قتل های سازمانیافته، مافیای اسلامی را از سقوط نجات نخواهد داد

قتل های سازمانیافته، مافیای اسلامی را از سقوط نجات نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری میزان، متعلق به قوه قضائیه، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری استان کردستان، با تکذیب خبر کشته شدن دو تن در”اغتشاشات اخیر شهر سنندج” گفت:
“اخباری که در برخی رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن دو نفر در اغتتشات اخیر منعکس شده کذب محض است و این دو فرد اصلا ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته‌اند”.
اکبر گروسی سرکرده بی دادگستر قتل و کشتار اسلامی در کردستان باید هم جنایت اعمال شده در بازداشتگاه وزارت اطلاعات را که طرح و نقشه ای برای چند روز بیشتر کش دادن به بقای نظام درهم ریخته اسلامی است وارونه جلوه دهد.
تا کنون بیش از هفت جوان که در تظاهراتهای روزهای اخیر بازداشت شده بودند، بعد از شکنجه در زندانها توسط ماموران حکومت اسلامی بقتل رسیده اند. این سناریو ممکن است بدرازا بکشد که باید با ابراز وجود قدتمند مردم در خیابانها آنرا متوقف کرد.
اکنون دیگر بر کسی پوشیده نیست که ترفند بکار برده شده وزارت اطلاعات مبنی بر: “اینها معتاد بودند، “در درگیری مسلحانه کشته شده اند و یا “خودکشی کرده اند”، پوچ تر از آن است که حتی طراحان ومجریان این نوع آدمکشی خود به آن باور داشته باشند. آش آنقدر شور است که صدای تنی چند از مجلسیان حکومت “پروانه سلحشوری، علی مطهری، محمد جواد فتحی، محمود صادقی” و تعدادی دیگر را که نگران از ریزش نظام اسلامی شان هستند درآورده و خواهان “بازدید از زندانها” شده اند. بنا به اعتراف محمود صادقی، در بازداشتگاهها زندانیان را به خوردن قرص هایی که حال آنان را بهم میزند مجبور کرده اند.
سازماندهی برای اعتراف گیری با تهدید و اجبار از پدر سارو قهرمانی و انتشار عکسهای ساختگی با سلاح از او که بطرز ناشیانه ای طراحی شده اند تنها یکی از این تلاشهای بیهوده است.
قتل های سازمانیافته و اینکه یک روز درمیان خبر به اصطلاح خودکشی و چرندیات بی مایه ای از این نوع منتشر میشود، بیش از هر زمانی دست قاتلان زخم خورده اسلامی و نزدیک شدنشان بگور را رو کرده است. مهر قتل های زنجیره ای ۷۸، کهریزک ۸۸، قتل عام ۶۷ ، احداث خاورانها و جنایت علیه بشریت در ۳۰ خرداد ۶۰، بر پیشانی حکومت صدهزار اعدام خالکوبی شده است. نظام به لرزه درآمده اسلامی و کاربدستان هلوکاست اسلامی با این ترفندها، نخواهند توانست از دست مردم قیام کننده و انقلابی فرار کنند.
از ولی فقیه گرفته تا دیگر مهره های حکومت، این را بخوبی بو کشیده اند که انقلاب مردم برای سرنگونی بساط غارت و چپاول که چهار دهه بجز تحمیل فقر و فلاکت و تباهی و انسان کشی را با خود به همراه نداشته است برای همیشه جارو خواهد کرد.
تداوم قتل های سازماندهی شده وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای مخوف اسلامی تحت عنوان “خودکشی” و غیره، بدون شک سرنگونی این حکومت را تسریع خواهد کرد. بعد از وقفه ای کوتاه قد راست کردن مجدد حرکت انقلابی مردم که در حال تقویت و تدارک خویش است، اینبار مجالی به کشتار سازمانیافته نخواهد داد بلکه سیل کوبنده انقلاب مردم ستونهای ترک خورده نظام جهل و جنایت اسلامی را از جا خواهد کند.

عبدل گلپریان
۲۷ دی ۹۶
۱۷ ژانویه ۲۰۱۸