حق و حقوق زنان ایران و نیز اعتراض زنان ایران در جنبش همچنین من کجاست؟

حق و حقوق زنان ایران و نیز اعتراض زنان ایران در جنبش همچنین من کجاست؟

نقض حقوق زن و زنان در سراسر جهان همانند نقض حقوق انسان در عصر بردگی و بردگان هر چقدر که ریز تر و بهتر در زیر ذره بین قرار گیرد انسان به انسانیت خود نزدیکتر میشود.

جنبش (همچنین من) از امریکا شروع شد به اروپا سرایت کرد و پروفیل های اجتماعی فرهنگی سیاسی از رهبران احزاب تا موسیقی دانان هنرپیشه ها هنرمندان نویسندگان و خلاصه تعرض جنسی را در هر سطحی محکوم کرد و بدفاع از آزار دیدگان پرداخت عملی مشروع و قابل تحسین.

سئوال این است اگر این جنبش جهانی است که هست جایگاه زنان و دختران آسیب دیده ایرانی و صدای اعتراض زنان و دختران ایران که چهل سال در زیر حکومت ننگین اسلامی بسر برده اند کجاست؟

اگر این جنبش جهانی است زنان و دختران اروپا و امریکا باید از زنان و دختران ایران سئوال کنند که چهل سال زیر سرکوب لچک و چارقد اسلامی و فتوای خمینی در همخوابگی و سکس با کودکان شیرخوار و دستور قرآن و اسلام در همخوابگی و ازدواج با دختران شش ساله و نوه ساله تا گرفتن چهار عقدی و ده ها صیغه و گسترش فحشا و بردگی جنسی را در چهل سال حاکمیت اسلام و آخوند در ایران چگونه ارزیابی میکنند؟

و آیا زنان مترقی اروپا و مخصوصا نمایندگان دولتی و وزرا زن در کابینه های اروپائی وقتی به حضور آیت الله های خونخوار مشرف میشوند از حقوق زنان محجبه شده و آزادی از دست داده ایرانی دفاع میکنند یا خود در تائید لچک و چارقد توهین آمیز اسلامی لچک و چارقد بسر میکنند و مشت محکومی نه بر پوزه اسلام و آخوند که بر سر زن و دختر ایرانی میکوبند بگذارید زنان و دختران ایرانی هم جنبش (همچنین من ) را با حمایت های شما زنان و دختران اروپائی احساس کنند. بدفاع از زنان و دختران ایرانی برخیزید و لچک و چارقد تائید اسلام و آخوند را از سر نمایندگان سیاسی زن در اروپا بکشید.

نوید اخگر ۲۸نوامبر ۲۰۱۷ میلادی سوئد استکهلم