهانی قرار گرفت.

راه حل ها:

رژیم اسلامی در این مرحله با چند راه کار برخورد کرده است که به نظر نگارنده هیچکدام از این راه کارها گره از سیاست ورشکسته رژیم باز نخواهد کرد.

اول اینکه در بن بست با سیاست ایالات متحده امریکا رژیم اسلامی به شرق و چین روی بیاورد.

البته اگر این سیاست جواب داشت علی خامنه ای درب مواضع اتمی اش را گل نمیگرفت و بسوی شرق و چین برای ادامه غنی سازی از همان ابتدا روی میآورد.

دوم اینکه به سیاست گذشته تضاد بین اروپا و امریکا که در زمان خانم کندالیزارایس در جریان بود روی کند که با موضع گیریهای اخیر آلمان و فرانسه و انگلیس در زمینه موشکهای رژیم اسلامی این کانال نیز افشا شده و مسدود میباشد.

سوم اینکه به جنگ و ادامه غنی سازی روی کند همین کاری که امروز از کانال حوثی های یمنی دارد با پرتاب موشک بر علیه عربستان صورت میدهد که این هم بطور خاص با افشاگری های نماینده امریکا در سازمان ملل و مقامات عربستان سعودی در نشان دادن موشک های ساخت رژیم ایران به جامعه جهانی اجماع گستره تر و شدید تری را بر علیه رژیم دامن میزند.

درمورد ادامه غنی سازی اورانیوم باید گفت که اقتصاد ورشکسته رژیم اسلامی کمر شکسته تر از آنست که بتواند حتی خواب آنرا ببیند با توجه به اینکه در ۱۲۰ روز آینده و پایان ضرب العجل ایالات متحده سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید بسا شکننده تر وارد عمل خواهد شد و آخرین رمق های نظام سرکوب و جنگ را نیز به باد خواهد داد.

بازی با کارت اصلاح طلبان قلابی بعنوان چرخ زاپاس نظام سرکوب و کشتار در جریان قیام دی ماه گذشته پنچر و با شعار اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا از کار افتاد و استراتژیکمان قیام و مردم ایران با آتش زدن مساجد حسینیه ها منابر امامان جمعه و مقابر امام زاده های ساختگی و قلابی اسلام عزیز بعنوان کاسه گدائی و دزدی از جیب مردم محرم ایران و نیز دختران خیابان انقلاب در برداشتن حجاب اسلامی و رفتن بزیر تهاجم مزدوران علی خامنه ای و حکومت اسلامی از روی ایدئولوژی مجاهدین و لچک و چاقد مریم رجوی بعنوان یکی از اصول محکم اسلامی نیز عبور کردند.

نماینده مجلس رژیم اعلام میکند که اواخر سال گذشته ۳۰۰ میلیارد دلار از کشور خارج شده است این درحالی است که کارگران و زحمتکش ایران در بخش های مختلف روزانه تظاهرات و اعتصاب میکنند و خبر از حقوق ها نگرفته چندین ماهه و یا ساله خودشان را میدهند و نیز این در حالی است که لیست دارائی های میلیاردی علی خامنه ای و پسران و نوادگان و مزدورانش در سطح وسیع در اینترنت دست بدست میگردد.

جامعه جهانی نبایستی منتظر مجدد موشک پرانی علی خامنه ای به عربستان سعودی بوسیله حوثی بماند جامعه جهانی باید پولهای دزدیده شده مردم ایران را بلوکه کرده و از دسترس تروریست های اسلامی علی خامنه ای دور نگه دارد.

جمهوری اسلامی باید جواب دندان شکنی از جامعه جهانی در زمینه اقدامات نظامیش در سوریه که منجر به کشتار بیش از ۵۰۰ هزار و آوارگی ملیونها شده است بگیرد بدون این جواب ترور اسلامی در سوریه جمع نخواهد شد.

جامعه جهانی باید هر چه بیشتر اقتصاد نفتی و بانکی رژیم را محدود و به مردم ایران کمک کند تا با دست خود این جرثومه خباثت و جنایت تاریخ بشریت را از صحنه سیاسی ایران همچون فاشیزم هیتلری حذف کرده و ادامه حیات عنصر ترور اسلامی را در ایران و منطقه کور کند همانطور که جامعه جهانی در جنگ جهانی دوم در مقابل فاشیزم هیتلری ایستاد. جهان راهی جز ایستادن و حذف قاطع فاشیزم اسلامی ندارد.

نوید اخگر ۲۸ ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی سوئد استکهلم