رودرروئی ایدئولوژیک سیاسی مجاهدین با قیام مردم ایران

رودرروئی ایدئولوژیک سیاسی مجاهدین با قیام مردم ایران

هر چه جنبش گسترده تر میشود و روبه جلو حرکت میکند و دست به عمل میزند گوئی بطن و جوهرهء گروه ها و سازمانهای سیاسی و نیز اشخاص را که نمیتوانند همگام و همصدا با این جنبش دمکراتیک و آزادیخواهانه سکولار و ضد ارتجاع اسلامی حرکت کنند بوضوح نمایان میکند و به افشای ماهیت ها میپردازد.

جنبش مردمی که امروز به خیابان آمده جنبشی است که رژیم جمهوری اسلامی طی چهل سال تمام زیر ساختهای اقتصادی سیاسی فرهنگی و ملی آنرا ویران نموده است .

این جنبش از ضعیف ترین طبقات اجتماعی تشکیل یافته همان طبقه محرومی که رژیم آنرا به گدائی فقر تن فروشی و کلیه فروشی ، فرزند فروشی و خود فروشی و اعتیاد وا داشته است.

این طبقه به میدان آمده با آتش گداخته در دستانش و فرمان حمله به پایگاههای رژیم را صادر کرده است سوزاندن امام زاده ها مساجد حسینه ها منابر امامان جمعه لانه های انگل های بسیجی پاسداری رژیم حمله به آخوند ها و زخمی و مجروح و حتی کشتن آنان یک پیام مشخص به جامعه و جهان و نیز بطور اخص به مجاهدین میدهد.

با شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم و توپ تانگ فشفشه آخوند باید کشته شه و در هر چهار راه و کوچه و بازار زنان دختران و بانوان سالخورده ای را می بینید که حجاب کثیف اسلامی را بر سر چوب و عصای پیری دستشان کرده اند و آخوند ها وصل به این قلاب ها در هوا دست و پا میزنند.

جامعه از خود میپرسد آیا سازمانهای سیاسی قدرت و کشش همراهی با این موج کوبنده مترقی و دمکراتیک و سکولار را دارند یا در پشت مواضع بغایت ارتجاعی اسلامی و ضد زن و ضد دمکراتیک خود مخفی شده برای کسب قدرت سیاسی و تکیه زدن بر کرسی آخوند ها له له میزنند؟

مجاهدین جدا چرا با این جنبش مترقی ، دمکراتیک سکولار و ضد ارتجاع اسلامی همراه نمیشوید؟

و بصورت روشنی در مقابل این جنبش ایستاده اید و چوب لای چرخش میگذارید چرا؟

موضع مجاهدین بنفع آخوند ها:

درست وقتی که مردم به آخوند ها حمله میکنند تلویزیون مجاهدین از کیسه مارگیری و جادو جنبل خود اطلاعیه روحانیون مبارز را در میآورد و میخواهد دست و روی آخوند را پس از چهل سال مفت خوری و آدم فروشی و اشاعه ارتجاع بشورد و برای آخوند و مدرسه فیضیه و مدارس طلاب ارتجاع اسلامی از همین حالا سهم قائل شود بجای اینکه همچون جهان متمدن که در جنگ جهانی دوم هیتلر و فاشیزمش را خلع لباس کرد و او را ممنوع و نفی نمود رفتار کند، از سالیان گذشه در زیر قبای اسلامی شورای ملی مقاومت، آخوندی بنام گنجه ای را در آب نمک خوابانده که ایشان در موقع مناسب سر از زیر قبای اسلام عزیز خارج کند و بگوید که حجاب در اسلام جزو محکمات است و جهان را بر زن ایرانی مجددا جهنم کند.

حمایت مجادهدین بر خلاف مردم از سمبل های هار ارتجاع اسلامی:

در همان زمانی که توده های ملیونی در ۱۴۰ شهر ایران شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم سر داده اند مسعود رجوی در سخنرانی های سال ۸۸ خود که باز به تکرار از تلویزیون سیمای اسلامی مجاهدین پخش میشود مردم را به پرستش فاطمه زهرا و زینب کبرا و ائمه ارتجاع اسلامی دعوت میکند گویا اساسا نمیشنود که مردم انزاجار خود را در شعار ها و به آتش کشیدن امام زاده ها و مراکز اسلامی بنمایش گذاشته اند. مجاهدین اخبار به آتش کشیدن این امام زاده ها و مساجد را که پخش نمیکنند هیچ مردم را به پرستش این دین ننگ آور ارتجاع اسلامی و سمبل های آن مجددا دعوت میکنند و میخواهند حکومت دمکراتیک! خنده دار اسلامی براه بیندازند.

آیا این است رسم همراهی با جنبش دمکراتیک و سکولار و ضد ارتجاع اسلامی مردم ایران؟

آیا مردم روشن تر از این بگویند که اسلام را نمیخواهیم و سمبل های آنرا به آتش میکشند و آخوندش را میکشند حجاب از سر برمیگیرند و بزیر شلاق و شکنجه و اعدام راهی میشوند چه باید بکنند تا شما منوجه و همراه شوید و ساز مخالف نزنید؟

گویا گفته بودند مجاهدینی که برای خلق هستند یعنی به تقاضای دل و خواست مردم عمل میکنند نه بالعکس و نه خلق مجاهدین و همه عبد و عبید و برده تفکر اسلامی مجاهدین.

وقتی مردم به خیابانها آمده و شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم سر میدهند چرا شما باید ساز مخالف بزنید و باز حکومت اسلام دمکراتیک! شورای ملی مقاومت را علم کنید؟

حکومت اسلام دمکراتیک! مجاهدین در تقابل با شعار حکومت اسلامی نمیخواهیم مردم در ۱۴۰ شهر ایران:

آقای مهدی ابریشمچی خجالت زده نتوانست جوابگوی مردم باشد. به قول خود آقای ابریشمچی در هفته گذشته در مصاحبه تلویزیونی میگفت: مردم به صحنه آمدند و در ۱۴۰ شهر رفرندام را تعین تکلیف کردند و بجایش سرنگونی را نشاندند یعنی ۱۴۰ شهر نتوانست حکومت اسلام دمکراتیک! شما را تعین تکلیف کند؟ چرا چوب لای چرخ جنبشی میگذارید که روزانه با فریاد و عمل انقلابی دارد خواسته های بحق و تاریخی خود را اعلام میکند. چرا؟

مقابله مریم رجوی با زنانی که لچک و حجاب اسلامی از سر برگرفته اند

زنان ایران به خیابان آمده اند حجاب منحط اسلامی را از سر برگرفته اند چرا مریم رجوی اعلام نمیکند که تصویر این زنان را در تلویزیون خودتان نشان بدهید و اگر جرئت و شجاعت و جسارت آنرا دارید در حمایت این زنان دلیر ایرانی که در مقابل ارتجاع هار اسلامی سینه سپر میکنند از آنان حمایت کنید و شما نیز لچک ارتجاع اسلامی را از سر باز کنید و به جهان آزاد و دمکراتیک زنان بپیوندید و دست از سانسور و سرکوب زنان دلیر ایران بردارید. چرا با زنان ایران همراه نمیشوید؟

پست دولتی نمیخواهم مسعود رجوی با چه تضمینی؟

آقای مسعود رجوی میگوید:” من نمیخواهم پست دولتی بگیرم میخواهم بروم چهار کتابم را بنویسم.”

باشد بروید کتابتان را بنویسید آیا این موضع تمام سازمان شماست که نمیخواهد در پروسه سیاسی شرکت کنند و بدون اینکه قصد مقایسه داشته باشم خمینی هم میگفت من یک طلبه هستم و میخواهم بروم در گوشه ای درس طلبگی بخوانم و دیدیم که سامانه آخوندیسم فکری دور و برش چهل سال با اسلام و فناتیزم مذهبی سنگسار و لچک و حجاب و چشم از حدقه در آوردن اصلاح طلبانه و از کوه پرتاب کردن و دست و پا بریدن و شلاق و شکنجه و اعدام عدل علی و بمب اتم و تروریسم چه بر سر ایران منطقه و جهان آوردند. آقای رجوی چه گرانتی و تضمینی هست که وقتی تو داری چهار کتابت را مینویسی سازمان و سامانه اسلامی جنابعالی و آخوند گنجی ها با تفکر اسلامی مجددا چوب لای چرخ حرکت سکولار جامعه نگذارند و با آخوند و لچک و امام حسین و حضرت عباس و شمر و خولی زنجیر زنی و قمه زنی مسیر جامعه را چهل سال دیگر به قهقراء ارتجاع اسلامی سوق ندهد؟ چه گرانتی و تضمینی وجود دارد که به این راه نروید؟

آنچه نوشتم احساس خطری است که از گاف های بزرگ شما ها از همراهی نکردنتان با این جنبش عاذلانه و سکولار مردم ایران دارم.

و مسلمن هر چه این جنبش پیشتر رود ماهیت فکری سازمانها و اشخاص بیشتر بروز میکند و از پرده بیرون میافتد.

و کلام آخر اینکه به مردم و جنبش سکولار و آزادیخواهانه مردم بپیوندید ایران دارد آخرین قدمهای خود را در نفی اسلام و دین ننگ آور محمد و علی و حسین که کشتارگران مردم آزاده ایران بوده و هستند برمیدارد به این قطار سوار شوید و کشتارگران مردم ایران را رها کنید.

نوید اخگر ۴ ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی سوئد استکهلم