باز هم عوامفریبی و تهدید خامنه ای در قبال کارگران

باز هم عوامفریبی و تهدید خامنه ای در قبال کارگران

 

خامنه ای درروزه خوانی  اخیر خود  گفته است “بنده بارها به کارگران عزیزمان گفته ام مواظب باشید، از روز اول انقلاب که جمهوری اسلام به قدرت رسید ضد انقلاب همیشه تلاش کرده که بلکه بتواند جامعه کارگری را به نحوی علیه جمهوری اسلام تحریک کند”. اما سوال این است چرا خامنه ای جلاد و سران حکومت به تکاپو افتاده اند  وهمه شده اند طرفدار کارگر و “حق شهروندی  و”رفراندم” وغیره؟

 قبل از اینکه وارد بحث شوم جا دارد  ازطرف خود و حزب سوسیالیستی انقلابی ایران از دست دادن رفیق علی نقدی یکی از کارگران نیشکر هفت تپه که به علت فشاربیش از حد زندگی طاقت فرسا از جانب کارفرما و حکومت جمهوری اسلامی همین خامنه ای شیاد و جنایتکار متحمیل شده بود، متاسفانه به زندگی خودش پایان دهد. تسلیت میگویم به خانواده و همسر و فرزندانش و دوستانش و به کارگران نیشکر هفت تپه. بدون چون چرا جمهوری اسلامی  را عامل و مسئول جان رفیق علی نقدی باید شناخت. یاد عزیزش گرامی باد!

به خامنه ای باید  گفت از کجا و کی تو و حکومت مقدس جمهوری اسلامیتان به فکر جامعه کارگری بوده اید؟ اگر صراحت داشتید، که ندارید، باید میگفتی تمام  عامل بدبختیها، رنجها و بی حقوقیها زیر سایه حکومت عدل  علی و مقدسات جمهوری اسلامی بوده است، نه چیزی دیگر. چرا دروغ گفتن شده شغل شریفتان و مثل آب خوردن دروغ میگوید.  ای جلاد! خوب میدانید چه بلای بر سر جامعه کارگری و جامعه میلیونی ایران آورده اید .

 چهار دهه است  تحمیل سفره بی رونق و نابود کردن  زندگی میلیونها کارگر و کودکان کار هدف محوری بقای جمهوری اسلامی بوده، اکنون به فکر آنان هستید؟. شما امروز هم در صدد سرکوب وحشیانه و تحمیل دستمزد و فقر مطلق به آنها هستید. شما از ترس اعتراضات رادیکال کارگری به هذیان گفتن افتاده اید نه دوست داشتن کارگر.  مگر بین کارگر و جمهوری اسلامی  دزد و فاسد و “اختلاس گر” و شلاق زن  کارگران میتوان پل دوستی برقرار کرد؟!  غیر ممکن است،هیچ کارگر شرافتمندی این رژیم را از آن خود نمی داند!

خوب میدانید که چقدر جلسه و نقشه وطرح و پول خرج میکنید که مانع اگاهی و تشکل و سازمان دهی کارگران و زنان و جوانانی شوید که برای اسلامتان خطر بوجود نیاید .خوب خبر دارید جلاد آدم کش ودروغگو که به فرمان تو و به دست سپاه پاسداران و اطلاعات و شکنجه گران و مسئولین زندان و قوه قضایه زبان اسانلو را بریدند و فراریش دادند .خوب میدانید رضا شهابی یکی از رهبران شرکت اتوبوسرانی که به شدت مریض است و باید تحت نظر پزشک باشد! بدون هیچگناهی در زندان بسر میبرد. خوب خبر دارید چقدرجعفر عظیم زاده زندانی و اذیت و ازار داده شد . خوب میدانید چقدر محمود صالحی ها را آزار و سرکوب کرده اید.

خامنه ای قاتل کارگران! یادت نرفته  که کارگران اق دره را گرفتند و زندان کردند و شلاقشان زدند ؟  خبر داری  که تازگی، هشتم اسفند سال ١٣٩۶ یک کارگر نقاش را به اسم عثمان اسماعیلی اهل شهر سقز را دوباره روانه زندان کردید چرا که از حق انسانی کارگران دفاع میکند. میتوانید به جامعه کارگری ایران توضیح بدهید این همه جنایت شما نسبت به کارگران برای چه بوده است؟

کارگران ایران  چند برابر زیر خط فقر دارند زندگی میکنند و بازنشستکان و معلمان و اکثریت جامعه  زیر سایه حکومت  الهی شما به فلاکت کشیده  شده اند. و بعد بی شرمانه میگوید از روز اول انقلاب همیشه گروه های ضد انقلاب به فکر ضربه زدن و یا به انحراف کشیدن جامعه کارگری بوده اند ؟ عجب بی حیای هستید آخوند جانی و شیاد !.  از سر” دلسوزی برای کارگران “دارید زمینه فراهم میکنید که  دو باره  پرونده سازی کنید برای اعتراضات و تظاهرات بر حق کارگران؟ درست مانند دوران اوایل قیام ۵٧  به بهانه نقش ودخالت “ضد انقلاب” کارگران را سر کوب کنید؟

 شغل شریفتان همیشه دزدی، سر کوب و پاپوش دوزی و دروغ بوده  و هست. چرا جرعت ندارید بگویید که به معنای واقعی و پراتیکی تنها کمونیستها بودند و هستند که از منافع کارگران  دفاع میکنند در مقابل سرمایه داران و حاکمیت ضد کارگری شماها همقطاران سرمایه دارتان میگویند هر اعتراضی در محیط کار بوجود بیاید زیر سر سوسیالیستها و کمونیستها است. میگویند کمونیستها خطرناک هستند  چونکه کارگران را به منافع خودشان اگاه میکنند و اگاهی طبقاتی یادشان میدهند. میگویند کمونیستها خواهان برابری زن و مرد، و حامی مجمع عمومی و شورا و تشکل  مستقل کارگران از دولت  و طرفدار لغو کار مزدی و استثمار انسان از انسان میباشند. بله اینها جرم واقعی ما کمونیستها و کارگران است و به آن جرمها افتخار میکنیم!

 خامنه ای خوب میداند نه سلطنت طلبها ی شوینیست و از حکومت رانده شده و نه سازمان مجاهدین خلق مسلمان  و نه لیبرالها و جمهوریخواهان، نه قوم پرستان  و ناسیونالیستها در قالب  احزابی مانند حزب دمکرات کردستان ایران، و نه خود حمهوری اسلامی و غیره ربطی به طبقه کارگر و زنان و ازادیخواهی و برابری ندارند. همه ضد کارگر هستنند و حامی کارگر بودنشان دقیقا شبیه امثال سران رژیم و شخص خمینی مرتجع و جنایتکار است که می گفت “ما همه کارگر هستم ،خدا هم کارگر است”.

 اما سران حکومت وخود خامنه ای خوب میدانند کارگران و اکثریت محرومان جامعه به خصوص زنان و جوانان متنفر از اسلام  اگاه شده اند. دیگر فریب فریبکاریهای خامنه ای و دشمنان آزادی و برابری انسانها نمیخورند. اکثریت قاطع جامعه متوجه شده اند این حکومت قابل اصلاح نیست و در جستجوئ الترناتیو انقلابی و سوسیالیستی است تا کلیت این نظام را سرنگون کنند. خامنه ای و سران حکومت و سرکوبگران متوجه این واقعیت شده اند و تلاش میکنند از راه فریب و سرکوب بتوانند از زیر فشارهای کنونی بر خود عبور کنند و دوباره عمر برای رژیمشان بخرند، اما ما با گسترش فعالیتهای خود از جمله تقویت حزب سوسیالیست انقلابی و کمک به اتحاد مستحکم صفوف جنبش طبقه کارگر و صف آزدیخواهان تلاش میکنیم راه فرارشان را مسدود و عمر ننگینشان را کوتاهتر کنیم. مرگ بر جمهوری اسلامی! زنده باد سوسیالیسم!

منبع: شماره ٣٨ نشریه سوسیالیسم امروز

١٢ اسفند ١٣٩۶

٣ مارس ٢٠١٨

www.simroz.org