روحانی یک مهره جنایتکار و دروغگو!

روحانی یک مهره جنایتکار و دروغگو!

تجمعات و اعتراضات هفته های اخیر “واکنشهای مختلفی” را از سوی مقامات جمهوری اسلامی برانگیخت. برخی آن را “مطالبات قانونی” خوانده و برخی دیگر نیز آن را “فتنه” نامیدهاند. اما در عمل همه شاخه های حاکمیت در راه سرکوب و کشتار معترضین و گسیل نیروی سرکوب یک نقشه و یک “گفتمان”واحد داشتند.
خامنه ای تظاهرات ضد حکومتی را به آمریکا، اسرائیل و تلویحا به عربستان نسبت داد، روحانی نیز مردم معترض را یک عده آشوبگر خواند که به خواست دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به مقدسات و پرچم کشور اهانت کرده اند. همین آخوند روحانی در واکنشی دیگر گفتند که هر کس آزاد است و می تواند تظاهرات کند، اما باید مجوز داشته باشد و از راه قانون وارد شود. جالب است که یکی دیگر از سران جنایتکار جمهوری اسلامی به اسم احمدی نژاد نیز درخواست مجوز راهپیمائی کرده بود،که بنظر میرسد این شیادی را در درون خودشان کنترل کرده اند. اما سوال این است که منظور روحانی که از معترضین به اسم “اشوبگر” یاد کردند و گفت “نیروهای امنیتی اوضاع را کنترل کرده اند” از “آزاد بودن” و” مجوز قانونی” داشتن چیست ؟
اجازه دهید قبل از اینکه جوابی به سوال طرح شده داشته باشم نکاتی را هر چند کوتاه در رابطه با سیستم موجود در جامعه را متذکر شوم. نخست اینکه ما امروز شاهدچه نوع سیستم و ساختاری از حکومت در سراسرجهان هستیم وچه نظام و سیتمی مشاهده میکنم که قدرت را در دستان خود قبضه کرده است؟ جوابش برای همه روشن است. سیستمی که امروز زندگی را به کام میلونها انسان تلخ کرده است ، چیزی نیست جز سیستم فاسد سرمایداری. اساس و پایه و قانون و سیاست این سیستم، استثمار انسان بدست انسان و سود بیشتر به جیب زدن از دسترنج کارگران و زحمتکشان در سطح این دنیای تاریک و دروغ و ناعدالتی است. افزایش نرخ بیکاری، سقوط دستمزد واقعی کارگران، کاهش خدمات اجتماعی و پایین آمدن سطح زندگی طبقه کارگر و پایمال کردن حقوق اولیه انسانها از دستاوردهای سیستم سرمایه داری میباشد . سرمایه داری ایران نیز از این قاعده مثتثنی نیست و جمهوری اسلامی و تمام بورژوازی حاکم در ایران در خدمت این سیستم و این نظام و قانون کثیف و ضد انسانی بردگی انسان بدست انسان می باشد.

روحانی و هر جلادی دیگری که در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت میکند و بر مسند قدرت نشسته باشد به این سیستم اعتقاد داشته و آنرا پیروی میکند و به پیش میبرد و برای به سرآنجام رساندن آن از هیچ جنایت و وحشیگریی هم دریغ نمیکند. هذیان گوئی های روحانی ناشی از این واقعیت است. او از سوی باید معترضین را آشوبگر و تحریک کننده دست بیگانه گان معرفی کند، و از سوی دیگر دروغ بگویند و از حق اعتراض سخن بگویند، اما در واقعیت امر مانند بقیه سران رژیم در پشت درهای بسته رهبری سرکوب معترضین را بر عهده خواهند داشتد.

روحانی آشکارا عوامفریبی میکند و دروغ تحویل جامعه می دهد. در سیستم حکومتی جمهوری اسلامی چیزی به نام حقوق انسان معنی نداشته و ندارد و دیده نمیشود تا روحانی و یا هر کس وکسانی از آن دفاع و یا صحبت کنند. باید امروز از آخوند روحانی پرسید که آیا واقعا قانونی در ایران اسلام زده امروز میتوان مشاهده کرد؟ آیا روحانی میتواند به چه نوع قانونی اعتقاد داشته باشد و باید از خود ایشان سوال شود که آیا منظور از قانون کدام سیستم از قانون می باشد و قانونی که شما امروز از آن پیروی میکنید در کجا مشروعیتش را گرفته است ؟ امروز روحانی از آزادی اعتراضات مردمی سخن به میان میآورد در حالی که فقط در دوره ایشان ما شاهد بیش از ٣ هزار و ٨٠٠ اعدامی بوده ایم . در حکومت جناب آقای روحانی ما هر ٨ دقیقه یک اعدامی داشته ایم و و پشت هر عددی یک انسان وجود داشته است که منتظر حکم در دادگاهای دولت جناب روحانی بوده است.

نباید فراموش کرد که جمهوری اسلامی در طی ٣٩ سال گذشته در کنار بساط سرکوب و زندان و شکنجه و به خون کشیدن هر اعتراض و ندای آزادیخواهانه با کمک جنایتکارهایی از نوع روحانی شیاد شدید ترین مجازاتها را برای مخالفان خود بکار گرفته است.از کشت و کشتار گرفته تا قطع دست و پا و آواره کردن انسانها. روحانی و خامنه ای و سران ریزو درشت رژیم و سرداران سپاه و شکنجه گران آدام کشان و دزدان صراحت و جرعت این را ندارند بگویند که قانون و سیستم ما ربطی به جامعه ایران ندارد. و این قانون شریعت اسلام است و مال قرن حجر میباشد.

باید پرسید از سران این حکومت چنایتکار این همه نیروی سرکوبگر مثل ارتش و سپاه و نیرو انتظامی و حراست و نهی از منکر و لباس شخصیها و سربازان گمنام امام زمان و مهدی و گله های اخوند مفت خور و زنجیر به دستان و قمه کشان و شکنجه گران و خواهران زینب و حزب الله اسید پاشان وغیره را برای چه درست کرده اید ؟ برای دفاع از “حقوق شهروندی”؟
باید پرسید با اجازه کی و با کدام نظر سنجی که مورد تائید اکثریت مردم ایران باشد، شماها پول و سرمایه مردم را خرج شیعه گستری و یمن و سوریه و حزب الله لبنان و عراق و غیره میکنید؟ باید از این جنایت کاران پرسید چرا لیست صدها هزار انسان اعدام شده را علنی نمیکنید؟ باید پرسید از این حکومت جانیان این همه معتاد و فحشا و کارتون خواب و کودکان خیابانی و بی سر پرست کی عاملش بوده ؟ باید از سران این حکومت پرسید این همه سرمایه انباشته شده در ایران و در خارج از کشور را از کجا آورده اید؟ باید پرسید از این نماینده کان خدا و نمازخوانهای حقه باز و جلاد چرا پولهای این مردم را برده اید و به کسی هم جواب پس نمیدهید؟ باید ازشان پرسید چرا سرمایه های خودتان به مردم گذارش نمیدهید؟ باید پرسید از جلادان زندگی شماها و اکثریت مردم یعنی کارگران و زحمت کشان و محرومان ایا مثل هم است ؟ باید پرسید در زیر این قوانین که به اسم مردم رنج دیده ایران مثل پوتک میکوبند تو سرشان عامل این همه بیکاری و گرانی و مشقات و کمر شکن چه کسانی هستند؟ باید از سران این رژیم جنایت کار پرسید چرا رهبران کارگران و معلمان و نویسندکان و شاعران و مدافعان حقوق زنان و رضا شهابی ها و دیگر فعالان مدنی در زندانهای شما بسر میبرند؟

باید به روحانی و سران کل نظام گفت ننگ بر قانون و حکومت تان!. باید تاریخ و حاکمیت این جنایتکاران را به پایان رساند! کارگران و زنان و جوانان و آزادیخواهان و کلیه انسانهای شرافتمند راهی جز سرنگون کردن کلیت این رژیم فاسد و دزد و آدمکش را پیش روی خود ندارند. مرگ بە جمهوری اسلامی!، زنده باد آزادی،زنده باد برابری، زنده باد سوسیالیسم!
منبع: شماره ٣۴ نشریه سوسیالیسم امروز
١۴ بهمن ٩۶
٣ فوریه ٢٠١٨