دستگیری صالح مسلم شدیدا محکوم است!

دستگیری صالح مسلم شدیدا محکوم است!
ربودن و دستگیری صالح مسلم به هر بهانه ای یک حرکت تروریستی و سازمان دهی شده توسط میت ترکیه، گروههای اسلامی و اینترپل است.
این عمل تروریستی باید از طرف هر انسان آزادیخواهی محکوم شود و مورد اعتراض قرار بگیرد.
برخی رسانه ها از آزادی وی و رفع خطر خبر داده اند اما این ممکن است یک تاکتیک رذیلانه میت ترکیه برای ساکت کردن معترضین به این حرکت تروریستی باشد و تا آزادی کامل، تامین جانی وی و برگشت به کشور محل اقامت ایشان باید به شیوه های مختلف به کشور چک و ترکیه اعتراض کرد.
این ادامه ترور های بین المللی و سازمان یافته دولتهای ترکیه، ایران، آمریکا و ….است و با مبارزه متحدانه باید علیه آن ایستاد. همچنین ادامه تلاش رذیلانه جمهوری اسلامی و اینترپل برای بازداشت و دیپورت ۱۴ نفر از فعالین و رهبران سیاسی ایرانی در چند سال گذشته است که با پیگیری های جدی کمپین ایست به توطئه توریستی خنثی گردید.
پارسال رهبران جنایتکار و انسان کش و بخش اعظم نیروهای داعش با محافظت نیروهای ترکیه و آمریکا به مکان امن انتقال داده شدند.
ملا کریکار آخوندی که در کردستان عراق دهها فتوای سربریدن و بمب گذاری و صدهها جنایت دیگر را علنی صادر و توسط سربازانش اجرا شد به کشور نروژ پناهنده میشود و با بهترین امکانات ازش پذیرایی میشود.
در روز روشن و علنی و مقابل چشم جهانیان دولت فاشیست ترکیه با قلدری به همراه گروههای اسلامی به عفرین حمله میکند و دست به کشتار و بریدن سینه دختران میکند.
مستقل از اینکه دولتهای غربی و در راس شان امریکا خود سردسته ترویستها هستند اما همین سه مثال بالا برای ثابت کردن ریاکاری و از بیغ دروغ بودن ادعای دولتهای غربی و شرقی برای مبارزه با تروریسم کافی است.
مستقل از هر درجه اختلاف با صالح مسلم و احزاب و گروههای کرد در کردستان سوریه باید این عمل تروریستی را محکوم و به دولت چک فشار آورد که اولا مسئولیت جان وی با دولت چک خواهد بود و باید محافظت شود و دوما هر چه زودتر آزاد شود.
نه به تروریسم
زنده باد آزادی
بختیار پیرخضری
۲۵ فوریه ۲۰۱۸