ناسیونالیسم کرد در کردستان عراق , همکاری کثیف و فاجعه باری با حکومت اسلامی در ایران دارد

ناسیونالیسم کرد در کردستان عراق

همکاری کثیف و فاجعه باری با حکومت اسلامی در ایران دارد

اتفاقات یک ماه گذشته پرده ای خونین از همکاری اتحادیه میهنی با حکومت اسلامی را رونمایی کرد.

اینها کتاب “رهبر کبیر امام خمینی” را منتشر کرده اند.  کارنامه خونین خمینی از نظر مردم در ایران اشکار است. کامنت زیر را  ٩یولای ٢٠١٣ (١٨تیر ١٣٩٢) نوشته شده است!

ناسیونالیسم کرد در فاز جدید رسوایی!

اخیرا کتابی توسط دفتر مرکزی و تبلیغات اتحادیه میهنی کردستان عراق تحت نام “رهبر کبیر امام خمینی” منتشر شده است. انتشار این کتاب نارضایتی و اعتراض تعداد زیادی از فعالین سیاسی در میدیای اجتماعی را موجب و در این رابطه کمپینی تحت نام “خمینی شهید و کبیر نیست” فراخوان داده اند.

جلال طالبانی و مسعود بارزانی و عناصر اصلی این احزاب در طول سه دهه گذشته در انجام خدمتگزاری به جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته اند. و تا دوره وجود خمینی دست بوس او بوده اند. آن ها شهرهای کردستان عراق را به میدان مانور سپاه پاسداران و عناصر اطلاعاتی و جاسوسی جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند. ده ها نفر از فعالین سیاسی اپوزیسیون که به منظور حفظ امنیت جانی در شهرهای کردستان عراق بودند توسط قاتلین و تروریست های جمهوری اسلامی ترور شده اند. تحت حمایت نظامی نیروهایشان به سلیمانیه لشکرکشی کردند و به مقرهای حزب دمکرات حمله کردند. خمینی جلاد برای این احزاب “پدر” و “سمبول و نماد” بود. تقدیس او نه بدلیل اعتقادی بلکه از روی منافع شخصی و ثروت اندوزی و مالی است. با استقرار هر واحد و ارگان تروریستی، این احزاب کردی پولهای کلان به جیب زده اند. سفر اینها به ایران و گردش و استراحت های اشرافی خود نیز در سایه حاکمیت جمهوری اسلامی و خمینی برایشان مهیا است. دستگاه تبلیغی اتحادیه میهنی کردستان عراق یک “بزنس” و ارگان تجاری مالی و در یک کلام پولی است. اینها بخشی از شریک جرم جمهوری اسلامی در تحمیل فقر و فلاکت بی شائبه ای هستند که به کارگران و مردم زحمتکش اعمال میشود.

اتحادیه میهنی همین است. و تا زمانیکه این نظام جمهوری اسلامی هست، اینها هم به این شکل در مورد جنایتکارترین “شخصیت” تاریخ بشری مینویسند و در مدحش میگویند.

در آلمان فروش کتاب هیتلر( ماین کمپفmein kampf) یا (جنگ من) در کتابفروشیها غیر قانونی است. هیتلر جنایتکار جنگی است. به همین دلیل از منظر جامعه و مردم دنیا اسم آوردن از او ننگ است. خمینی همردیف هیتلر است. خمینی قاتل است. او معمار استقرار جنایتکارترین نظام اسلامی در ایران است. کاری که اپوزیسیون و جنبش سرنگونی باید انجام دهد تلاش برای غیر قانونی کردن هر نوع آثار از این جنایتکار است.

رسوایی احزاب کردی از جمله اتحادیه میهنی را ما در تاریخ سیاسی ایران ثبت خواهیم کرد.

اما، به نظر من اینها باندهای مافیایی مالی ای هستند که حاضرند به قیمت زیر پا گذاشتن حرمت و کرامت انسانی شان در مورد این جنایتکار کتاب منتشر کنند.

ایسکرا  ۹۰۸