زندانیان سیاسی دستگیرشده زیر شکنجه های وحشیانه ماموران حاکمیت اسلامی جان می سپارند

زندانیان سیاسی دستگیرشده زیر شکنجه های وحشیانه ماموران حاکمیت اسلامی جان می سپارند
در ایران بویژه درشهر سنندج افراد معترضی که در جریان اعتراضات شناسایی و دستگیر شده اند زیر شکنجه هستند . به شیوه های رایج دینی توسط ماموران آموزش دیده بی احساس کشته می شوند، بعد به خانواده هایشان اعلام می کنند که خودکشی کرده اند. در جریان اعتراضات حاکمیت نتوانست علنا بسوی مردم معترض شلیک کند اما تمام اعتراضات را فیلم برداری کرده اند و خیلی ها را دست گیر کرده اند . در زندانها مخوف همه شهرها معترضین را با انواع شکنجه ها تا مرحله مرگ شکنجه می کنند .افراد خاصی را زیرشکنجه می کشند و جسدش را مخفیانه زیر زیر خاک وبتون ریزی می کنند . چند روز بعد اعلام میکنند که خودکشی کرده اند .اجازه نمی دهند جسد عزیزشان ببینند چون فجایع ببار آورده اند . این حقیقت ندارکه گویا زندانی درزندان خودکشی کرده باشد هیچ انسان معترضی در زندان خودکشی نکرده و نخواهد کرد ،تازه اگر همچنین اتفاقی هم بیافتد بخاطر فشارهای غیر انسانی روحی وروانی وفیزکی شکنجه گران حاکمیت اسلامی می باشد .
پرونده سیاه حاکمان جنایت کار اسلامی در کشتار وقتل عام زندانیان سیاسی و غیر سیاسی را در طول حاکمیت نکبت بارشان فراوان است . مردم باید هوشیار باشند حاکمیت از تجمع مردم به هراس می افتد .
دم در زندانها تجمع نمایند حتما دست خونین شان بر سر زندانیان کوتاه می شود خواستار آزادی بی قید و شرط زندیان سیاسیبدون درنگ شد. در خارج کشور بویژه در کشورهای اروپایی و امریکا وکانادا و استرالیا و غیره هم راه دیگری است برای فشار آوردن بر حاکمیت اسلامی . تا به حال احزاب و شخصیتهای توانسته اند از طریق اتحادیه اروپا مانع کشتار انسان در زندانها شوند .توفیق پیرخضری ۱۹ماه ژانویه ۲۰۱۸