فرار شاهرودی ، افشای حکومت آلمان و “دکتر “سمیعی ، دستاوردهای جنبش آزادیخواه!

فرار شاهرودی ، افشای حکومت آلمان و “دکتر “سمیعی ، دستاوردهای جنبش آزادیخواه!

از: سعید صالحی نیا

salehinia@aol.com

شاهرودی ، جانی رژیم اسلامی روز پنجشنبه ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ از بیمارستان “دکتر” سمیعی شارلاتان در شهر هانوفر آلمان زیر سایه امنیتی حکومت آلمان و رژیم اسلامی ، مستقیم به ایران فرار کرد! این دستاورد بزرگی است برای آزادیخواهان!

این آخوند جانی قرار بود در بیمارستان حاج سمیعی “داوا” شود.اما چند روزی نگذشت که دید اوضاع پس است قبل از اینگه بیشتر رسوائی برای خودش حکومتش و حکومت آلمان ، همینطور “دکتر” سمیعی بار آورد فلنگ را بست!

خیلی خوب می شد اگر دستگیرش می کردند و در یک تریبونال بین المللی جنایاتش را می شمردند . اما واقعیت اینست که دو حکومت ایران و آلمان دستشان تو دست هم است و بالاخره با هر مصیبتی بود اینبار ملخی جست به خاک “وطن”!

تا همینجا به همه آزادیخواهان از طیفهای مختلف سیاسی که با هوشیاری و پوشش وسیع توانستند ورود این جانی را خبر دهند و جلوی بیمارستانش جمع شوند و یک صدا دستگیری او را درخواست کنند نتا آنها که وکیل گرفتند و پرونده ارائه دادند تبریک می گویم.

تلاشهای آزادیخواهان اینقدر وسیع بود که بتدریج مطبوعات آلمان و افراد مترقی اون کشور هم فهمیدند و همصدا شدند. قضیه داشت ابعاد سیاسی سنگینی بر علیه خانم مرکل و شرکا پیدا می کرد.”خوبیت نداشت” این اخوند را در المان نگه دارند .خانم مرکل هم بیشتر بی ابرو می شد! اینها هم واقعیتهائی است که دیده شد!

“دکتر ” سمیعی که با پز پروفسوری تا قبل از این ماجرا همچنان مدعی “اخلاق پزشکی” بود، بادش خوابید! دنیا متوجه شد این ادم رذل چگونه دستش توی جیب ملاها بوده.از ۳۰ سال قبل یا بیشتر! پزشک دربار خامنه ای تا سایر جانورهای رژیم اسلامی!

این بابا که مدعی بود “سیاسی نیست” برای “سفر علمی” به ایران می رود پشمش ریخت! ابروی نداشته اش رفت! شاکیانش آمدند و گواهی دادند که این بابا پول زیر میزی اونهم به ادرس ایران درخواست می کرد و اگر کسی می گفت پناهنده سیاسی است  این “دکتر اخلاق پزشکی” وارسته بلافاصله دست رد به سینه او می زد!

“دکتر” سمیعی، آخوند شاهرودی ، خانم مرکل کنار هم بی ابروتر شدند .جنبش انقلابی و آزادیخواه چند قدم جلو رفت و زمین را زیر پای جانیان رژیم در المان به رغم حاکمان المان لرزاند! اینها واقعیت است.رویا نیست! بازهم تبریک دارد!

فعالین تریبونال بین المللی اعلام کردند (*) که پرونده شاهرودی تازه باز شده و اسناد و مدارک بیشتریس به مقامات قضائی المان تحویل داده خواهد شد. پرونده شاهرودی را باید همواره نگه داشت.اخوندها و رهبران رژیم نباید در المان و کشورهای دیگر احساس ارامش کنند.

حامیان اخوندها و رژیم اسلامی در خارج کشور نباید بتوانند رندانه ادای “غیر سیاسی” در بیاورند نباید بتوانند پشت “اخلاق پزشکی” مخفی شوند.باید این موج و امواح آزادیخواهی زندگی را به اینها تیره کنند همانطور که اینها تاریخا برای مردم تیره کردند.

فرار شاهرودی بی ابروئی سمیعی و مرکل را به همه انسانیت تبریک می گویم.باشد و ببینیم ذلت اینها را بدست پر توان جنبش ازادیخواه و برابر دنیا!

منابع بیشتر:

فرار شاهرودی از آلمان موجب توقف پیگرد او نمی‏شود  (ایران تریبونال: )

http://www.azadi-b.com/J/2018/01/post_918.html

 

پاسخ یک پزشک آزادیخواه به شارلاتانی بنام دکتر سمیعی!  (سعید صالحی نیا)

http://www.azadi-b.com/arshiw/?p=66214