چند پاسخ کوتاه به بهروز شادیمقدم (بهروز شادیمقدم مدافع کدام لنین است ؟)

چند پاسخ کوتاه به بهروز شادیمقدم
(بهروز شادیمقدم مدافع کدام لنین است ؟)
شادیمقدم درمطلبی با عنوان« کاش خدامراد فولادی هم یک کم توطئه گر بود» نوشته است :« حتا در آوردن نقل قول هم نوشته ی خدامراد معتبر نیست وجعلی است.نقل قول هائی که ازلنین درج کرده ساختگی وخودساخته است.». شادیمقدم گفتآوردی ازلنین راکه من از مجموعه آثار لنین ترجمه ی پورهرمزان جلد اول صفحات ۳۱۲ و۳۲۸ آورده ام جعلی دانسته و می نویسد « مجموعه آثار لنین ترجمه ی پورهرمزان رااگر نگاه کنی اصلن این چرندیات خدامراد رادر آنجا نخواهی دید ». جناب شادیمقدم! این« چرندیات »تمامن نقل قول من از «چه باید کرد » لنین است درهمان صفحات،همان مجموعه همان ترجمه با این مشخصات: دوره ی سه جلدی مجموعه آثارلنین به کوشش عزیزالله علیزاده. انتشارات فردوس . تهران. ۱۳۸۴٫اگرشما هم اعتراضی به چاپ ودرج این چرندیات داری به علیزاده و انتشارات فردوس اعلام کنید.
نوشته است:« سوسیالیسم نظام نیست مرحله است ، مرحله ی گذار». این هم ازادعاهای توده ای- لنینیست ها برای توجیه فقرتئوریک وخلافگوئی های خودشان وجاانداختن یک میان مرحله ی طولانی به درازای عمرنوح میان دو نظام همپیوسته ی تاریخی سرمایه داری بامالکیت خصوصی، و سوسیالیسم با مالکیت اجتماعی برابزارتولید وگذار کوتاه زمان آن به دوران کمونیسم است.شادیمقدم همچون لنین نمیداند ونمی خواهد بداند این دو نظام اجتماعی را تنها دو نوع مالکیت یکی خصوصی ویکی اجتماعی یاهمگانی ازهم مجزا ومتمایز میسازد ونه دیوار چین طولانی یی که لنینیست هابه دور شان- وبه دور آنها وکمونیسم – کشیده اند تا سرمایه داری دولتی ی انحصاری رانتی خودرا درمیان شان به جامعه ی انسانی وماتریالیسم تاریخی حقنه کنند.
نوشته است:« کجا بلشویک ها غیراز متحدطبقه ی کارگر عنوان دیگری به روستاییان داده اند؟» کدام طبقه ی کارگر جناب لنینیست که از شرایط آن زمان روسیه و قدرت گیری بلشویک ها با جعل نام و عنوان ازطریق کودتا بی خبری یاخودت را به بی خبری می زنی.همین نوشته را بخوان وببین لنین وبلشویک ها طبقه بودند یایک دارو دسته ی توطئه گر که حتا نام طبقه ی کارگرراهم باتقلب وبرای فریب دادن جامعه ومخصوصن مارکسیست ها به خود دادند. لنین هم بی دلیل تز خلق وامپریالیسم رااختراع نکرد: برای توجیه وجا انداختن حاکمیت استبدادی فردی فرقه ای خود دریک جامعه ی عمدتن دهقانی وروستایی با مناسبات عقب مانده ی فئودالی-پدرشاهی بود.
به راستی شادیمقدم مدافع کدام لنین است؟ لنینی که او و لنینیست های دیربه دنیا آمده میگویند،یا لنینی که خود بود ومن در ده ها مقاله اورا به خوانندگان فارسی زبان شناسانده ام؟ شادیمقدم چرا به آن نقدهای مستند ومستدل من پاسخ نمی دهد؟
جناب « یک کم توطئه گر»! که ازشدت درماندگی وتوطئه گری «چرندیات» مشهورتراز کفر ابلیس لنین را حاشا میکنی وبه من نسبت میدهی. بفرما اینهمه سال که من لنین ولنینیسم را بررسی ونقد کرده ام چراخودت راآفتابی نکردی؟ راستی راستی« کجا بودی تا حالا».ِ