برداشتن حجاب اجباری یعنی گذاشت نارنجک ضامن کشیده زیر پایه های اقتصاد حکومتی چرا؟‎

برداشتن حجاب اجباری یعنی گذاشت نارنجک ضامن کشیده زیر پایه های اقتصاد حکومتی چرا؟‎

 

در ایران اسلام زده و از دیر زمانی و از ظهور آخوند در تاریخ سیاسی ایران از سلاح دین برای استثمار توده ها و برداشتن آخرین سکه ها از جیب کارگران و زحمتکشان استفاده میشده است.

مسجد سازی حسینه سازی امام زاده سازی ایجاد مراسم مذهبی اسلامی دسته های مختلف عزا داری انجام مراسم سوگواری برای امامان و رهبران دینی و بزبان و فرهنگ اسلامی یعنی رفتن برای بوسیدن خاک پای امامان و مشرف شدن به مکه معظمه و جاری کردن فرهنگ بقول خودشان انفاق اسلامی که آنروی سکه نداشتن همیاری سوسیالیزه شده و ارگانیک دولتی به مردم هست و دزدی های اسلامی از نوع آخوندی و گرفتن خمس و ذکات و حق امام و غیر آن یعنی در یک کلام حفاظت از ساختار اسلامی که یک سرش به موی سر زن و آنسرش به تمام چاپیدن های اقتصادی اسلامی و برداشتن میلیارد ها وجوه خیریه (گدائی سازمان دهی شده دولتی) از مقابر امامان و امام زاده ها و مساجد و حسینه ها وصل است در جنگ با سکولاریزم یعنی برداشتن حجاب یعنی گذاشتن چند نارنجک ضامن کشیده بر زیر پایه های منابع مالی اسلامی که از داخل ضریح ها و مقابر اسلامی بدست میاید و از طرف دیگر تهیه لباس ها و لچک و چارقد و چادر های سیاه و سفید و غیره برای زنان با رانت های دولتی بعنوان یک کارخانه عظیم تولیدی برای کمک به تروریزم اسلامی است.

چرا رژیم با این خشونت بر علیه فعالیت های ضد اسلامی زنان برخاسته؟ و چرا از نگاه رژیم این برخورد با زنان از هر زمان دیگری ضروری تر بنظر میرسد؟

چند پارامتر عمده که استراتژیکمان زیر بنای درآمد های رژیم را هدف قرار داده بقرار زیر است.

الف : بیرون آمدن ایالات متحده امریکا از برجام یک و شروع مجدد تحریم های گسترده نفتی و غیر نفتی که منجر به سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید بطور گسترده خواهدشد یعنی ورشکستی کامل بنیاد های اقتصادی رژیم اسلامی.

ب: تحریم های سپاه پاسداران بعنوان یکی از قدرت های ترانزیت مواد مخدر در جهان و در کنار آن صحبت از خلع سلاح حزب الله لبنان بعنوان همکار رژیم اسلامی در ترانزیت مواد مخدر خطرات جدی اقتصادی برای رژیم ایجاد خواهد کرد و از درآمد های میلیاردی آنان چه در ترانزیت کالا و چه مواد مخدر خواهد کاست. در ملاقات ملک سلمان و رهبران انگلیس همین دیروز مجددا بر خلع سلاح حزب الله لبنان موازی با خواست ایالات متحده تاکید شد.

پ: شکست قریب الوقوع رژیم در جنگ سوریه و اخراج رژیم ایران از سوریه یمن عراق بعنوان بازار های دم دست رژیم نیز ضربات کوبنده ای بر اقتصاد رژیم اسلامی وارد خواهد کرد و حیاط خلوت رژیم را به سقوط نزدیکتر میکند..

دال: در صورت به توافق رسیدت ایالات متحده با کره شمالی و خنثی سازی مواضع اتمی آن کشور در عرصه سیاسی و نظامی رژیم یکی از محور های سیاسی نظامی تکنولوژیک خویش را از دست خواهد داد و بسیار منزوی تر از هر روز دیگری خواهد شد و بر اقتصاد و انزوای سیاسیش اثرات جدی خواهد گذاشت.

نتیجه : بدین منظور از دست دادن استراتژیک حس اسلامی زنان و به طبع آن حس اسلامی مردان ایران و رفتن بطرف سکولاریزه شدن. پایگاه های پول ریزی به مقابر امامان و مساجد و حسینه ها از دست خواهد رفت یعنی هر ریال و هر تومان به لاخ موی زنی وصل است که در زیر لچک و چادر اسلامی نگاه داری میشود و عوامل اسلامی میتوانند از آن بنفع قدرت سیاسی خویش در حال و آینده برخوردار شده بهره برداری کنند.

پوزیسیون اسلامی در خارج رژیم در پی نگه داشتن این ساختار اسلامی آخوندی امام زاده بازی است و چشمش در پی همین بهره کشی ضد انسانی اسلامی است که قرنهاست بر ملت ایران تحمیل شده است در تاریخ ایران همانند امروز تاریخی نداشته ایم که جارو کردن فاشیزم اسلامی همانند فاشیزم هیتلری در دسترس باشد با سرنگونی مساجد و مقابر و حسینه ها که خواست مردم ایران است. خواست مردمی که این اماکن را به آتش میکشند و فریاد میزنند حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم نمی بایست شعار مردم را برگرداند و گفت مردم شعار حکومت آخوندی نمیخواهیم نمیخواهیم داده اند همه به دروغها و بریشتان خواهند خندید.

البته در چهارشنبه سوری امسال نیز باز به اتم وجه مردم امام زاده ها مساجد حسینه ها و مراکز جهل و جنون و اسلامی را به آتش خواهند کشید و شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم سر خواهند داد.

نوید اخگر ۱۰ ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی سوئد استکهلم