ایران در تب و تاب یک انقلاب

ایران در تب و تاب یک انقلاب

جامعه ایران برای نابودی حاکمیت مذهبی-فاشیستی آماده است !

جامعه آزادیخواه ایران در یک تنش جدی با حکومت مذهبی/فاشیستی حاکم در ایران است. ‏تنها با یک انقلاب عظیم اجتماعی میتوان بنیاد حکومت مذهبی/فاشیستی ایران را نابودکرد. مردم مبارز باید متحدانه علیه دین ومذهب بایستند. زیرادر طول تاریخ بشر مذهب مخالف آزادی و برابری انسانهاست. تمام مذاهب درطول تاریخ فاسد و همیار سرمایه داری وحاکمان مستبد بوده اند هستند و خواهند بود. بهمین خاطر است که سرمایه داری مذهب را بعنوان ابزار سرکوب جامعه ب…خدمت گرفته و از آن برای ایجاد تفرقه در جامعه استفاده میکند‌.

لازم به یاد آوریست که اشاره کنم، دیده شده در بعضی از تجمع ها عده ای از باند سبز که نمود جناح دیگری از دستگاه حاکم فاشیست بر ایران (باند موسوی، کروبی و خاتمی) است استفاده میکنند. این نشان از توهم تعدادی است به این حاکمیت فاسد.
اما همه آگاه هستیم که تمام جناحها اسلامی سرمایه در ایران منفورند و علیه آزادی و برابری انسانها هستند. این را فراموش نکنیم که دعوا در بین گله گرگها ربطی به مبارزات مردم آزادیخواه ندارد. باید با راه انداختن و سازمان دادن اعتصابات در همه محل کار و زندگی کلیت نظام مذهبی / فاشیستی در ایران را بزیر کشید.
شعار آزادی کلیه زندانیان سیاسی در ایران. شعار مرگ بر حجاب اجباری و مرگ بر آپارتایید جنسیتی در ایران. نابودی کل دستگاه حاکمیت در ایران. باید در صدر حرکات ما قرار گیرد.
زنده باد آزادی ، زنده باد برابری انسان. مرگ بر سرمایه داری

ایران در تب و تاب یک انقلاب